Ben şu saatten sonra iPhone 4 almazdım, 5'in çıkması bu kadar yakınken.
Büyük ihtimalle iPad2 gibi Apple A5 chipsetle geleceğini düşünüyorum. 1 Ghz Dual Core + Dual Core PowerVR SGX543 GPU ile bayağı güçlü bir cihaz olur.
Galaxy S2 diyorum eğer bekleme sabrı yoksa.