Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalarİstanbul Buluşması (10.11.2012)
Off diyorum offf Karaoke demişsiniz lann.Pınar sen ne zamandan beri yapmak istediğimi biliyodun dimi Bu buluşma varyaa olay olucak olay.Arkadaşım geliyo hataydan.O hafta bende olacaktı.Eğer onu ekemezsem getirmemin sakıncası olurmu arkadaşlar??
tarxhn
Üye
o zamanda saati uyarsa gelebilir. çünkü hafta sonu kursum başlıyor
Samsunspor
Emekli Yönetici
sakinca yok hatta direk getir Esra
jackalmami
Üye
Benim içinde hiçbir sakıncası yok. Istersen aşireti topla gel
Off diyorum offf Karaoke demişsiniz lann.Pınar sen ne zamandan beri yapmak istediğimi biliyodun dimi Bu buluşma varyaa olay olucak olay.Arkadaşım geliyo hataydan.O hafta bende olacaktı.Eğer onu ekemezsem getirmemin sakıncası olurmu arkadaşlar??
Abi evdekiler sorun çıkartabilirler. Zaten annemin mantığı çok saçma
" aman onlar tanımdaığın insanlar" yok efendim " seni kaçırırlar böbreklerini alırlar " yok efendim " ya kaçırırlarda sonra seni polislerdenmi toplıycaz?"
anne dedim onlarda bizim gibi insan. Hani biz insanız ya işte onlarda insan diye Yok diyo tanımadığın insanlar diyo. Sinirden öldürüyor tabi benim forumda neler yaptığımdan en ufak fikri dahi yok.
Bu konuda biraz sıkıntı olur. Bayramlık paramı harcamamıştım (60 lira kadar var eğer gelirsem bi 20-30 da babamdan alırım) sorun yok yani.
Bukadar işte. Başka söyleyeceğim bişe yok.
Bu arada karaokemi dedi birisi
Cezzbedici3
Üye
Tamam işte ben size geldim mi izni aldın bil paa (;