AndroidTR20
Üye
apple her sene bir tık daha fiyatı yukarı taşıyor 5 sene sonra 6-7 Bin TL bile iphone görebiliriz zaten iphone kullanan bir çok kişi telefonun donanımına bakarak almıyor sadece baktığı 2 faktör var markalı olsun biri sorduğu zaman iphone 6 var birde fiyatı yüksek olsun ben bunu 3000 tl aldım kısacası hava olsun diye ben herkez için konuşmuyorum ancak apple kullanıcı kitlesi böyle türkiyede biraz daha bekleyip alıcam lg g3 32 gb bakıcam keyfime android candır gerisi heyecan Bu Arada Lansmanın Sadece İphonelardan İzlenmesi Bence Çok Saçma...Sanırım ülkemizde yaygın olarak satılan en pahalı telefon rekorunu da tekrar üst seviyeye çıkardılar.128 GB'lık Plus modeli için 3249 TL'den bahsediliyor.





Yoksa 16 Mıydı
Ama Yoo Evet 13 Olması Lazım Ama Samsung BÜyük Ekran ve Kamera Konusunda Hakkını Veriyor Ayrıyetten 2 Milyardan Giriş Yapan Cihazi Bile 1 Milyar Seviyesine Kadar Düşebiliyor Ama Apple 


