İphone 5 Mi Alsam Lumia 920 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi

  • İphone 5

    Kullanılan: 14 43.8%
  • Lumia 920

    Kullanılan: 18 56.3%

  • Kullanılan toplam oy
    32
Black-killing

Black-killing

Üye
Beyler bi dakika hatlar karıştı :D

- - - Eklendi - - -

kardeş senin kafanmı iyi adamın profilinde s3 yazıyo iphone ne alaka

Kardeş bi dakika kolonya çekip geliyorum gözlerim morarmayınca kafam çalışmıyor :D
 


Türe

Türe

Üye


Lumia düşük olunca herkes eleştiriyor ama iPhone düşük olunca herkes açığı kapatmaya çalışıyor artık tartışmıyorum.

Yahu ben savunmuyorum ki mudur sen anlamiyosun :ah nokia 280 in altinda yapiyordu hep. Bu yuzden elestiriliyodu. Ama su an lumia 920 nin ekranina laf atacak birisi olamaz ;)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye


Yahu ben savunmuyorum ki mudur sen anlamiyosun :ah nokia 280 in altinda yapiyordu hep. Bu yuzden elestiriliyodu. Ama su an lumia 920 nin ekranina laf atacak birisi olamaz ;)

Evet o yüzden iPhonun Ekranı daha iyi dediniz ya.
 
Türe

Türe

Üye
Bu mrsajdan o anlami cikardin ;

hayır yani ne alaka takılıyor şu ppi a anlayamıyorum :) zaten 2 sini de göz algılayamıyo neyin davası bu ?
biri 326 biri 332 6 ppi değeri farkı da çok önemli ve ayırt edici idi zaten :ah :kop2:

Daha da bisey demem sana.
 

Samet.25



Bilinçsiz araştırma yapmayan kulaktan dolma bilgilerle karşımıza gelen bi kullanıcı şekil A


- - - Eklendi - - -

Telefonları donanım yazılım kaliteleriyle değilde markalarıyla kıyaslamak ilginç bir yaklaşım


çok haklısın IPHONE ile Nokia nasıl aynı kefeye konulur IPHONE türkiyede ki kullancıları kazıklayan senin gibi cahillerin bilmeden kullandığı bir cihaz neredeyse. gerçi sende kullanmıyormuşsun kulaktan dolma saçma bilgiler ile konuşuyormuşsun ama neyse. lumia 920 yaz da googleye bilgisiz kalma çağı yakala gelişmeleri takip et ios modası geçti artık harita rezaleti ve uçuk fiyatlardan sonra senin gibi biliçsizler sadece IPHONE alır.

Niye Tribe girdiniz anlamadım ben fikrimi paylaştım ayrıca teknik özellikleri kıyaslamadim herkesin fikri tarzı hoslandigi şeyler farklı ben lumianin şeklini rengini menu stilini sevmedim o açıdan dedim ayrıca nokia ya bak bi lumiadan önce hangi telefonunu iphone ile kiyaslayabilirsin iphone az ve öz yapıyo işini nokia önce samsung a yetissinde sonra apple ile kiyaslarsiniz ')
 
aleranol

aleranol

Üye
iphone 5 te retina ekran var lumianın pekte üstünlüğü yok :hmmm ayriyetten ip5 derim ben :spr

Sakami bu? Puremotion+ vs. Retina. Pure varya ... 41mp kamera. Daha büyük ve yüksek çözünürlüklü ekran. Süper hassas ekran. Clearblack yine var herlade. Daha nediyim
 
Türe

Türe

Üye


Sakami bu? Puremotion+ vs. Retina. Pure varya ... 41mp kamera. Daha büyük ve yüksek çözünürlüklü ekran. Süper hassas ekran. Clearblack yine var herlade. Daha nediyim

41 mp yok :evet:
 
Türe

Türe

Üye
Ayrica iki ekran da 720 p degil mi :allalla:
 
aleranol

aleranol

Üye
1136 miydi iphone? Ayrica nasil 41 mp yok anlayamdim. Sensor yokmu var. Son olarak da ayfonun 1 iyi yanı var oda cok işlevsel uygulamaları hastayım onlara
 
Türe

Türe

Üye
1136 miydi iphone? Ayrica nasil 41 mp yok anlayamdim. Sensor yokmu var. Son olarak da ayfonun 1 iyi yanı var oda cok işlevsel uygulamaları hastayım onlara

8.7 mp kamerasi var 920 nin. İkisi de 720 p ama ekran boyutundan dolayi lumianin daha yuksek olmasi gerekiyor zaten :good:
 

defterdarr

Üye
onemli olan pixel pental dagilimi
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Niye Tribe girdiniz anlamadım ben fikrimi paylaştım ayrıca teknik özellikleri kıyaslamadim herkesin fikri tarzı hoslandigi şeyler farklı ben lumianin şeklini rengini menu stilini sevmedim o açıdan dedim ayrıca nokia ya bak bi lumiadan önce hangi telefonunu iphone ile kiyaslayabilirsin iphone az ve öz yapıyo işini nokia önce samsung a yetissinde sonra apple ile kiyaslarsiniz ')

Apple samsunga yetişebiliyor mu ?
 

defterdarr

Üye
s3 en cok satan telefon olmadi mi ya 4s i gecip haber vardi
 
pirenuri

pirenuri

Üye
tartısmalar tartısmalar ...

Bisi sorcam iosculara Iphone 5 in 3 bin kusur lira ettiğini dusunuyor musunuz
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Hani pahalı ya o yüzden iyidir.
 
acuxx

acuxx

Üye
şu zamanda ip5 almak akıl karı bi iş değil. 3 bin tl nin üzeri bi fiyatı var. Arayüzü çok basit. Adamlar zaten ip5 i sadece "telefon çıkarmış olmak" için çıkardı. Ama 4s alınır bak
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ama toplumuzda malesef çoğu özelliklerini bilmeden alıyor sırf hava için ve çok satılıyor bu kadar pahalı olmasına rağmen ve bunu kimse değiştiremez.
 
Türe

Türe

Üye
Amerikada 625$ burda 3000 lira :D
 

defterdarr

Üye


Üst Alt