iphone kadar hassas bi telefon arıyorum?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
iphone kadar hassas bi telefon arıyorum?
Selamlar:)
Aylar sonra telefonumu satıp yeni dokunmatik bi telefon almak istiyorum. Birkaç hafta öncesine kadar bir süre iphone kullandım ve bayıldım:)) bu kadar pahalı olmamalıydı bu telefon. Dokunmatik hassasiyeti çok iyi ve oyunları da öyle:)
Ben en fazla 800 tl olmak kaydıyla bi telefon önermenizi istiyorum sizden. Android telefonların çok daha hassas olduklarını söylediler ama bana pek öyle gelmedi.Herneyse teşekkürleeer:)
 


Buraxlive

Buraxlive

Üye
2. Bi el iphone öneriyorum ozaman kardesim :D
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Kardesim ekranı kapasitif olan telefonlar sana iphonenun hazzını az cok verir. İlla iphone alacaksın diye birsey yok.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bekle iphone al hiçbir cihaz orjinalin tadını vermez sonra illaki sen yine gider iphone alırsın. :) ama en iyi taklitçisi yani kaliteli taklitçisi samsungdur bak modellerine :)
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
bekle iphone al hiçbir cihaz orjinalin tadını vermez sonra illaki sen yine gider iphone alırsın. :) ama en iyi taklitçisi yani kaliteli taklitçisi samsungdur bak modellerine :)

adamlar yapmış yani:) samsunglarda hangi modelleri önerebilirsin 800e kadar?
 
serinaga

serinaga

Üye
Daha nice telefonlar var. İphone devri sona erdi. Markaya para vereceksen orasını bilemem ...
 
klongs

klongs

Üye
galaxy w gslaxy s galaxy s+ gslaxy sl galaxy r(bunun fiyati 800 u gecebilir)
 
Türe

Türe

Üye
Dokunmatik keyif olarak şu an hiçbir cihaz (Htc one x,one s,evo 4g,galaxy s3 vs. test etmediğim için bilemiyorum) iPhone'daki deneyimi vermiyor fakat o fiyata xperia neo v veya xperia ray'e bakabilirsin
 
61semih

61semih

Üye
bekle iphone al hiçbir cihaz orjinalin tadını vermez sonra illaki sen yine gider iphone alırsın. :) ama en iyi taklitçisi yani kaliteli taklitçisi samsungdur bak modellerine :)
fanboyluğun anlamı yok kardeşim apple şirketininde buna ihtiyacı yok ürünlerinin kendine özgü ve kaliteli olduğu herkezin kabul ettiği bir gerçek,etmeyenlerde fanboydur zaten.bir markayı haklı överken diğer dünyanın en çok satan telefon üreticisini çok hafife almamak gerek.
yani samsung un gs3 lansmanında ayfon kullanıcılarına koyun muamelesi yapması kadar yanlış olmasada..umarım beni yanlış anlamazsın.

iphone 4 ten aşağı modeller çok geride kaldı ip4 te senin bütçene yakın değil zaten en mantıklısı galaxy w neo v veya atrix 4
 
  • Beğen
Tepkiler: CONNECTED7
franzliszt

franzliszt

Üye
fanboyluğun anlamı yok kardeşim apple şirketininde buna ihtiyacı yok ürünlerinin kendine özgü ve kaliteli olduğu herkezin kabul ettiği bir gerçek,etmeyenlerde fanboydur zaten.bir markayı haklı överken diğer dünyanın en çok satan telefon üreticisini çok hafife almamak gerek.
yani samsung un gs3 lansmanında ayfon kullanıcılarına koyun muamelesi yapması kadar yanlış olmasada..umarım beni yanlış anlamazsın.

iphone 4 ten aşağı modeller çok geride kaldı ip4 te senin bütçene yakın değil zaten en mantıklısı galaxy w neo v veya atrix 4
ben sana cevap vermem kardeşim çünkü apple sizi öyle bir rahatsız etmişki egonuz yerle bir olmuş bana adam gibi mesaj atabilirdin bu agresif şeklinle appleın nasıl sizden üstün olduğunu kendi tavırlarınla belirginleştirmişsin.
al ozaman xperia ray ikinci elide düşünerek yazıyorum satarken atrix kadar zarar etmezsin 550 liraya bulursun .

---------- Eklendi @ 22:22:03 ---------- Yazıldı @ 22:12:10 ----------

adam iphone istiyor bu yüzden bu istek o kişiden kaybolmucak istediğine ulaşsın 2.kalitesini alacağına samsung bildiğin kaliteli kopyacı bunu ben değil herkez biliyor.samsung en çok satıyor ? acaba en çok üst segmentmi satıyor yoksa apple gibi toplasan bir avucun parmağını geçmeyecek düzeyde modellemi kapışıyor apple tek modelle bu kadar satarken samsung binbir türlü kopya modelle tabiki satacak 70 lirayada samsung bulursun bu bir kıstasmı ? 4 çekirdek koymuş acaba sorun oyun varmı ? 1 gb lık programlar oyunlar mevcutmu ? 720p ekran koymuşlar s3 e atsana 7gb lık film 1080p atabiliyormusun fat formatlı cihazlara bilmem anlatabildimmi apple varken daha çok emek harcaması lazım samsungun.
 
aleranol

aleranol

Üye
ben sana cevap vermem kardeşim çünkü apple sizi öyle bir rahatsız etmişki egonuz yerle bir olmuş bana adam gibi mesaj atabilirdin bu agresif şeklinle appleın nasıl sizden üstün olduğunu kendi tavırlarınla belirginleştirmişsin.
al ozaman xperia ray ikinci elide düşünerek yazıyorum satarken atrix kadar zarar etmezsin 550 liraya bulursun .

---------- Eklendi @ 22:22:03 ---------- Yazıldı @ 22:12:10 ----------

adam iphone istiyor bu yüzden bu istek o kişiden kaybolmucak istediğine ulaşsın 2.kalitesini alacağına samsung bildiğin kaliteli kopyacı bunu ben değil herkez biliyor.samsung en çok satıyor ? acaba en çok üst segmentmi satıyor yoksa apple gibi toplasan bir avucun parmağını geçmeyecek düzeyde modellemi kapışıyor apple tek modelle bu kadar satarken samsung binbir türlü kopya modelle tabiki satacak 70 lirayada samsung bulursun bu bir kıstasmı ? 4 çekirdek koymuş acaba sorun oyun varmı ? 1 gb lık programlar oyunlar mevcutmu ? 720p ekran koymuşlar s3 e atsana 7gb lık film 1080p atabiliyormusun fat formatlı cihazlara bilmem anlatabildimmi apple varken daha çok emek harcaması lazım samsungun.

valla sana genelde fanlıktan kızsamda bu konuda çok haklısın. S3 ü şimdi tekrar baktım da göz ile izleme be multitasking hariç bi halta yaramaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt
61semih

61semih

Üye
2bin tl üzeri telefona para verip flash videoları internetten izliyememekte pek acı olsa gerek
yada en basitinden bluetoot ile şarkı vb aktarımı.aslına bakarsan samsung un gs3 lansmanında koyun diye apple fanlarına demiştir sanırım bilmem anlatabildim mi!
samsung tasarım anlamında zayıff ve bırcok modelınde ayfondan esınlendiği gerçek,fakat piyasada çok başarılı olmuş şeyler kopyalanıyor samsung nasıl dizayn konsunda ayfondan esinleniyorsa veya çalıyorsa ayfon apple da usten aşağı doğğru inen bildirim çubuğunu android ten çaldı yada esinlendi.bunlar gayet normal kullanıcılarında işine geliyor.bir sakıncasıda yok .
boşu boşuna tartışmaya gerekte yok her iki firmada çok başarılı
her ikisininde kendine özgü artıları var
iyikide öyle tek elde değil akıllı telefon pazarı
 
franzliszt

franzliszt

Üye
2bin tl üzeri telefona para verip flash videoları internetten izliyememekte pek acı olsa gerek
yada en basitinden bluetoot ile şarkı vb aktarımı.aslına bakarsan samsung un gs3 lansmanında koyun diye apple fanlarına demiştir sanırım bilmem anlatabildim mi!
samsung tasarım anlamında zayıff ve bırcok modelınde ayfondan esınlendiği gerçek,fakat piyasada çok başarılı olmuş şeyler kopyalanıyor samsung nasıl dizayn konsunda ayfondan esinleniyorsa veya çalıyorsa ayfon apple da usten aşağı doğğru inen bildirim çubuğunu android ten çaldı yada esinlendi.bunlar gayet normal kullanıcılarında işine geliyor.bir sakıncasıda yok .
boşu boşuna tartışmaya gerekte yok her iki firmada çok başarılı
her ikisininde kendine özgü artıları var
iyikide öyle tek elde değil akıllı telefon pazarı
güzel kardeşim sen baya geri kalmışsın
flash player mevcut şuan bu sana kalmış ister direk yama şeklinde yükle cydiadan ister legal puffin browser da aç ve inanılmaz bir hızda , biz wirelessden müzik foto video aktarımı yapabiliyoruz ortalama bump ın kullandığı hiz 7,8 mbitde foto veri atıyor,bilgisayarınada veri atrken sana bir numara veriyor bilgisayarında istediğin tarayıcıyı aç oraya bu numaryı yaz süper hızda aktar bluetoothdanda hızlı bir şekil. bunun dışında müzik atımı için klasör programlarını kullanıyorsun gayet rahat . iphone sana 2 milyar ben 32gb lık 4s i 1200 e aldım kutusunuda ben açtım.bu türkiyenin problemi.
 
aleranol

aleranol

Üye
Yanlışın var o bildirim çubuğunu android sizin fanboy olup 2 laf öğrenmeden önce çıkan maemo işletim sisteminden çalmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt
klongs

klongs

Üye
Yanlışın var o bildirim çubuğunu android sizin fanboy olup 2 laf öğrenmeden önce çıkan maemo işletim sisteminden çalmıştır.

bildirim çubuğu patenti googleın yani resmi olarak androidin
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih
emreilhans

emreilhans

Üye
Ara model Galaxy alma(sl, r, w vs.), Neo V en iyi tercih olacaktır.
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Neo v
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt