Rica ederim. Olduktan sonra konuya yorum yaparsan başkasıda faydalanır. [emoji6]Tamam bu Bakım teşekkür ederim ilgilendiğin için
valla bu aksam aldığım yere götürmeyi düşünüyorum vericem telden soğudum valla
Burada da indirme linkleri mevcut telefonun arkasında model numarası yazar uygun olanı indir pc ye sonra iTunes aç shift tuşuna basılı tut geri yükle tıkla bu indirdiğin ipsw dosyasını göster ve kurulum başlasın. IOS 8.1 beta kurulsun.valla bu aksam aldığım yere götürmeyi düşünüyorum vericem telden soğudum valla
Hiç birşey yapamazlar. Direk götür ver arkadaşın dediği gibi telefonu değişim yapıp gönderirler ise mis gibi 7.1.2 sürümünde gelir. Hiç kasma yapmadan kullanırsın. Bende iPhone 5s kullanıyorum 7.1.2 sürümü ve jeal break li hiç düşünmüyorum. iOS 8 sürümüne geçmeyi.Sıkıntı yaparlarmı bana gold bilgisayardan aldım
Onu sorman gerek ama muhtemelen Apple zorlu center'a gönderirler. Müşteri hizmetlerini bir ara gold'un sor.Peki goldmu değişecek yoksa servise gidip gelecek olemi oluyor?
Biraz konu dışı olacak ama Twitter sorununu proxy eklentisi kullanarak halledebilirsin kardeşim. Genel bi sorun sanırım bi süredir yavaş böyle de düzelir sonra.7 gün olmamış daha alalı direk iade edip yenisini alma hakkın var gidip iade et yenisini al 7.1.2 ile gelicek güncelleme yapma yani 8.0.2'ye yükseltme telefonu. Benim tek sorunum twitter pc de yavaş twitter telefonda ise hiç girmiyor tweetler yüklenmiyor.
VPN filan denedim VPN olmuyor telefonda anlamadım gitti yaBiraz konu dışı olacak ama Twitter sorununu proxy eklentisi kullanarak halledebilirsin kardeşim. Genel bi sorun sanırım bi süredir yavaş böyle de düzelir sonra.
Mağazada onavo protect var onunla bir dene istersen. Bence sorun iOS 8 sürümünde muhtemelen bu yakınlarda iOS 8.1 final sürümü çıkar o zaman bu sorunlar ortadan kalkar.VPN filan denedim VPN olmuyor telefonda anlamadım gitti ya
Hocam ondan denedim olmuyor hata oluyor VPN bağlanamadı, yüklenemedi filanMağazada onavo protect var onunla bir dene istersen. Bence sorun iOS 8 sürümünde muhtemelen bu yakınlarda iOS 8.1 final sürümü çıkar o zaman bu sorunlar ortadan kalkar.
Yapacak birşey yok o zaman iOS 8.1 final sürümü yakında çıkar o zaman hallolur.Hocam ondan denedim olmuyor hata oluyor VPN bağlanamadı, yüklenemedi filan
İnşallahYapacak birşey yok o zaman iOS 8.1 final sürümü yakında çıkar o zaman hallolur.

Kardeş 2G/3G ayarı gelmiş de mi ?Ben geliştirici olmadan güncelleme butonuyla iTunes'dan yükledim 8.1'i sorun olmuyor.

