Yardım iphone 5s uygulamalardan atma

Sponsorlu Bağlantılar

vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
Tamam bu Bakım teşekkür ederim ilgilendiğin için
 


vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
valla bu aksam aldığım yere götürmeyi düşünüyorum vericem telden soğudum valla
 
Son düzenleme:
silivriserdar

silivriserdar

Üye
silivriserdar

silivriserdar

Üye
valla bu aksam aldığım yere götürmeyi düşünüyorum vericem telden soğudum valla
Burada da indirme linkleri mevcut telefonun arkasında model numarası yazar uygun olanı indir pc ye sonra iTunes aç shift tuşuna basılı tut geri yükle tıkla bu indirdiğin ipsw dosyasını göster ve kurulum başlasın. IOS 8.1 beta kurulsun.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
7 gün olmamış daha alalı direk iade edip yenisini alma hakkın var gidip iade et yenisini al 7.1.2 ile gelicek güncelleme yapma yani 8.0.2'ye yükseltme telefonu. Benim tek sorunum twitter pc de yavaş twitter telefonda ise hiç girmiyor tweetler yüklenmiyor.
 
vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
Sıkıntı yaparlarmı bana gold bilgisayardan aldım
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Sıkıntı yaparlarmı bana gold bilgisayardan aldım
Hiç birşey yapamazlar. Direk götür ver arkadaşın dediği gibi telefonu değişim yapıp gönderirler ise mis gibi 7.1.2 sürümünde gelir. Hiç kasma yapmadan kullanırsın. Bende iPhone 5s kullanıyorum 7.1.2 sürümü ve jeal break li hiç düşünmüyorum. iOS 8 sürümüne geçmeyi.
 
vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
Peki goldmu değişecek yoksa servise gidip gelecek olemi oluyor?
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
weesel

weesel

Üye
7 gün olmamış daha alalı direk iade edip yenisini alma hakkın var gidip iade et yenisini al 7.1.2 ile gelicek güncelleme yapma yani 8.0.2'ye yükseltme telefonu. Benim tek sorunum twitter pc de yavaş twitter telefonda ise hiç girmiyor tweetler yüklenmiyor.
Biraz konu dışı olacak ama Twitter sorununu proxy eklentisi kullanarak halledebilirsin kardeşim. Genel bi sorun sanırım bi süredir yavaş böyle de düzelir sonra.
 
vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
Tmm çok teşekkürler ilgilendiğiniz için sagolun
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Biraz konu dışı olacak ama Twitter sorununu proxy eklentisi kullanarak halledebilirsin kardeşim. Genel bi sorun sanırım bi süredir yavaş böyle de düzelir sonra.
VPN filan denedim VPN olmuyor telefonda anlamadım gitti ya
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
VPN filan denedim VPN olmuyor telefonda anlamadım gitti ya
Mağazada onavo protect var onunla bir dene istersen. Bence sorun iOS 8 sürümünde muhtemelen bu yakınlarda iOS 8.1 final sürümü çıkar o zaman bu sorunlar ortadan kalkar.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Mağazada onavo protect var onunla bir dene istersen. Bence sorun iOS 8 sürümünde muhtemelen bu yakınlarda iOS 8.1 final sürümü çıkar o zaman bu sorunlar ortadan kalkar.
Hocam ondan denedim olmuyor hata oluyor VPN bağlanamadı, yüklenemedi filan
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Ben geliştirici olmadan güncelleme butonuyla iTunes'dan yükledim 8.1'i sorun olmuyor.
 
vsamanci

vsamanci

Üye
    Konu Sahibi
Neyse sorun halledildi gold bilgisayar sifiriyla değiştirdiler arkadaslar sagolun yardımlarınız için :)
 


Üst Alt