ıphone 3g 3.0 jaılbreak ındırebılırsınız,,,,

Sponsorlu Bağlantılar

geist_100

Üye
merhaba arkadaşlar. ben bunu diğer arkadaşlarıma yardımcı olmak için yazıyorum umarım okuyupda yardım alan olur.
benim 2.2.1 vardı ve 5h11 di ben telefonumu kullanamıyodum. çünkü yurt dışından gelmişti eger sizinde böyle bi probleminiz varsa 3.0 a geçin redsn0w la jailbreak yapın sonrada ultrasn0w lada hattınızın şalışmasını sağlayın. google dan aratın ben başka bi siteden yararlanmıştım onun için linki veremiyorum. bu arada 2 g olan cihazlarda 3.0 a geçebiliyor. hiç merak etmeyin sadece biraz araştırın. birde TURBO SİM E FALAN GEREK YOK
 


olcaytobulut

Üye
3g 3.0 yapılmıs cydıa yuklenmıs cıhaz aldım ..ama fark ettım kı sadece vodafone calısıyor ..bunu sebebı ne olabılır ..ben avea kullanmak ıstıyorum ..londra dan alınmıs cıhazdır..mb489b..cewabınızı ve cozumunuzu beklıyorum ..kımse bı sey yazmadı forumlarda dolasmakdan bıktım artıkk ..
 

semirgsm

Üye
    Konu Sahibi
3g 3.0 yapılmıs cydıa yuklenmıs cıhaz aldım ..ama fark ettım kı sadece vodafone calısıyor ..bunu sebebı ne olabılır ..ben avea kullanmak ıstıyorum ..londra dan alınmıs cıhazdır..mb489b..cewabınızı ve cozumunuzu beklıyorum ..kımse bı sey yazmadı forumlarda dolasmakdan bıktım artıkk ..


senin cihaz 3.0 versiyonu yuklenmis cihaz arkadasin yazdigi senin isine yaramaz sen yellowsnov degil ultrasn0w kullanarak acabilirsin ancak cihazi.cydiadan repo666.ultrasn0w.com bu source yi ekle indir restart yap,bu kadar...
 

denizcopy

Üye
emeğinize sağlık büntün arkadaşların..
 

elvinjohnson

Üye
arkadaslar 2g 8gb iphoneye pc den resim müzik atmak için itunesi pc yee kurdum ve iphoneyi usb den pc ye bgladım itunes iphoneyi gordu ve güncelleme yapayımmı diye sordu bende yap dedim 3.0 ı yükledi galiba tüm yuklemeler bittikten sonra iphone acıldı ve ekranda usb yi itunese takın tarzında bir resim ve pin koruması olmayan bir simkart takın tarzında bir uyarı vardı itunes ekranındada the sim card inserted in this iphone does not appear to be supported yazıyor su anda ne yaptıysam olmadı bana birisi yardım edebilirmi? telefonum açılmıor suan
 

denizcopy

Üye
arkadaşlar benim iphone 3g 8gb cihazım servis yok diyor bunun için ne yapmam gerekiyor yardım lütfen
 

egemiss

Üye
s.a dostum ben iphone 3g yi restore ederken sim kart istedi aceleden takmadım sonra yaparım die restore işi tam olarak bitmesine rağmen şu anda i tunes ile sim için bağlanamıyorum hata veriyor falan bu durumu nasıl düzeltebilirim . tel su anda kullanılamaz durumda lütfen yardımcı olurmusunuz
 
kill4youfenerbahçe

kill4youfenerbahçe

Üye
arkadaşlar benim iphone 3g 8gb cihazım servis yok diyor bunun için ne yapmam gerekiyor yardım lütfen

Garantisi varsa hiç uğraşma garantiye ver değişme olasılığı çok yüksek ama garantisi yoksa ve 2.2.1 kullanıyorsan 3.0 çıkart çünkü bu sorun bende 2.1 versiyonunda da oldu.Şimdi 3.0 kullanıyorum ve sorun yok..

--------------- Ekleme ---------------

s.a dostum ben iphone 3g yi restore ederken sim kart istedi aceleden takmadım sonra yaparım die restore işi tam olarak bitmesine rağmen şu anda i tunes ile sim için bağlanamıyorum hata veriyor falan bu durumu nasıl düzeltebilirim . tel su anda kullanılamaz durumda lütfen yardımcı olurmusunuz

Sim kartın pin kodunu başka telefona takarak pasif hale getirin sonra iphone takın ve restart atın sorun ortadan kalkacak.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar 2g 8gb iphoneye pc den resim müzik atmak için itunesi pc yee kurdum ve iphoneyi usb den pc ye bgladım itunes iphoneyi gordu ve güncelleme yapayımmı diye sordu bende yap dedim 3.0 ı yükledi galiba tüm yuklemeler bittikten sonra iphone acıldı ve ekranda usb yi itunese takın tarzında bir resim ve pin koruması olmayan bir simkart takın tarzında bir uyarı vardı itunes ekranındada the sim card inserted in this iphone does not appear to be supported yazıyor su anda ne yaptıysam olmadı bana birisi yardım edebilirmi? telefonum açılmıor suan

2g telefonlar TR de kaçaktır 3.0 geçtiğin için başka sim kabul etmez.sana tavsiyem jailbreak yap cihazı ama lütfen dikkat et cihazın susma riski de var peşin peşin söylüyorum sonra küfür etme bana.ondan sonra ultrasn0w kullanarak acabilirsin ancak cihazi.cydia nın içinden aramdan repo666.ultrasn0w.com bu source yi ekle indir restart yap.sonrada kullan
 

semirgsm

Üye
    Konu Sahibi
Garantisi varsa hiç uğraşma garantiye ver değişme olasılığı çok yüksek ama garantisi yoksa ve 2.2.1 kullanıyorsan 3.0 çıkart çünkü bu sorun bende 2.1 versiyonunda da oldu.Şimdi 3.0 kullanıyorum ve sorun yok..

--------------- Ekleme ---------------



Sim kartın pin kodunu başka telefona takarak pasif hale getirin sonra iphone takın ve restart atın sorun ortadan kalkacak.

--------------- Ekleme ---------------


2g telefonlar TR de kaçaktır 3.0 geçtiğin için başka sim kabul etmez.sana tavsiyem jailbreak yap cihazı ama lütfen dikkat et cihazın susma riski de var peşin peşin söylüyorum sonra küfür etme bana.ondan sonra ultrasn0w kullanarak acabilirsin ancak cihazi.cydia nın içinden aramdan repo666.ultrasn0w.com bu source yi ekle indir restart yap.sonrada kullan

degerli arkadaslar iphone 2g cihazinda source ile unlock acma islemi yoktur.o sadece 3g cihazlar icindir.2g lerde update isleminden sonra redsnow jailbreak prosunu indirip islemi takip etmeniz yeterli olacaktir...
 

egemiss

Üye
çok teşekkür cevap için.. sorunu çözdüm cihaza backup yaptım ancak cihaz şarj almamaya başladı tekrar restore ettim şu anda şarj alıyor gibi en azından şimdilik ve cihazda rehber veya başka herhangi bir yerde ekranımı kaydırırken ufak ufak takılmalar oluyordu önceden su gibi akan kaydırmalar şimdi baya baya takılıyor ... benim cihazım 3g 3.0 ve garantili ve sim lock ta yok sorun ne olabilir bana ne gibi bir yol izlememi tavsiye edersiniz tavsiyenizi ve bilginizi rica ederim dostum. teşekkürler... saygılar...
 

ertantana

Üye
sevgili semirgsm bir konuda danışmak istiyorum.yardımcı olursan çok sevinirim.bende iphone 3g var.versiyon 2.2.1(5H11) model de MB489TU yazıyor.itunes yardımıyla nasıl update yapabilirim?aşama aşama açıklamalı anlatırsanız çok sevinirim.çünkü bu konuda hiç bilgim yok.şimdiden teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------

bir de gerekirse e-mail adresim:[email protected] teşekkürler.
 

safa34

Üye
ben ıphone yi usb kablosuyla bilgisayara taktım bişeyler yüklendi bitince telefon yeniden açıldı ve bazı programlar açılmadı ayrıca ekrandaki şarj gösterme ışığı yeşildi gri oldu adığımda 3.0 yüklüydü acaba onu mu bozdum lütfen yardım et
 

erengelebek

Üye
merhabalar bu jailbreak ve turbosim ne işe yarar benim aşşağıdaki soru/sorunlarıma çare olabilirmi, konudan anlayan arkadaşlardan rica etsem sorularıma sayı verirsem hepsini bilmesede birini yada bir kaçını bilenler cevap yazarsa çok sevinirim.

1-amerikada akrabalarım var ve sık sık türkiyeye giriş yapıp geri gidiyorlar(tatillerde vs.) bildiğiniz gibi amerikada elektronik ve dolayısıyloa telefonlar çok daha ucuz. yurt dışından oradaki akrabalarımın alabileceği güvenli ve ucuz bir site yada shop biliyormusunuz?

2- iphone 3G yada 3Gs almayı düşünüyorum ve store da 3G fiyatı 99$ ve 3Gs fiyatı 199$ fakat dikkatli okuduğumuzda 'AT&T mobile plan' diye bir dalga olduğunu gördüm. şimid ben kuzenime 99$ a apple store dan gidip aldırıp türkiyeye getirtebilirmiyim, getirtirsem pasaport' a kayıt sorunu haricinde bir sorun çıkarmı(zira kaydettirmek için sık sık giriş çıkış yapan tanıdıklar var)? sorun çıkarsa çözümünüde söylerseniz sevinirim..

3- 'AT&T mobil plan' bildiğim kadarıyla buradaki türkcelin ayda 49TL ye 24 ay da E71 vermesi gibi bir işlem. burada sorum şu, kuzenim AT&T ile alıp sözleşme imazalar ve telefonu türkiyeye gönderirse yine kayıt işlemi dışında ne gibi sorunlarla karşılaşırım? sorunların çözümü de söylerseniz sevinirim..

4- 'AT&T mobile plan' dalgasının parasını peşin ödeyebiliyormuyuz? peşin ödersek fiyatı yine normal satılanlara denk gelirmi?

5- iphone larla ilgili bir şey duydum belkide şehir efsanesi ama yapılamayacak bir şey değil;
-diğer ülkelerden hat klitli getirtilen iphone u wireless la internete bağladığınızda yada update ettiğinizde location olarak yurtdışında olduğu anlaşılıp telefonun kendisini kitlemesi? bu olay mümkünmü? başına gelen varmı?

6- son olarak bu şekilde bir akrabasına yurt dışından (çok ucuz olması için mobile anlaşmalı aldırtıp yada buna benzer şekilde) getirtip kullanan varsa, nereden aldırdığı? nasıl aldığı? kayıt işlemi hariç diğer sorunları ve çözümleri neler acaba? bunları benimle paylaşırsa sevinirim.

sorularımı okuma sabrını gösterdiğiniz için teşekkür ederim, ayrıca cevaplarınız ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

erengelebek

Üye
sanırım bu konuda kimsenin bir fikri yok, yardım ederseniz sevinirim
 

sadikov

Üye
Önce turbo simden baslayalim:Su anda turbo sime gerek yok cünkü unlock var.
Bu nedir? Bazi üklerde satilan iphone lar sadece satan tel.sirketinin sim karti ile calisir.mesela sadece avea yada türkcell,diger hatlarain sim karti icin kilit vardir.Bunu daha önce turbo sim ile kiriyorlardi,simdi ise unlock var turbo sime gerek yok.
Jailbreak yapmazsan ne olur hicbirsey olmaz.Telefonu kullanirsin uygulmalrida parali yüklersin.
Zaten jailbreak legal degil illegal yolla iphone a parali uygullamalari parasiz yüklemek icindir.Iphone sahibi olanlarin belkide hepside jailbreak yapmisdir bence..
Diger sorulara gelince türkiyede pasaporta islanmis bir telefon icin daha baska ne sorun ciksin???
Bundan sonra sorduklarin ise sacma sapan seyler,o kadar arastirip hicbirbilgiye bulamadinda bu sacma seyleri nerden nasil bulup sordun merak ediyorum..
4- 'AT&T mobile plan' dalgasının parasını peşin ödeyebiliyormuyuz? peşin ödersek fiyatı yine normal satılanlara denk gelirmi?

hesabini kendin yap okadar matematigin yokmu?
5- iphone larla ilgili bir şey duydum belkide şehir efsanesi ama yapılamayacak bir şey değil;
-diğer ülkelerden hat klitli getirtilen iphone u wireless la internete bağladığınızda yada update ettiğinizde location olarak yurtdışında olduğu anlaşılıp telefonun kendisini kitlemesi? bu olay mümkünmü? başına gelen varmı?
Böyle sacma seyi ilk defa duydum,telefonunun kilitlenmesi yurtdisinda oldunu anlamsi ile ilgili degil:kop: update ile ilgildir sadece,oda zaten yurtdisindan kilitli gelen telefonun kildini acmak icin jailbtreak+unlock yapmissindir.Update yaparsan bu düser ondan dolayi telefonu tabiiki kullanamazsin.Bu sadece simi kilitli olanlar icin gecerliidir..
6- son olarak bu şekilde bir akrabasına yurt dışından (çok ucuz olması için mobile anlaşmalı aldırtıp yada buna benzer şekilde) getirtip kullanan varsa, nereden aldırdığı? nasıl aldığı? kayıt işlemi hariç diğer sorunları ve çözümleri neler acaba? bunları benimle paylaşırsa sevinirim.
illede akraba olmasimi lazim?Kendinde internete girip bakabilirsin,zaten simi kilitli olmayanlar simkilidi olanlardan pahalidir.Cünkü update problemi yoktur.Hatta simkilitli olanlar jailbreak yaparken orijinal saticisimkarti gerekebilr.
Yurtdisindan gelen telefon icin tek olay kayit olayi olur baska birsey olmaz.

Son olarak en koayi ssorup ögrenmek tabii,ama birazda arastirsak ,bence daha iyi olur.Elbette soru ve sorunlar olacak herkes herseyi bilmek zorunda da degil;bilene hersey kolay bilmeyene hersey zordur.
Ama biz önce belli bir asamaya gelecegiz ve olayi getircegiz ondan sonra soracagiz.
Sen daha telefonu almamissin.Akraban amerikada,bilmem ne,telefon yok birsey yok,
En azindan aldiracagin kisi bilir bu laet yurtdisinda calisirmi calismazmi.
Bende hikaye anlatiyorum burada :naughty:,sana kolay gelsin.Iphone yokken bukadar soran iphone alinca artik ne olur bilmem-...
 

apocalypsemre

Üye
kusura bakmayın bende bir soru sormak istiorum iphone 3g me jailbreak yükledim resimle anlatımdaki herşeyi yaptım ancak bundan sonra nasıl ücretli programları ücretsiz yükleyebilirim yada bu sitede verilen oyunları programları nasıl yükleyebilirim bilmiorum yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ediorum yardımcı olacak herkese
 

semirgsm

Üye
    Konu Sahibi
kusura bakmayın bende bir soru sormak istiorum iphone 3g me jailbreak yükledim resimle anlatımdaki herşeyi yaptım ancak bundan sonra nasıl ücretli programları ücretsiz yükleyebilirim yada bu sitede verilen oyunları programları nasıl yükleyebilirim bilmiorum yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ediorum yardımcı olacak herkese


cydia programini ac sources bolumunde cydia.hackulo.us diye ekle..sonra sourcenin icinden installous denilen programi indir...bu program araciligi ile istedigin herseyi indirebilirsin...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
semir kardeşim sana bir soru soracağım..yeni iphone kullanmaya başladım..acemiyim..ben okulda office belgeleri kullanmak zorundayım..eski telefonumda rahatlıkla kullanıyordum..office programını yükledim..winscp ile de bağlantı kurabiliyorum ama bu office belgelerini nereye atacaımki office programı onları görsün bir yardım edersen çok sevinirim..
 

erengelebek

Üye
ne kadar aşşağılamışsın, öncelikle mühendislik okuyorum eminim matematikte senden 10 kat iyiymdir, daha sonra AT&T uydurma değildir, iphone kullanıyorsan yada ilgileniyorsan bir kere olsun apple sitesinden store a girdiysen orda AT&T rate plan fiyatı yazar, sorularımı anlamamışsın ki cevabından da bi cacık olmamış, yurt dışındaki belgeyi nasıl imzalayayım sence???? ordaki tanıdığa imzalatsam bile 2 yıl adam para ödicek onla uğraşmaz peşin ödeniyormu demişim, soruların cevaplarını bilmiyorsan tabiki her öğrencinin yaptığı gibi sınavın kötü geçince sorular saçma dersin, madem apple sitesinde 99$ a alınabiliyor ve akrabaya gerek yok, mail adresi vereyim paranıda peşin vereyim hatta sana 200$ vereyim acelemde yok 2 ay içinde getirt bana, araştırdımda soruyorum, bunlar yurt dışından alınan telefonların handikapları zaten araştırdım biliyorum bunları aşmanın yolunu sordum, biliyorsan konuşursun bilmiyorsan susar okursun, aldıracağım kişinin bu konuda bilgisi yok!!! bilse zaten neden burda senin zahmetli ellerini yorayım, yani senin amacın yardım etmek mi değilmi anlamadım, yazacağın çok kısa bildiğin kadarıyla, alabilirsen simlock ve jailbreak yaptığın zaman kayıt işi de tamamsa sorun çıkmaz.... bu kadar,ama bilmediğinede saçma deme, 2 yıl ödeme planı olan şeyi nasıl getirteyim ben , apple store a girdinmi hiç, amerikan vatandaşlık numarası istiyor, senin varsa söle senin üzerine alalım telefonu, 0 bilgiyle bana cevap veriyosun dicem ama hadi iyi niyetinle bildiğin kadar ver, bildiğin şeylerin doğru olmadığı halde avam bir uslupla 'matematiğin yokmu' dİyorsun, rica ederim bu nedir yani laf yarıştırma forumu değil ki, yardım istedik, dayak yemediğimiz kalmış... yinede cevap verdiğin sorularım için teşekkür ederim, ama insanları bu şekilde aşşağılamaya hakkın yok, bir daha da yapmamanı tavsiye ederim yakışmamış...
 


Üst Alt