aleranol
Üye
arkadaslar siz nerde yasiyosunuz ? İphone5 tr ye resmi olarak 3.300e mi geldi lumianin hic bir + si yok ip5e gore. Simdi telefon aliyosan ya samsung ya apple suan nir alternatif yok. Bu telefonlari alir almaz gider gta3 nova3 direk oynarsin 5.5inc ekranda aspalth iyi olur valla
Kimse direk oynayamaz apkui bul felan anca. Ben sana lumia oneririm alinto yaptığım arkadaş hiçbir artısı yok demiş sadece gülüyorum. Sana açıkça birşey söyleyeceğim. Elimde not2 var. Alma sebebim Bilgisayarımın olmayışı ve yazıcıyı rahat kullanabilecegim dosyaları rahat oluşturabilecek bir cihaz aramam ve bunun not2 olması. Ha mutlumuyum mutluyum çünkü ihtiyacima en uygunu buydu. Ayrica normal kullanici da sayilmam. Bunu almasaydim kesinlikle l920 alırdım hem daha yeni gelişiyor ilk kullanacak nesilim. Hem oyun hariç cok üstün ozellikleri var. Hatta rahatça söyleyebilirim ki normal bir kullaniciysaniz süper deli mega xxl falan filan istekleriniz yoksa en iyisi lumiadir. Hoş lumiada zaten süper deli falan filan kamera 2 taşıyıcılı hat falan filan şeyler bolca var ve bütün istekleri fazlasıyla karşılanacaktır. Sanırım cümlelerim biraz karışık oldu galiba ama sana tek kelimeyle lumia 920 derim. Belki ayfon6 alinasi bir alet olur çünkü ayfon 5in 4s den fazla bir uüstünlüğü yok.
Ekran kalitesi , kamera en önemlisi de fiyat ?
ayriyetten ip5 derim ben 
zaten 2 sini de göz algılayamıyo neyin davası bu ?

ios bambaşka... l920 nin harita servisleri ve birkaç öznitelik dışında ip5 den pekte üstün bi' tarafı yok.