Herkese çok çok teşekkür ediyorum tekrardan. Muhtemelen 5 alacağım, 5S'i bekleyemem, bir arkadaş 4S al satarsın 5S'e geçersin demiş, aslında o da çok mantıklı geldi de ikide bir telefonla uğraşamam malesef 5 almak daha mantıklı geliyor, ayrıca iphone fiyatları çok oynamayacağından pek sorun da olmaz, 5S'de çok bi özellik olursa cezvedecek düşünebilirim, ama telefonu büyütürlerse almam 5S, şimdi öyle dedikodular çıktı 4.7 inc falan diye. her neyse tek sorunum 16gb yetmeyebilir bana.. 32 gb da çok pahalıya kaçıyor, üstüne biraz daha eklesem araba alırım ya
- - - Eklendi - - -
Bu arada @fena34 özel mesaj kutunuz dolmuş mesaj atamıyorum bilginize
