Karşılaştırma İphone 5S Vs Samsung Galaxy Note 3

smh60

Üye
Kardeşim daha ne kadar acıklayalım al birini sende kurtul bizde kurtulak
 
Tepkiler: Invoke
Kasmadan oyun oynamak istiyorsan dediğin için bu androidi kastigini ima eder ondan dedim.
Kesinlikle öyle bir amacım yoktu aksine androidin kişiselleştirilme özelliğine vurgu yapmak istedim yanlış anlaşıldı sanırım mesajı düzenliyorum
 
Tepkiler: Türe

Türe

Üye
Tepkiler: İhtiyar007

2en

Üye
    Konu Sahibi
ben kimseyi zorla gel burda yorum yaz demiyorum istemiyorsan yazma @smh60
 

smh60

Üye
Hayır ben 2 kere yorumumu da yazdım zaten sen yanlıs anladın benim demek istedigim gereginden fazla bile açıklamalar yapıldı
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
ama zaten çogu saçma birisi gelir ikiside kötü bunu al der birisi gelir bunun ekranı büyük der zaten bildigim şeyler .. Sonra birisi geliyor galaxy android diyor hay Allahım ya gerçekten bunları yazan insanlar var.. Bir kaç kişi sonra gelip teleronu araştır eline al diyor onuda yaptım ikilemde kaldım diyorum devam ediyorlar video çekip burayı mı dizenleyeyim ne yapayım anlamadım ki sorunumu kimse anlamıyor bildigim.şeyleri tekrar yazıyorsunuz ..
 

smh60

Üye
Neyse alacagın telefon şimdiden hayırlı olsun ben daha karısmıyorum
 

0MG90

Üye
Daha ne yazalım ki bildiğimiz şeyleri yazdık
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim beni bir tek sen anladın samsung ekranı büyük ve android bunu biliyormuydunuz ..
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
işte onları herkes biliyor araştıranda araştırmayanda herkes biliyor ben bunu söylemeye çalışıyorum.. Birisi geliyır ekran büyük cebine sıgmaz iphone al diyor zaten başlık metninde resmi var telefonuda elime aldım söylediginiz cevaplara bak
 

Başta yazana göre diyorum dayanıklılık esassa iphone küçük olduğundan daha dayanikli. (Nokta)

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
işte bana böyle bilgilerle gelin
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
bu iki cihaz arasından 5s derim,büyük ekran seviyosan eğer iPhone yüksek ihtimal yeni modelini büyük ekran lı olarak tanıtçak,sana tavsiyem iPhone un yeni modelini bekleyip ondan sonra seçimini yapman en doğrusu olacaktır diye düşünüyorum
 
işte bana böyle bilgilerle gelin

Ayıptır sorması şehire uzak mı yaşıyorsun veya bisiklet sürmeyi sokakta koşma mı yapıyorsun günümüzde dayanıklılık fazla dikkate alınmadığı için sordum.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
sana şöyle söyleyeyim ben o kadar para verip yere bi düştümü paramparça olmasını istemiyorum garantili bile olsa 2 hafta telefon onlarda kalıyor günümüzde ne oldugu beni ilgilendirmez bu tamamen kişisel birşey bende zaten para yılda bir bile gelmiyor şimdi parayı bulmuşken güzel dayanıklı telefon alayım diyorum
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

MaxipmaN

Üye
zırhla kaplat bişey olmaz
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

2en

Üye
    Konu Sahibi
bir cam kırılması 800 tl miş galiba belki daha fazla birisinden duymuştum bide ondan dolayıcamına zırh mı takacam
 
bir cam kırılması 800 tl miş galiba belki daha fazla birisinden duymuştum bide ondan dolayıcamına zırh mı takacam

Samsung alacaksan kendi mağazasından al ben oradan aldım 1 yıl bedava mağazadan aldığım için düşme kırılma su kaçırma garantisi verildi.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi