Telefon Tavsiyesi iphone 5 almak istiyorum önerirmisiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

cici60

cici60

Üye
    Konu Sahibi
iphone 5 almak istiyorum önerirmisiniz ?
note 2'im sarjı cok iyi gidiyor telefondanda cok memnunum ama taşıyamıyorum sürekli elimde kitaplar oluyo
android telefonlarla 3gden görüşüyorum iphone 5le android bi telefonla 3gden görüşebilrmiyim line kamera ile netten iiosla androidden görüşebilrmiyim sizce note 2 den sonra ios tavsiye edermisiniz ?
 


fk555897

fk555897

Üye
iPhone 5 çok güzel bir telefon ama Note 2'deki büyük ekran rahatlığını yaşamak zor. Görüntülü görüşme konusunda hiç denemedim ama bildiğim kadarıyla 3G görüntülü görüşme var. Ayrıca iOS kullanan cihazlar ve MAC'lar ile FaceTime'dan internet üzerinden görüntülü görüşüp mesajlaşabiliyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
cici60

cici60

Üye
    Konu Sahibi
karşı taraf android daha doğrusu kız arkim görüşmek iyi oluyo 3gden lineden
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Hat uzerinden iPhone ile gorusme yapilamiyor sadece programlar ve facetime ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
Invoke

Invoke

Üye
Önermeyiz. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
Invoke

Invoke

Üye
Küçük ekran. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
smh60

smh60

Üye
Daha yeni almadın mı sen Note 2 yi ben olsam almazdım ip5 :D
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
cici60

cici60

Üye
    Konu Sahibi

Benzer Konular



Üst Alt