geist_100
Üye
merhaba arkadaşlar. ben bunu diğer arkadaşlarıma yardımcı olmak için yazıyorum umarım okuyupda yardım alan olur.
benim 2.2.1 vardı ve 5h11 di ben telefonumu kullanamıyodum. çünkü yurt dışından gelmişti eger sizinde böyle bi probleminiz varsa 3.0 a geçin redsn0w la jailbreak yapın sonrada ultrasn0w lada hattınızın şalışmasını sağlayın. google dan aratın ben başka bi siteden yararlanmıştım onun için linki veremiyorum. bu arada 2 g olan cihazlarda 3.0 a geçebiliyor. hiç merak etmeyin sadece biraz araştırın. birde TURBO SİM E FALAN GEREK YOK
benim 2.2.1 vardı ve 5h11 di ben telefonumu kullanamıyodum. çünkü yurt dışından gelmişti eger sizinde böyle bi probleminiz varsa 3.0 a geçin redsn0w la jailbreak yapın sonrada ultrasn0w lada hattınızın şalışmasını sağlayın. google dan aratın ben başka bi siteden yararlanmıştım onun için linki veremiyorum. bu arada 2 g olan cihazlarda 3.0 a geçebiliyor. hiç merak etmeyin sadece biraz araştırın. birde TURBO SİM E FALAN GEREK YOK
update ile ilgildir sadece,oda zaten yurtdisindan kilitli gelen telefonun kildini acmak icin jailbtreak+unlock yapmissindir.Update yaparsan bu düser ondan dolayi telefonu tabiiki kullanamazsin.Bu sadece simi kilitli olanlar icin gecerliidir..
,sana kolay gelsin.Iphone yokken bukadar soran iphone alinca artik ne olur bilmem-...