MaxipmaN
Üye
nfc koymuşlar iki yıllık telefonlarda var yenilikler aynı donanım,bir sene yazılım desteği,kamera,bu sefer ekran eklendi o kadar"Beklentileri karşıladı." Beklentimiz bu özelliklerdi çünkü. Ancak ben Steve Jobs ile birlikte iPhone'un da öldüğüne inananlardanım. iPhone 6 tasarımda yenilik diyoruz ama bence bir yenilik yokDonanım + Ekran boyutu, daha kaç modelde bu kartları oynamaya devam edecekler merak ediyorum. iPhone 4'den sonrası hep akraba evliliği gibi
sert olabilir ama benim görüşüm böyle.
Donanım + Ekran boyutu, daha kaç modelde bu kartları oynamaya devam edecekler merak ediyorum. iPhone 4'den sonrası hep akraba evliliği gibi
sert olabilir ama benim görüşüm böyle.

