iphone kadar hassas bi telefon arıyorum?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Del Rey

Del Rey

Üye
Nokia Lumia 610 ve Nokia Lumia 710. 710 800'ü geçebilir ancak 610 çok güzel. Bir de elbette Nokia 603 var.
 
aleranol

aleranol

Üye
Herkez yanlış yapar süleyman :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Ben de demiştim süleymana ne oluyor?:aha:
 
klongs

klongs

Üye
bende düşünüyordum süleyman ne ara lumia aldı diye
 
  • Beğen
Tepkiler: aleranol
deserter.06

deserter.06

Üye
fiyat performans açısından lumia adan daha iyi bir cihaz bulunaz
ama türkiyede yok 1 aya kadar gelir nokianın sitesinde lumia 800 yakında yazıyor
ben rusyadan lumia 800 aldım yaklaşık 550 dolar civarı
hız bakımından kullanım kolaylığı bakımından eline su dökemez hiç biri
iphone kalite tamam da çok tuzlu be kardeşim
 
Türe

Türe

Üye
Ben de demiştim süleymana ne oluyor?:aha:

ne gibi :hmmm


---------- Eklendi @ 00:52:17 ---------- Yazıldı @ 00:51:47 ----------

bende düşünüyordum süleyman ne ara lumia aldı diye

o kadar da değil |-)


---------- Eklendi @ 00:53:17 ---------- Yazıldı @ 00:52:17 ----------

fiyat performans açısından lumia adan daha iyi bir cihaz bulunaz
ama türkiyede yok 1 aya kadar gelir nokianın sitesinde lumia 800 yakında yazıyor
ben rusyadan lumia 800 aldım yaklaşık 550 dolar civarı
hız bakımından kullanım kolaylığı bakımından eline su dökemez hiç biri
iphone kalite tamam da çok tuzlu be kardeşim

vergiler dolayısıyla Türkiye'de normal fiyatının 3-4 katına satılıyor.

okuduğum bir habere göre kanada'da 4s fiyatı 400$ civarıymış
 
klongs

klongs

Üye


ne gibi :hmmm


---------- Eklendi @ 00:52:17 ---------- Yazıldı @ 00:51:47 ----------



o kadar da değil |-)


---------- Eklendi @ 00:53:17 ---------- Yazıldı @ 00:52:17 ----------



vergiler dolayısıyla Türkiye'de normal fiyatının 3-4 katına satılıyor.

okuduğum bir habere göre kanada'da 4s fiyatı 400$ civarıymış

yok be süleyman çok da ucuz değil arkadaşın abisi çinde çalışıyor iphone 4s ne kadar diye sordum 1500 tl dedi artı 100 tl harç parası
 
Türe

Türe

Üye
yok be süleyman çok da ucuz değil arkadaşın abisi çinde çalışıyor iphone 4s ne kadar diye sordum 1500 tl dedi artı 100 tl harç parası

valla bilmiyorum öyle gördüm belki de kontratlı fiyatıdır abi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
4s abd de kontratlı 200$ kontratsız 700$ civarında
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Hayır 603'ün


---------- Eklendi @ 22:13:07 ---------- Yazıldı @ 22:12:46 ----------



bir sorun mu var !?


---------- Eklendi @ 22:13:43 ---------- Yazıldı @ 22:13:07 ----------

hassasiyetlerinin yazmışım hassasiyeti olacaktı özür diliyorum herkesten.
Yanlış bilgi vermenin alemi yok kapasitif + Multitouch olan her telefonun hassasiyeti zaten çok iyidir. Iphone 4'ü de denemiş biri olarak söylüyorum bunu abartılcak bir dokunmatiği yok yani teknoloji aynı. Asıl dokunmatikde ileri olan telefon Sony Xperia Sola'dır ondaki farklı bir teknoloji :oke:

---------- Eklendi @ 02:58:15 ---------- Yazıldı @ 02:56:02 ----------

4s abd de kontratlı 200$ kontratsız 700$ civarında
fiyat iyiymiş.
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo V fiyatına göre en iyilerden sanırım. Dokunmatik hassasiyeti de iyiyse 2-3 haftaya kadar gidip almayı düşünüyorum :)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Xperia Neo V fiyatına göre en iyilerden sanırım. Dokunmatik hassasiyeti de iyiyse 2-3 haftaya kadar gidip almayı düşünüyorum :)
iyidir artık dokunmatik hassasiyeti iyi olmayan telefon kalmadı tavsiye ederim seni baya tatmin eder.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt