PalmerTech
Üye
Daha nice telefonlar var. İphone devri sona erdi. Markaya para vereceksen orasını bilemem ...
iPhone devri sona mı erdi

birçok modelin iPhone ile aynı hazzı vermemesinin nedeni kapasitif ekranın yetersizliğinden değil, işletim sisteminin gerekenden fazla işlemci ve Ram tüketmesinden kaynaklanır. Bu yüzden de ekran gereken "hızlı" tepkiyi veremez. İşte neden iPhone modelleri seridir, nedeni budur: işletim sistemi çok stabildir ve az kaynak tüketir.
Çift çekirdekli bir Android telefon almadığınız sürece kasılmalar olacak, o güzelim kapasitif ekranın hazzına varamayacak ve ekran kötü olmadığı halde bu ekran kötü diyecekesiniz.
Verdiğiniz fiyat aralığında ise maalesef oyun oynamak için Android telefon almanız gerekiyor. Hangi model derseniz, işlemci ve RAM miktarı en fazla olana bakmalısınız.

