Kardeş 2G/3G ayarı gelmiş de mi ? :D Aynen [emoji4] hatta ss atabilirim. Ama yetki yok [emoji20]
Baranbaris Üye hsynkckygcı@' Alıntı: Kardeş 2G/3G ayarı gelmiş de mi ? Genişletmek için tıkla ... Aynen [emoji4] hatta ss atabilirim. Ama yetki yok [emoji20]
hsynkckygcı@' Alıntı: Kardeş 2G/3G ayarı gelmiş de mi ? Genişletmek için tıkla ... Aynen [emoji4] hatta ss atabilirim. Ama yetki yok [emoji20]
foreverthe Üye Baranbaris' Alıntı: Aynen [emoji4] hatta ss atabilirim. Ama yetki yok [emoji20] Genişletmek için tıkla ... imgur gibi sitelere istediğin fotoğrafı filan atıp link olarak atabilirsin heralde
Baranbaris' Alıntı: Aynen [emoji4] hatta ss atabilirim. Ama yetki yok [emoji20] Genişletmek için tıkla ... imgur gibi sitelere istediğin fotoğrafı filan atıp link olarak atabilirsin heralde
Baranbaris Üye hsynkckygcı@' Alıntı: imgur gibi sitelere istediğin fotoğrafı filan atıp link olarak atabilirsin heralde Genişletmek için tıkla ... Birazdan atarım
hsynkckygcı@' Alıntı: imgur gibi sitelere istediğin fotoğrafı filan atıp link olarak atabilirsin heralde Genişletmek için tıkla ... Birazdan atarım
foreverthe Üye Baranbaris' Alıntı: Tapatalk sorununu hallettim tapatalktan atıyorum. Genişletmek için tıkla ... Süper olmuş vallaha Çok sağ olasın kardeşim
Baranbaris' Alıntı: Tapatalk sorununu hallettim tapatalktan atıyorum. Genişletmek için tıkla ... Süper olmuş vallaha Çok sağ olasın kardeşim
Baranbaris Üye hsynkckygcı@' Alıntı: Süper olmuş vallaha Çok sağ olasın kardeşim Genişletmek için tıkla ... Rica ederim.
hsynkckygcı@' Alıntı: Süper olmuş vallaha Çok sağ olasın kardeşim Genişletmek için tıkla ... Rica ederim.