iphone kadar hassas bi telefon arıyorum?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PalmerTech

PalmerTech

Üye
Daha nice telefonlar var. İphone devri sona erdi. Markaya para vereceksen orasını bilemem ...

iPhone devri sona mı erdi :D

birçok modelin iPhone ile aynı hazzı vermemesinin nedeni kapasitif ekranın yetersizliğinden değil, işletim sisteminin gerekenden fazla işlemci ve Ram tüketmesinden kaynaklanır. Bu yüzden de ekran gereken "hızlı" tepkiyi veremez. İşte neden iPhone modelleri seridir, nedeni budur: işletim sistemi çok stabildir ve az kaynak tüketir.

Çift çekirdekli bir Android telefon almadığınız sürece kasılmalar olacak, o güzelim kapasitif ekranın hazzına varamayacak ve ekran kötü olmadığı halde bu ekran kötü diyecekesiniz.

Verdiğiniz fiyat aralığında ise maalesef oyun oynamak için Android telefon almanız gerekiyor. Hangi model derseniz, işlemci ve RAM miktarı en fazla olana bakmalısınız.
 


Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
iPhone devri sona mı erdi :D

birçok modelin iPhone ile aynı hazzı vermemesinin nedeni kapasitif ekranın yetersizliğinden değil, işletim sisteminin gerekenden fazla işlemci ve Ram tüketmesinden kaynaklanır. Bu yüzden de ekran gereken "hızlı" tepkiyi veremez. İşte neden iPhone modelleri seridir, nedeni budur: işletim sistemi çok stabildir ve az kaynak tüketir.

Çift çekirdekli bir Android telefon almadığınız sürece kasılmalar olacak, o güzelim kapasitif ekranın hazzına varamayacak ve ekran kötü olmadığı halde bu ekran kötü diyecekesiniz.

Verdiğiniz fiyat aralığında ise maalesef oyun oynamak için Android telefon almanız gerekiyor. Hangi model derseniz, işlemci ve RAM miktarı en fazla olana bakmalısınız.


neo V bu bakımdan nasıl sence?
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bende ipod touch var ondada aynı retina ekran var ama bu buyuk bi farrk deil
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
xperia neo v'ye takıldım şu an teknosada falan deneme fırsatım var mı acaba. dokunmatik hassasiyeti iyiyse 2 haftadan gidip almayı düşünüyorum.:)
 
ParduSS

ParduSS

Üye
sana o fiyat aralıgında onerılerım sony modelleri nokia n9 samsung galaxy s (benim tel) ben samsung galaxy s den memnunum ilk dokuntmatik telefonum ekran kalitesi muhteşem gorilla glas hassasiyeti mükemmek .... Iphone kadarmı bilmiyom ıphone hıc kullanmadım xD
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
xperia neo v'ye takıldım şu an teknosada falan deneme fırsatım var mı acaba. dokunmatik hassasiyeti iyiyse 2 haftadan gidip almayı düşünüyorum.:)

Teknosada her cihazi bulamazsin mediamarkt varsa bulundugun yerde orada butun cihazlari tek tek inceleyebilirsin
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi


Teknosada her cihazi bulamazsin mediamarkt varsa bulundugun yerde orada butun cihazlari tek tek inceleyebilirsin

bugün mediamarktta deneme fırsatım oldu Xperia Neo'yu. Ekran kalitesi dokunmatiği her şeyi güzel ama tam yanında da iphone4 vardı. ikisini ele aldığında iphone'un yanında oyuncak gibi duruyor. Telefon çok hafif ve plastik geldi bana nedense.
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Sonuna kadar Neo V al derim
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu sipariş ettim çarşamba günü elimde olacak inşallah:))
ufak bi inceleme yapabilirim belki.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Android telefonlar diyorsun kardeş..Şimdi sana şöyle söyliyim İphone gibi dokunmatik deneyimini az çok verirler ama o hazzı yaşayamazsın .. Neo V al ama dokunmatiğini İphone gibi zannetme ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt