Black-killing
Üye
Beyler bi dakika hatlar karıştı 
- - - Eklendi - - -
Kardeş bi dakika kolonya çekip geliyorum gözlerim morarmayınca kafam çalışmıyor

- - - Eklendi - - -
kardeş senin kafanmı iyi adamın profilinde s3 yazıyo iphone ne alaka
Kardeş bi dakika kolonya çekip geliyorum gözlerim morarmayınca kafam çalışmıyor

nokia 280 in altinda yapiyordu hep. Bu yuzden elestiriliyodu. Ama su an lumia 920 nin ekranina laf atacak birisi olamaz
daha iyi demismismisiz. Ppi degeri farki hissedilmiyordan da onu cikardin ya helal sana
zaten 2 sini de göz algılayamıyo neyin davası bu ?
ayriyetten ip5 derim ben 


