İphone 5 Mi Alsam Lumia 920 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi

  • İphone 5

    Kullanılan: 14 43.8%
  • Lumia 920

    Kullanılan: 18 56.3%

  • Kullanılan toplam oy
    32


Kerim.336

Üye
Lumia920:oke:
 

Samet.25

Nokia son barutunu kullandı beyler boşuna tartışıyoruz n9 u çıkardı hatalarla dolu tutmadı son olarak bunu çıkardı tutarsa tutacak CEO su istifa etti son cirpinislar nokia akıllı telefon işini bıraksin Nokia'nın hangi dokunmatik ekranlı telefonu hatasız çıktı? N97yi çıkardı kasmalar yüzünden telefonu kullanamadilar bile şikayet ler tavan yaptı n8 de aynı sorun n9 da aynı sorun bunuda ilerleyen zamanlarda görecegiz Reklamlarna bakmayla googleden özellikleri ne bakıp araştırmayla telefon nasıl anlayamayiz alın 1 2ay kullanın tekrar konuşalım
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Yorumların hepsi birbirinden komik siz neyin tartışmasını yapıp kendinizi yoruyorsunuz ki :) nokiacılar nokia yı applecilar iosu savunacak bu bu kadar basit. Kim ne almak istiyorsa gidip onu alsın. Yok şu iyiymiş yok bunun islemcisi daha kuvvetliymis yok digerinin ppi degeri daha fazlaymis gereksiz yere tartışmalar. Zaten telefon alacak olan bir insan önceden hangi modeli alacağına karar vermistir. Burada yazilanlara bile kulak asmaz. Bizler ancak yoruldugumuzla kalırız. O yuzden bence bu gereksiz tartismalara son verin derim.. Çünkü dışarıdan bakınca cidden çok komik gözüküyor. :)
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
iphone 5 cok daha iyi millet tutturmus donanimda donanim deliler gibi testler de belli iste s3 ve iphone 5 bas cekiyor iphone 5 teki web performansi hic birinde yok uygulama dersen var guncellemeler surekli ee daha neyine gore daglar kadar fark olan telefonu karsilastiriyorsunuz ?
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
Nokia son barutunu kullandı beyler boşuna tartışıyoruz n9 u çıkardı hatalarla dolu tutmadı son olarak bunu çıkardı tutarsa tutacak CEO su istifa etti son cirpinislar nokia akıllı telefon işini bıraksin Nokia'nın hangi dokunmatik ekranlı telefonu hatasız çıktı? N97yi çıkardı kasmalar yüzünden telefonu kullanamadilar bile şikayet ler tavan yaptı n8 de aynı sorun n9 da aynı sorun bunuda ilerleyen zamanlarda görecegiz Reklamlarna bakmayla googleden özellikleri ne bakıp araştırmayla telefon nasıl anlayamayiz alın 1 2ay kullanın tekrar konuşalım

5800,e71,n97,c7, 603 şuanda da n8 kullanıyorum içinde 15 hd 20 normal oyun var.50 program var tema efekti var en ufak kasmada yok. Ha sende kasıyosa bi abdest al derim
 
gkcll

gkcll

Üye
5800,e71,n97,c7, 603 şuanda da n8 kullanıyorum içinde 15 hd 20 normal oyun var.50 program var tema efekti var en ufak kasmada yok. Ha sende kasıyosa bi abdest al derim

süper yorum eline sağlık

- - - Eklendi - - -

Nokia son barutunu kullandı beyler boşuna tartışıyoruz n9 u çıkardı hatalarla dolu tutmadı son olarak bunu çıkardı tutarsa tutacak CEO su istifa etti son cirpinislar nokia akıllı telefon işini bıraksin Nokia'nın hangi dokunmatik ekranlı telefonu hatasız çıktı? N97yi çıkardı kasmalar yüzünden telefonu kullanamadilar bile şikayet ler tavan yaptı n8 de aynı sorun n9 da aynı sorun bunuda ilerleyen zamanlarda görecegiz Reklamlarna bakmayla googleden özellikleri ne bakıp araştırmayla telefon nasıl anlayamayiz alın 1 2ay kullanın tekrar konuşalım

bence sen kuru bir yorum yapmış sın nokia düşmanlığı ile kimse seni kavle almaz NOKİA hep marka yapmış firma senin nokia dan önce ki sus derim en azından rezil olmaz sın nokia da senin dedikleri nın hiç biri yaşanmıyor yalan söylemek günah tır
 
  • Beğen
Tepkiler: maliaslan
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Evet kimsede nokia düşmanlığı yok aslında eski özlem var sadece insanların anlatım şekli yanlış. Symbian bu döneme ayak uyduramadi yani touchta olmadı ve kaybetti. Meego iyisi ama destek yoktu. Windowsla sağlam geliyor ama windows apleye özenerek kullanıcıları üzdü aslında gerçek kral samsung+androiddir. Ha ne zaman windows sistemi serbest bıraksa metre sacmasindan vaz geçse androde yetişir. 5 kişi ios istiyiorsa artık 10 android diyor hayat bu verimli olan kazanır kazık ve kısır zamanla yok olur

Ben 920 derim
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
konu sahibi yorumlara bakarak artık kararını verebilir, gereksiz tartışmalar sebebiyle konu :locked:
 


Üst Alt