İphone 5 Mi Alsam Lumia 920 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi

  • İphone 5

    Kullanılan: 14 43.8%
  • Lumia 920

    Kullanılan: 18 56.3%

  • Kullanılan toplam oy
    32
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar yorumlarinizda aşiriya kacmamaya ozen gosterin. Birbirinizi kiricak,uzucek,tahrik edicek kelimeler kullanmayin.

Konu ekran kalitesine gelmişken bir yorum da ben yapayim.

Lumia920'de 1280x768 cozunurlukte 335ppi 4'5" ips lcd ekran var. Ayrica puremotion hd+ teknolojisi kullanilarak ekran goruntu kalitesi arttirilmiş. 60hz goruntu yenileme hizi bugun cogumuzun evimizde kullandigi televizyonlardan yuksek. İphone 5 kotumudur hayir asla cok kaliteli goruntu alabileceginiz retina ekrani var ama şu bir gercek ki benim deneyimlerimde gordugum hem goruntu kalitesi hem de dokunmatik hassasiyeti konusunda lumia920 daha ustun. Tabi bu farki normal kullanimda anlayamazsiniz. Ama bir video seyrederken,guneş işigi altinda kullanirken direk anlarsiniz zaten.
 


doctorrr

doctorrr

Üye


o kendine has dediğin niteliklerin hiç birinin zerresi iphone da yok ayrıca 4s i olan adam gidip iphone 5 e para veriyorsa şuurunu bir sorgulasın derim. Apple eski apple değil artık,çok bozdular steve den sonra. 920 de bi alex değil zaten bi Hagi ;)
saymaya kalksan elle tutulur ne var; kablosuz şarj edebilme, prestijli office uygulamaları outlook falan, sağlam polikarbon kasa akabinde daha sağlam ekran, daha göze gelen bir tasarım, harita servisleri sayamadığım daha var ayaküstü bunlar geliyor aklıma ama şu var keyfine ihtiyaçlarına göre beğenir alırsın bunun goygoyuna girip vakit kaybetmeye gerek te yok aslında bu sadece benim fikrim yani ip5 bana daha cazip geliyor.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
siri var , islemcisi saglam , appstore var. Lumiada ne var? Ve lumianin ekranindan daha iyi ip5in ekrani video izlemekte. Ha o kadar ppi duskunuysen git 441 ppi lik super amoled bekle

Evet işlemci dediğimiz şey bir tek iPhone'da var.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
A6yla snapdragonu karsilastir bide istiyosan.Exynos a6 gerisi hikaye bide atom saglam geliyo

Kardeşim valla senle ilgisi yok ama artık bu tartışmalar yüzünden kalp kırıyorlar küfür bile ediyorlar ben sıkıldım artık isteyen istediğini alsın.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Bir kaç kişi daha gereksiz fanlık yaparsa bir konuşacağım kimse tutamayacak.. :D
 
Türe

Türe

Üye


Ee ona bakarsan 100 ppi da olsun sonuçta göz onu da algılıyor ?

Hayir anlamadin :) 280 den sonra goz algilayamiyor yani 290 da 400 de ayni oluyor :good: Paran varsa iphone al dostum degilse lumia al fiyat olarak cok daha iyi
 
Black-killing

Black-killing

Üye
ciddiye alıp yorum yapıcaktım ama son cümleni görünce tartışmaktan vazgeçtim.

Eksik cümle kurdum ben orda uygulama hızlarını belirtmiştim.Örneğin ikisindende skype yi açmak gibi.
Ayrıca IOS da uygulamaların fazla olduğunu bilmek çok bişey gerektirmiyor herhalde By Einstein.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Sakinnn.
 

Samet.25

Para sıkıntı değilse iphone 5. IPhone ile nokia yi nası aynı kefeye koyarsanız
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Para sıkıntı değilse iphone 5. IPhone ile nokia yi nası aynı kefeye koyarsanız

Bilinçsiz araştırma yapmayan kulaktan dolma bilgilerle karşımıza gelen bi kullanıcı şekil A


- - - Eklendi - - -

Telefonları donanım yazılım kaliteleriyle değilde markalarıyla kıyaslamak ilginç bir yaklaşım
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Para sıkıntı değilse iphone 5. IPhone ile nokia yi nası aynı kefeye koyarsanız
çok haklısın IPHONE ile Nokia nasıl aynı kefeye konulur IPHONE türkiyede ki kullancıları kazıklayan senin gibi cahillerin bilmeden kullandığı bir cihaz neredeyse. gerçi sende kullanmıyormuşsun kulaktan dolma saçma bilgiler ile konuşuyormuşsun ama neyse. lumia 920 yaz da googleye bilgisiz kalma çağı yakala gelişmeleri takip et ios modası geçti artık harita rezaleti ve uçuk fiyatlardan sonra senin gibi biliçsizler sadece IPHONE alır.
 

defterdarr

Üye
bu arada arkadaşlın multiwindow alıcak s3 ü var yani boşu boşuna tartışıyoz

- - - Eklendi - - -

bence sen androidi çözmeye çalış play storedan marketplaceye düşmek hayal kırıklığı olur
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye


Hayir anlamadin :) 280 den sonra goz algilayamiyor yani 290 da 400 de ayni oluyor :good: Paran varsa iphone al dostum degilse lumia al fiyat olarak cok daha iyi

Lumia düşük olunca herkes eleştiriyor ama iPhone düşük olunca herkes açığı kapatmaya çalışıyor artık tartışmıyorum.
 
Black-killing

Black-killing

Üye
bu arada arkadaşlın multiwindow alıcak s3 ü var yani boşu boşuna tartışıyoz

- - - Eklendi - - -

bence sen androidi çözmeye çalış play storedan marketplaceye düşmek hayal kırıklığı olur

Adamın iphone kullandığını nerden gördünüzde Play storeden marketplaceye düşmek lafını kullandınız ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye


Üst Alt