klongs
Üye
telefonun görünümü çok hoş ama arayüzünü beğenmedim sanki diğer android modelleri daha güzeldi. lacivert hoş olmamış
arayuzu degistirirsin o kolay
telefonun görünümü çok hoş ama arayüzünü beğenmedim sanki diğer android modelleri daha güzeldi. lacivert hoş olmamış
telefonun görünümü çok hoş ama arayüzünü beğenmedim sanki diğer android modelleri daha güzeldi. lacivert hoş olmamış

Nokia Lumia 610 ve Nokia Lumia 710. 710 800'ü geçebilir ancak 610 çok güzel. Bir de elbette Nokia 603 var.
dokunmatik hassasiyetleri o kadar iyi değil
ohooo
dokunmatik hassasiyetleri o kadar iyi değil

Lumia serilerinin mi? Pardon?
Herkez yanlış yapar süleyman![]()

Ben de demiştim süleymana ne oluyor?![]()

bende düşünüyordum süleyman ne ara lumia aldı diye

fiyat performans açısından lumia adan daha iyi bir cihaz bulunaz
ama türkiyede yok 1 aya kadar gelir nokianın sitesinde lumia 800 yakında yazıyor
ben rusyadan lumia 800 aldım yaklaşık 550 dolar civarı
hız bakımından kullanım kolaylığı bakımından eline su dökemez hiç biri
iphone kalite tamam da çok tuzlu be kardeşim
ne gibi
---------- Eklendi @ 00:52:17 ---------- Yazıldı @ 00:51:47 ----------
o kadar da değil
---------- Eklendi @ 00:53:17 ---------- Yazıldı @ 00:52:17 ----------
vergiler dolayısıyla Türkiye'de normal fiyatının 3-4 katına satılıyor.
okuduğum bir habere göre kanada'da 4s fiyatı 400$ civarıymış
yok be süleyman çok da ucuz değil arkadaşın abisi çinde çalışıyor iphone 4s ne kadar diye sordum 1500 tl dedi artı 100 tl harç parası
valla bilmiyorum öyle gördüm belki de kontratlı fiyatıdır abi
Yanlış bilgi vermenin alemi yok kapasitif + Multitouch olan her telefonun hassasiyeti zaten çok iyidir. Iphone 4'ü de denemiş biri olarak söylüyorum bunu abartılcak bir dokunmatiği yok yani teknoloji aynı. Asıl dokunmatikde ileri olan telefon Sony Xperia Sola'dır ondaki farklı bir teknoloji
Hayır 603'ün
---------- Eklendi @ 22:13:07 ---------- Yazıldı @ 22:12:46 ----------
bir sorun mu var !?
---------- Eklendi @ 22:13:43 ---------- Yazıldı @ 22:13:07 ----------
hassasiyetlerinin yazmışım hassasiyeti olacaktı özür diliyorum herkesten.

fiyat iyiymiş.4s abd de kontratlı 200$ kontratsız 700$ civarında
iyidir artık dokunmatik hassasiyeti iyi olmayan telefon kalmadı tavsiye ederim seni baya tatmin eder.Xperia Neo V fiyatına göre en iyilerden sanırım. Dokunmatik hassasiyeti de iyiyse 2-3 haftaya kadar gidip almayı düşünüyorum![]()
