İphone 5 Mi Alsam Lumia 920 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi

  • İphone 5

    Kullanılan: 14 43.8%
  • Lumia 920

    Kullanılan: 18 56.3%

  • Kullanılan toplam oy
    32
aleranol

aleranol

Üye
arkadaslar siz nerde yasiyosunuz ? İphone5 tr ye resmi olarak 3.300e mi geldi lumianin hic bir + si yok ip5e gore. Simdi telefon aliyosan ya samsung ya apple suan nir alternatif yok. Bu telefonlari alir almaz gider gta3 nova3 direk oynarsin 5.5inc ekranda aspalth iyi olur valla

Kimse direk oynayamaz apkui bul felan anca. Ben sana lumia oneririm alinto yaptığım arkadaş hiçbir artısı yok demiş sadece gülüyorum. Sana açıkça birşey söyleyeceğim. Elimde not2 var. Alma sebebim Bilgisayarımın olmayışı ve yazıcıyı rahat kullanabilecegim dosyaları rahat oluşturabilecek bir cihaz aramam ve bunun not2 olması. Ha mutlumuyum mutluyum çünkü ihtiyacima en uygunu buydu. Ayrica normal kullanici da sayilmam. Bunu almasaydim kesinlikle l920 alırdım hem daha yeni gelişiyor ilk kullanacak nesilim. Hem oyun hariç cok üstün ozellikleri var. Hatta rahatça söyleyebilirim ki normal bir kullaniciysaniz süper deli mega xxl falan filan istekleriniz yoksa en iyisi lumiadir. Hoş lumiada zaten süper deli falan filan kamera 2 taşıyıcılı hat falan filan şeyler bolca var ve bütün istekleri fazlasıyla karşılanacaktır. Sanırım cümlelerim biraz karışık oldu galiba ama sana tek kelimeyle lumia 920 derim. Belki ayfon6 alinasi bir alet olur çünkü ayfon 5in 4s den fazla bir uüstünlüğü yok.
 


defterdarr

Üye
cift tasiyicili internet ha turkcellin 3mb 5mb dan sonra yavaslayan internetleriyle ne zevki cikar simdi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
arkadaslar siz nerde yasiyosunuz ? İphone5 tr ye resmi olarak 3.300e mi geldi lumianin hic bir + si yok ip5e gore. Simdi telefon aliyosan ya samsung ya apple suan nir alternatif yok. Bu telefonlari alir almaz gider gta3 nova3 direk oynarsin 5.5inc ekranda aspalth iyi olur valla

Yorum yaparken araştırarak yap bari. Lumia'nın , iPhone 5'e Göre avantajı yokmuş :allalla: Ekran kalitesi , kamera en önemlisi de fiyat ?
 
Türe

Türe

Üye
iPhone 5
 
doctorrr

doctorrr

Üye
iphone 5 te retina ekran var lumianın pekte üstünlüğü yok :hmmm ayriyetten ip5 derim ben :spr
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ekran çözünürlüğü ve Ppi.
 

defterdarr

Üye
İphone5 her alanda ustun. Market1 senede geliscek diyosunuz cok bekleyin 1 senede market gelisir
 
Türe

Türe

Üye
Ekran çözünürlüğü ve Ppi.

hayır yani ne alaka takılıyor şu ppi a anlayamıyorum :) zaten 2 sini de göz algılayamıyo neyin davası bu ?


- - - Eklendi - - -

biri 326 biri 332 6 ppi değeri farkı da çok önemli ve ayırt edici idi zaten :ah :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
pirenuri

pirenuri

Üye
arkadaslar bazı ios duskunleri bi halt bilmeden yorum yapmışya. Aynı bızım sınıftakı ios yalagı batuya benzıyorsunuz. Sunu kabullenın artık Iphone 5 pıyasanın altında kaldı ozellık olarak bıde enaz 3000 tl
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
lumia 920. çünkü verdiğin paraya değer kazık yemezsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
BreakerZote

BreakerZote

Üye
Lumia920
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye


hayır yani ne alaka takılıyor şu ppi a anlayamıyorum :) zaten 2 sini de göz algılayamıyo neyin davası bu ?


- - - Eklendi - - -

biri 326 biri 332 6 ppi değeri farkı da çok önemli ve ayırt edici idi zaten :ah :kop2:

Ee ona bakarsan 100 ppi da olsun sonuçta göz onu da algılıyor ?
 

defterdarr

Üye
siri var , islemcisi saglam , appstore var. Lumiada ne var? Ve lumianin ekranindan daha iyi ip5in ekrani video izlemekte. Ha o kadar ppi duskunuysen git 441 ppi lik super amoled bekle
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ekran demişsinizde ppi değerleri arasında bi' uçurum yok bildiğiniz gibi. ayriyetten appstore diye bir kriter var kimsenin değerlendirmediği... şu l920 diyenler iphoneda bi' kilit-aç yapın sonra gelin diyin l920 :D ios bambaşka... l920 nin harita servisleri ve birkaç öznitelik dışında ip5 den pekte üstün bi' tarafı yok.

- - - Eklendi - - -

arkadaslar bazı ios duskunleri bi halt bilmeden yorum yapmışya. Aynı bızım sınıftakı ios yalagı batuya benzıyorsunuz. Sunu kabullenın artık Iphone 5 pıyasanın altında kaldı ozellık olarak bıde enaz 3000 tl
hay canını yediğim o batuya selamımı söyle
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ekran demişsinizde ppi değerleri arasında bi' uçurum yok bildiğiniz gibi. ayriyetten appstore diye bir kriter var kimsenin değerlendirmediği... şu l920 diyenler iphoneda bi' kilit-aç yapın sonra gelin diyin l920 :D ios bambaşka... l920 nin harita servisleri ve birkaç öznitelik dışında ip5 den pekte üstün bi' tarafı yok.

- - - Eklendi - - -


hay canını yediğim o batuya selamımı söyle

iphone 5 inde market dışında hiçbir üstün yanı yok.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

3. parti uygulama desteği önemli alıp ot gibi kullanmak var tadını çıkarmak var

920 kullananlar ot gibi mi kullanıyor,siz dağı aşmadan arkası çayır diyorsunuz.. Neyse boşver kardeşim
 
doctorrr

doctorrr

Üye


920 kullananlar ot gibi mi kullanıyor,siz dağı aşmadan arkası çayır diyorsunuz.. Neyse boşver kardeşim
tabi kendine has bikaç öznitelik barındırabilir bu olmalı ama yani bi' iphone değil. bi' alex değil gibi oldu :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

tabi kendine has bikaç öznitelik barındırabilir bu olmalı ama yani bi' iphone değil. bi' alex değil gibi oldu :D

o kendine has dediğin niteliklerin hiç birinin zerresi iphone da yok ayrıca 4s i olan adam gidip iphone 5 e para veriyorsa şuurunu bir sorgulasın derim. Apple eski apple değil artık,çok bozdular steve den sonra. 920 de bi alex değil zaten bi Hagi ;)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Sonuç ne olursa olsun birbirine denk cihazların aralarındaki fiyat farkı bu kadar uçurum olunca ister istemez Lumia diyorum. Ve hatta Lumia'nın özellikleri daha iyi olmasına rağmen böyle bir de iPhone Daha iyi olsaydı düşünmek istemiyorum.
 


Üst Alt