jb li iphone 3gs 5.0.1 i ios6 yapma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazysezer

crazysezer

Üye
    Konu Sahibi
jb li iphone 3gs 5.0.1 i ios6 yapma
arkadaşlar 2.el iphone 3gs aldım telefonumda cydia ve ultrasn0w yüklü çok araştırdım forumda ve tatmin edici bi cevap bulamadım. telefonum yurt dışı ve pasopart kayıtlı. bazıları ultrasnow yüklüyse güncelleme demiş bazıları telefondan güncelle demiş bir sürü cevap var kafam karıştı.bende telefoncuya sordum firware falan baktı birisine telefon açıp sordu güncelleme yaparsan telefon sim kilit falan olmaz ama 3gs lere ios6 önermiyoruz dedi. telefondan ios6 ya güncellersem telefonum sim kilit olur mu olmaz mı şimdi :s ??? ve olmazsa direk güncelle diyerek yapabilir miyim ? yedek falan almak istemiyorum zaten 2.el aldıgım için. cydia yüklü sorun çıkmaz heralde ?

bu arada ios6 yapıp jb siz kullanmak istiyorum mümkünse :)
biraz uzun oldu galiba ama kafam gerçekten çok karıştı yardımlarınız için teşekkürler :tşk:
 


burakicyar

Üye
Evet direkt güncelle diyerek yapabilirsin fakat cihazın kilitli kalır. Onun için Google de araştır, IOS 6 nın unlock versiyonunu bul.
 
crazysezer

crazysezer

Üye
    Konu Sahibi
cevap için teşekkürler telefonumu şuan bilgisayardan 6.1.2 ye güncelliyorum internette araştırdım ios6 jb yapma diye birçok konu var en kötü ihtimalle jb yapıp simlocku kaldırıp kullanırım galiba :s
 

burakicyar

Üye
inşallah dediğin gibi olur, benim telefonum 4.2.1 den sonrasını desteklemediği için 4.2.1+ pek bilgim yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt