5454yusuf5454
Üye
iphone 3gs nasıl güncellerim (unlock ve jb'li)
arkadaslar durumumu tek tek açıklayacam yardımlarınızı bekliyorum..
yurt dışından gelen bir iPHONE 3GS kullanıyorum.. telefon unlock ve jb yapılmış durumda.. pasaport kaydı var..
telefonun sürümü 4.1 ve ben bu sürümü yükseltmek (ios6 veya 5.1.1) istiyorum.. fakat güncelleme yaparsam telefonun kilitleneceğini söylediler bende biraz araştırdım ki kilitleniyormuş güncelleme sonrası.. hayat felsefem olan "demokraside çareler tükenmez" anlayışı ile bununda bir yolu olduğuna inanıyorum.. şimdi soruyorum:
şu an ki haliyle jb mi yapmalıyım
telefonu fabrika ayarlarına getirip mi jb yapmalıyım (bir daha telefon açılmaz dediler eğer sıfırlarsam)
sonuç olarak ne yapmalıyım
yurt dışından gelen bir iPHONE 3GS kullanıyorum.. telefon unlock ve jb yapılmış durumda.. pasaport kaydı var..
telefonun sürümü 4.1 ve ben bu sürümü yükseltmek (ios6 veya 5.1.1) istiyorum.. fakat güncelleme yaparsam telefonun kilitleneceğini söylediler bende biraz araştırdım ki kilitleniyormuş güncelleme sonrası.. hayat felsefem olan "demokraside çareler tükenmez" anlayışı ile bununda bir yolu olduğuna inanıyorum.. şimdi soruyorum:
şu an ki haliyle jb mi yapmalıyım
telefonu fabrika ayarlarına getirip mi jb yapmalıyım (bir daha telefon açılmaz dediler eğer sıfırlarsam)
sonuç olarak ne yapmalıyım

