Nokia son barutunu kullandı beyler boşuna tartışıyoruz n9 u çıkardı hatalarla dolu tutmadı son olarak bunu çıkardı tutarsa tutacak CEO su istifa etti son cirpinislar nokia akıllı telefon işini bıraksin Nokia'nın hangi dokunmatik ekranlı telefonu hatasız çıktı? N97yi çıkardı kasmalar yüzünden telefonu kullanamadilar bile şikayet ler tavan yaptı n8 de aynı sorun n9 da aynı sorun bunuda ilerleyen zamanlarda görecegiz Reklamlarna bakmayla googleden özellikleri ne bakıp araştırmayla telefon nasıl anlayamayiz alın 1 2ay kullanın tekrar konuşalım