iphone 3gs nasıl güncellerim (unlock ve jb'li)

Sponsorlu Bağlantılar

5454yusuf5454

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3gs nasıl güncellerim (unlock ve jb'li)
arkadaslar durumumu tek tek açıklayacam yardımlarınızı bekliyorum..

yurt dışından gelen bir iPHONE 3GS kullanıyorum.. telefon unlock ve jb yapılmış durumda.. pasaport kaydı var..
telefonun sürümü 4.1 ve ben bu sürümü yükseltmek (ios6 veya 5.1.1) istiyorum.. fakat güncelleme yaparsam telefonun kilitleneceğini söylediler bende biraz araştırdım ki kilitleniyormuş güncelleme sonrası.. hayat felsefem olan "demokraside çareler tükenmez" anlayışı ile bununda bir yolu olduğuna inanıyorum.. şimdi soruyorum:
şu an ki haliyle jb mi yapmalıyım
telefonu fabrika ayarlarına getirip mi jb yapmalıyım (bir daha telefon açılmaz dediler eğer sıfırlarsam)
sonuç olarak ne yapmalıyım :)
 


distakjo

distakjo

Üye
neyli olduğu fark etmez. Gir ITunes e güncelle.
 
Epple

Epple

Üye
Factory unlock yapildiysa guncelle ama eger ultrasnowla kullaniyorsan iTunes'tan guncelleme. Cunku baseband denen olay yuzunden dedikleri gibi tekrar simkilitli olabilir
 

5454yusuf5454

Üye
    Konu Sahibi
factory unlock değil.. baseband koruyarak güncelleme yapsam sıkıntı çıkarmaz yani
 
Epple

Epple

Üye
FU degilse baseband yukseltmeden guncelle dedigin gibi. Ama iyi arastir. Yani benim simlock konusunda fazla bilgim yok
 
distakjo

distakjo

Üye
factory unlock değil.. baseband koruyarak güncelleme yapsam sıkıntı çıkarmaz yani
Hayır. Sıkıntı çıkmaz. Çünkü gevey sadece baseband ile alakalıdır. Hangi os sürümü olduğu önemsiz.

- - - Eklendi - - -

ama sen zaten telefon unlock demişsin. Factory unlock mu yoksa gevey mi kullanıyorsun. Sonradan factory unlock yaptırdıysan hiçbir sıkıntı çıkartmaz. Ben ios 6 ya yükselttimsorun çıkmadı.
 

hacker_ceset

Üye
aynen arkadaşlar bende 3gs 4.1 kullanıyorum pasaport kayıtlı
güncellemek istiyorum ne gibi bir yol izlemem gerek ne yapmalıym nelere dikkat etmeliyim
 

5454yusuf5454

Üye
    Konu Sahibi
tekrar söyliyim :
4.1 kullanıyorum
factory unlock değil, elle yapılmış.
jailbreak yapılmış
pasaport kaydı var
firmware 06,15,00
shsh kaydım yok (sanırım 4.1 için var sadece, cydia'da bir tek onu gösteriyor bu durumda yalnızca en son surume yukselıyor galıba)

distakjo senin factory unlock mu? yoksa elle mi yapıldı ?

baseband koruyarak ios6 yapmak konusunda yardımcı olursanızda sevinirim..
 

hacker_ceset

Üye
çok az ilgi var konulara

çok karmaşık soruları var iphone hakkında
 

5454yusuf5454

Üye
    Konu Sahibi
ilgilenenlere teşekkür ederim sorunu halletim. artık iphone3gs ios6 :)
 

amelejoe

Üye
Elime 2.el iphone 3gs 32 gb geçti.İphone u sil yaptım telefon başlangıçta elma ekranda kaldı.Telefoncuya verdim o da cydia yüklemiş.İos versiyon 4.1 ama hiç bişey indiremiyorum versiyon eski olduğundan.iphone hakkında pek bilgim yok telefon çökmeden nasıl versiyon yükseltirim.Bi el atın lütfen !!!
 

rosso11

Üye
ben de öğrenebilir miyim aynı durumdayım ipad basebandında 4.1 de nasıl güncelleyebiliriz
 

tiasonpenthe

Üye
Arkadaşlar Merhaba,

Konu kirliliği olmasın benzer bir soru da ben sormak istiyorum:

Telefonum: 3GS
Version: 4.3.3
Model: MC140DN
Modem Firmware: 05.11.07

Telefonu aldığımda JB yapılmıştı, yani aldığımdan beri hiçbir değişiklik yapmadım. Yeni uygulamaların en az iOS5 istemesi ve JB'e ihtiyacım olmadığından orjinal iOS 6'ya yükseltmek istiyorum telefonumu.

Direk iTunes'a bağlayıp ios6ya yükseltsem bir sorun yaşar mıyım? SimLock konusu sıkıntı olur mu? Bunu nasıl yaparım/yapmadan nasıl anlarım?

Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim...

İmei numarasını bazı internet sitelerinde sorguladığımda sim locked çıkıyor Hollanda'dan gelmiş heralde telefon.
 

tiasonpenthe

Üye
Arkadaşlar Merhaba,

Konu kirliliği olmasın benzer bir soru da ben sormak istiyorum:

Telefonum: 3GS
Version: 4.3.3
Model: MC140DN
Modem Firmware: 05.11.07

Telefonu aldığımda JB yapılmıştı, yani aldığımdan beri hiçbir değişiklik yapmadım. Yeni uygulamaların en az iOS5 istemesi ve JB'e ihtiyacım olmadığından orjinal iOS 6'ya yükseltmek istiyorum telefonumu.

Direk iTunes'a bağlayıp ios6ya yükseltsem bir sorun yaşar mıyım? SimLock konusu sıkıntı olur mu? Bunu nasıl yaparım/yapmadan nasıl anlarım?

Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim...

İmei numarasını bazı internet sitelerinde sorguladığımda sim locked çıkıyor Hollanda'dan gelmiş heralde telefon.

Buraya pek takılan yok anladığım kadarıyla...Yok mu yardımcı olacak kimse?
 
Epple

Epple

Üye
Simkilitliyse, muhtemelen onu Jailbreak yapıp Ultrasn0w ile açmışlardır. Sen bi bak; Cydia > Manage > Packages > Ultrasn0w var mı yok mu. Varsa telefonu unlock şeklinde kullanabilmen için Jailbreak şart demek, yani güncelleme.
 
FPlayer

FPlayer

Üye
Telefonu pc'ye usb ile baglayıp itunes'tan sorunsuzca güncelleyebilirsiniz fakat sim kilitliyse ios 6.0.1 kırılana kadar kullanamazsınız.
 

tiasonpenthe

Üye
Simkilitliyse, muhtemelen onu Jailbreak yapıp Ultrasn0w ile açmışlardır. Sen bi bak; Cydia > Manage > Packages > Ultrasn0w var mı yok mu. Varsa telefonu unlock şeklinde kullanabilmen için Jailbreak şart demek, yani güncelleme.

Aradığım cevap buydu teşekkür ederim. Şimdi baktım ultrasn0w var, bu durumda yapılacak en mantıklı iş JB'li 5.1 kurmak mı (şu anda 4.3.3 JB)? Hemen nasıl yapılır aramalarına başlayım, hazırda linki varsa makbule geçer tabi :)
 


Üst Alt