iPhone 4S vs Galaxy S II

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

coacoa

Üye
iphone kullanmanın havası kalmadı dalgacı gözlerle bakıyorlar artık.. bu durumda geriye kalan donanımları karşılaştırmak kimseye bakma buyur gir gerçekler burda

 

Uruloki

Üye
@coacoa saçmalıyorsun kağıt üzerinde karşılaştırma süpersin 4s in çift çekirdek gpu su yeter
 

coacoa

Üye
@coacoa saçmalıyorsun kağıt üzerinde karşılaştırma süpersin 4s in çift çekirdek gpu su yeter
saçmalıkmı? sen bana simdi iphone galaxy s2 den daha iyi olduğunumu iddia ediyorsun kardeşim? şimdi internette hangi siteye gidersen git 30 oy iphone alırsa 200 oy galaxy alıyor yani bu kadar kişi saçmalıyor siz azınlık olarak doğrusunuz öylemi
 

MAFİA.

Üye
Tabikide iphone 4s hiç değilse samsung gibi yazılımdan yana sıkıntı yaşanılmıyor.
Daha 4s piyasaya dağılmadan ios 5 çıktı.
Samsung binlerce telefon satmadan yeni bir yazılım çıkarmıyor.
Telpa gibi bir garantiside varsa yandınız,her hatada ''sıvı teması,kullanıcı hatası'' diyip başınızdan savuştururlar.
Haftalarca serviste telefonunuzu bekletirler.4 kez samsung kullandım ama illet ettim artık Telpa gibi bir basit garantisi olduğu için.

Dünde telefonumun dokunmatik sorunu oldu bir bölümü basmıyordu,bende tatil dönüşüne az kaldığından en yakın servise veriyim dedim.
Antalya kvk 100.yıldaki serivise verdim.Telefonu akşam verdim sabah 9'da telefonunuz hazır alabilirsiniz dediler.
Daha 24 saat bile olmadan teslim ettiler.

Telpa'ya samsung telefonumu gönderdiğimde 10 dakikada 100 soru nasıl sorulur diye oyun yapıyorlardı.
En çok yaptıkları yazılım güncelleyip geri gönderiyorlardı.Telefonun ucuundaki müşteri temsilcileri sokak ağızıyla konuşuyorlar.
Öyle bir servis olduktan sonra samsung'un satılması bile boşuna.
 

kardeş bu işler ne kadar para okadar kalite tabi parası yetmeyen daha ucuzunu alır mecburende onu kollar ama gerçekler değişmez biz kullanıpda söylüyoruz öyle havadan bakıp yazmıyoruz aksini idda edersen ne ile aksini kolladığınıda anlat bizide aydınlat, galaxys2 iphone4s den kesinlikle üstün değil bunu çok emin şekilde söylüyorum herlade sen iphone 4s i daha görmedin . ben iphone4 bile daha üstün görüyorum bak iki cihaz birden var bende yalan söyleyecek halimiz yok,azıcık bilerek konuşun ben galaxys2 ye dark rom yüklesem bile iphone kadar stabil değil kullanışlı değil
 

coacoa

Üye
ya kardesim bak bu sitedeki en kralınızın aylık geliri 2000 tl bile yoktur o telefon 2650 civarı komik değilmi? istese herkes taksitle alır ben eminim sen o telefonu donanımı için almamışsındır.. (sen anladın) milletin ayranı yok içmeye faytonla gider s... paranın lafını yapmayın burda
 

şunu bir anlayalım biz paranın lafını yapmıyoruz diyoruzki parası yetene o cihaz , ayrıca onun fiyatınada ne sen ne ben karışamayız. almazsın olur biter alanada şunu diyemezsin sen kazık yemişsin , çünkü adam en iyi sisteme para basarak yada herhangi bir yoldan sahip olmuş oluyor bunu biz ölçemeyiz tartamayız adamı küçük göremeyiz sonuçta elit cihazlar yada maddeler her zaman pahalıdır parasıda buna yöneliktir, villası... pahalı aracı... hatta deniz önü 1 odalı eve 300milyar verene bile karışamayız çünkü adamın evi bir odalı olsa bile deniz manzarılıdır anlatabildimmi. buda o hesap paraya yönelik cihaz ve ben kesinlikle androidden daha güçlü görüyorum ama illa alınacak bir cihaz olarak görmüyorum,piyasada teksen pahalısındır eğer iphone halen tek olmasa kendi aleminde(program,stabillik,oyun,kalite) emin ol 2500ü bırak 1000tl den bile satamazdı.ben cihazı stabilliği ,desteği ve kaliteli olduğu için aldım .valla milletin ayranı yok zannediyoruz ama millet zengin arkadaş herkez kendi gelirinin üstünde mal alıyor bu,bence çoğu kişi için böyle.
 

Uruloki

Üye
bırak hakan abi adam hala kendi gibi sanıyor milleti hava için alıcaz sanki iphone u aldığım dakka jailbreak yapıp installous yüklücem cihaza haberi yok
 

pRime.

Üye
O arkadaşın 2200tl maaşı var dağılın. Para hesabını neden yaptığı belli.

----------Eklendi @ 20:11:24 ---------- Yazıldı @ 20:10:12 ----------

bırak hakan abi adam hala kendi gibi sanıyor milleti hava için alıcaz sanki iphone u aldığım dakka jailbreak yapıp installous yüklücem cihaza haberi yok

Ios 5 Untethered jb olsa varyaaaa...
 

Uruloki

Üye
sende 3gs e dönerdin biliyorum
 

coacoa

Üye
O arkadaşın 2200tl maaşı var dağılın. Para hesabını neden yaptığı belli.

----------Eklendi @ 20:11:24 ---------- Yazıldı @ 20:10:12 ----------



Ios 5 Untethered jb olsa varyaaaa...

18 yasındasın askerliğini yapmamıs adamla muhattap olmuyorum
 

pRime.

Üye
sende 3gs e dönerdin biliyorum

Ipod da var.


----------Eklendi @ 20:45:59 ---------- Yazıldı @ 20:44:46 ----------

18 yasındasın askerliğini yapmamıs adamla muhattap olmuyorum

Parasıyla milleti ezmeye çalışan adamla muhattap olmuyorum dikkat edersen.


----------Eklendi @ 20:47:08 ---------- Yazıldı @ 20:45:59 ----------

Zaten çocuk gibi yazan bir insanın 22 yaşında olduğuna kimse inanmaz.
 

coacoa

Üye

ne yapalım adamım ortama ayak uydurmak lazım ( yaş ortalaması 16-18)
 
4s galaxys 2 den kağıt üstündede daha iyi ,pratiktede daha iyi
 
    Konu Sahibi
iPhone 4 aldım vodafonedan
 
Sorularının cevaplarını bilemem ama,ben ikisi arasından GS2 yi seçerdim.


Sakın N8 alma derim zira N8 ten çekmediği kalmamış ve sonra iphone 4s ve galaxy s2 almılş (şu anda ikiside var) biri olarak kesinlikle iphone derim.
Galaxy s2 kötü demiyorum ama ikisinide kullanan biri olarak iphone önde bu benim görüşüm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...