klsb44mirc
Üye
-
Konu Sahibi
-
iphone 4s hertürlü çok üstün istersen 7gblık fullhd film atıp izlersin ama android fat olduğu için 4gb üstü hiçbir dosya atamazsın ayrıca sağlamlık,kalite,destek ve hava olarak on gömlek daha üstün bir cihaz eline alırsan kendi kendinede anlarsın ve yurt dışından 2400tl ye kadar getiriyorlar şuan kaçak 32 gb sahibindene bak görürsün
----------Eklendi @ 20:45:08 ---------- Yazıldı @ 20:44:25 ----------
yukarıdaki yorumada katılıyorum,para işi bu işler, ama kesinlikle iphone daha iyi tartışmam bu konuda
imzanızda sg2 super amoled plus resmi var ama ayfoncusunuz mantık hatası 1
Iphone 4S daha ustun bencede.. ama fıyat olarak ona 3300 Tl vermek nasıl ıcıne sinecek onu bılmıyorum. Bı telefon ıcın bu ucret cok fazla gercekten...
2600 tl'den başlıyor fiyatı ama yine de pahalı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?