Anket İphone 6 Ve İphone 6 Plus Nasıl Buldunuz?Anket!

Sponsorlu Bağlantılar

İphone 6 Ve İphone 6 Plus Nasıl Buldunuz?Anket!

  • Beklentilerimi Karşıladı ...

    Kullanılan: 16 33.3%
  • Beklentilerimi Karşılamadı...

    Kullanılan: 14 29.2%
  • Android Candır Gerisi Heyecan...

    Kullanılan: 18 37.5%

  • Kullanılan toplam oy
    48
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım ülkemizde yaygın olarak satılan en pahalı telefon rekorunu da tekrar üst seviyeye çıkardılar.128 GB'lık Plus modeli için 3249 TL'den bahsediliyor.
apple her sene bir tık daha fiyatı yukarı taşıyor 5 sene sonra 6-7 Bin TL bile iphone görebiliriz zaten iphone kullanan bir çok kişi telefonun donanımına bakarak almıyor sadece baktığı 2 faktör var markalı olsun biri sorduğu zaman iphone 6 var birde fiyatı yüksek olsun ben bunu 3000 tl aldım kısacası hava olsun diye ben herkez için konuşmuyorum ancak apple kullanıcı kitlesi böyle türkiyede biraz daha bekleyip alıcam lg g3 32 gb bakıcam keyfime android candır gerisi heyecan Bu Arada Lansmanın Sadece İphonelardan İzlenmesi Bence Çok Saçma...
 
  • Beğen
Tepkiler: Sucrofe, nsren ve FK5896


FK5896

FK5896

Üye
apple her sene bir tık daha fiyatı yukarı taşıyor 5 sene sonra 6-7 Bin TL bile iphone görebiliriz zaten iphone kullanan bir çok kişi telefonun donanımına bakarak almıyor sadece baktığı 2 faktör var markalı olsun biri sorduğu zaman iphone 6 var birde fiyatı yüksek olsun ben bunu 3000 tl aldım kısacası hava olsun diye ben herkez için konuşmuyorum ancak apple kullanıcı kitlesi böyle türkiyede biraz daha bekleyip alıcam lg g3 32 gb bakıcam keyfime android candır gerisi heyecan Bu Arada Lansmanın Sadece İphonelardan İzlenmesi Bence Çok Saçma...
katılıyorum. birde satarken değerinin çok fazla altında satmamak içinde tercih edenler var. ama dediğin gibi, android candır gerisi heyecan.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidTR20
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Rezalet Başka Bir Açıklaması Olamaz Yıl 2015 Olacak Ayiptir Milleti Enayi Yerine Koyma Zihniyetine Devam :ah
 
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
    Konu Sahibi
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
donanım %20 gelişip hızlanıyor fiyatı %200 artıyor apple fiyat politikası bu bence
O Zaman Allah'ın Emri Her Zaman Bir alt Model İle Kıyaslıyorlar :ah Neymiş 5 e Göre Kamerasi 2 Kat Daha İyi Lan Neresi Daha İyi 8 Mp Kamera Yine Ayni Bi Tek Optik Sabitleme Eklediler Allah Bilir Oda 920deki Teknolojiyi Kullanmiştir Taa Yıllar Önceki Teknolji Bilmiyorm Alan ARkadaşlar Ya Gerçekten Çok Zengin Yarınını Düşünmeden Para Harciyor Yada Gerçekten Enayi Başka Bir Açıklama GElmiyor Aklıma :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall ve Aybin.Kilic

Emre

Üye
Alacak olsam note 4 alırım
 
  • Beğen
Tepkiler: Sucrofe, B.A.R.O.N ve Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Fiyatları görmeden önce biz Türkler:
-Abi ben bunun 128 GB'lığını alırım
Fiyatları gördükten sonra biz Türkler:
-Abi bunun 8 GB'lığı yok muydu?
:kop2::kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Topal Pire, afsinbeyyy, Murat Alper ve 5 diğerleri
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Fiyatları görmeden önce biz Türkler:
-Abi ben bunun 128 GB'lığını alırım
Fiyatları gördükten sonra biz Türkler:
-Abi bunun 8 GB'lığı yok muydu?
:kop2::kop2:
:haha::haha::haha::haha:
Alacak olsam note 4 alırım
13 Mp Kamera Yetersiz :kirbac: Yoksa 16 Mıydı :hmmm Ama Yoo Evet 13 Olması Lazım Ama Samsung BÜyük Ekran ve Kamera Konusunda Hakkını Veriyor Ayrıyetten 2 Milyardan Giriş Yapan Cihazi Bile 1 Milyar Seviyesine Kadar Düşebiliyor Ama Apple :ah
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Her zaman diyorum: ''Teknoloji durdu, gelişmiyor''. Aynı modelin adını değiştirip sunuyorlar ve biz de kanıp alıyoruz. iPhone 6 alan adamın marka takıntısından başka bir sebebi yok. ''Sonuçta iPhone(!)''
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:haha::haha::haha::haha:
13 Mp Kamera Yetersiz :kirbac: Yoksa 16 Mıydı :hmmm Ama Yoo Evet 13 Olması Lazım Ama Samsung BÜyük Ekran ve Kamera Konusunda Hakkını Veriyor Ayrıyetten 2 Milyardan Giriş Yapan Cihazi Bile 1 Milyar Seviyesine Kadar Düşebiliyor Ama Apple :ah
Note 4 16 mp kamera. Isocell mi neydi öyle birşey varmış kameradan pek anlamam :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall ve B.A.R.O.N
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Ben hiç beğenmedim. İnsan daha iyi şeyler bekliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

Emre

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Samsung Bu sefer çok iyi bir cihaz yapmış
Darısı S6 Başına
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper

MaxipmaN

Üye
bi tane uyarı ışığı olsaydı iyiydi samsunglar renkden renge giriyor su geçirmez de değil,ama asıl soru işareti batarya oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
KayraBey

KayraBey

Üye
Milyonlarca insan bu telefonu alacak. Dede dediydi dersiniz :p
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999
EroL

EroL

Emekli Yönetici
"Beklentileri karşıladı." Beklentimiz bu özelliklerdi çünkü. Ancak ben Steve Jobs ile birlikte iPhone'un da öldüğüne inananlardanım. iPhone 6 tasarımda yenilik diyoruz ama bence bir yenilik yok :) Donanım + Ekran boyutu, daha kaç modelde bu kartları oynamaya devam edecekler merak ediyorum. iPhone 4'den sonrası hep akraba evliliği gibi :D sert olabilir ama benim görüşüm böyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe, MaxipmaN, Fenomenon ve 1 kişi daha

beachboyr

Üye
İphone 6 satın alabilrim gayet şık duruyor.
 


Üst Alt