Kurtizcisi
Üye
Apple Iphone-Samsung Galaxy Karşılaştırması
Eski telefonumdan sonra yeni bir telefon alma ihtiyacı duydum ve araştırmaya başladım aklımdaki telefonlar markaları blackberry-ıphone ve galaxy di. Araştırmama başladım ve blackberry'in donma sorunu olduğunu anladım İnternette girmek için çok iyi olan blackberry bazen donma ve (bence) menüdeki rahatsızlığından dolayı pek iyi değil. Iphone'a baktığım zamansa android işletim sistemi gibi çok fazla özgür ekranı yok mesela android'de masaüstüne simge atabilirken ıphone da atamıyordun direk menüye çıkartıyordu bu yüzden özgürlük isteyenler için kısıtlama sayıla bilir.Android işletim sistemi bilgisayar gibi dosyalara girildiğinde aynı bilgisayarımızdaki "c" diski gibi karışık ve aradığımızı bulamayacağımız bir şey var bunun üstesinden gelmek sadece telefonun sahibine has bir özellik oluyor. Iphone da ise bu tip birşey asla yok düz mantık için apple gayet güzel bir işletim sistemi yapmışlar yalnız cebinde tam bir bilgisayar taşımak isteyenler android işletim sistemini seçmeliler. Android konusunda en iyisi bende Samsung Galaxy serisidir çünkü hem orjinallik hem tasarım konusunda gayet güzel her ele yakışacak telefonları var. Iphone 4S alacağımı Samsung Galaxy S3 mini almak daha mantıklı çünkü ram olsun işlemci konusunda olsun Samsung Galaxy S3 mini daha iyi durumda örneğin Samsung Galaxy S3 mini'de 1GB Ram varken ıphone 4S'de 512 MB Ram var bu farklılık benim fikrimi çok değiştirdi.
Benim fikrimce Iphone 4S alınacağına Samsung Galaxy S3 mini almak daha mantıklı yalnız işletim sistemi yönünden sadece zevk meselesi.
Benim fikrimce Iphone 4S alınacağına Samsung Galaxy S3 mini almak daha mantıklı yalnız işletim sistemi yönünden sadece zevk meselesi.
iPhone 'nin o ramle yapacağını S3 yapamaz
Donanım karşılaştırması sadece aynı işletim sistemi olan telefonlar için geçerli (bence çünkü farklı dünyalarda aynı şeyi arıyorsun)
