sadikov
Üye
Estagfurulah ben kimseyi asagilamam ,en sonunda yazmisim bilmeyene hersey zor bilene kolaydir diye.
Ama tabii sen lafa ben mühedislik okuyorum,senden 10 kat iyi matematigimm vardir(bunu nasil naldin,bu yorumu nasil yapti ben anlamadim? Ben orada herhangi bir islem sonucu yazmadim islmede yapmadim..); diye lafa baslayinca ,benim yazdiklarim yardimci omak icin, gerekli olanlara verdigim cevaplar sana öyle gelmis tabii..(gerkesiz olanlarin cevabini kendin vermissin)
Sordugun yada benim (sacmabiraz kabaca olmus tabii özür dilerim) gereksiz sorularin cevabini zaten kendin vermissin.Digerlerinede ben yardimci olmaga calistim.
Elbette insanlar bildigi kadar yardim eder veya yazar.Ben herseyi biliyorum demedim iddiada etmedim.
Sen madem herseyi biliyorsun o zaman niye soru soruyorsun?Matematikte senden 10 iyiyimdir diyorsan dogrudur.Buna birsey diyemem,zaten bende o hesabi yapamadigim icin cevabi öyle yazmistim.
6- son olarak bu şekilde bir akrabasına yurt dışından (çok ucuz olması için mobile anlaşmalı aldırtıp yada buna benzer şekilde) getirtip kullanan varsa, nereden aldırdığı? nasıl aldığı? bunları benimle paylaşırsa sevinirim.
Burda sordugun kayit islemi türkiyeye giren telefonun imei kaydi degilmi?
Bunu burada bundan farkli anlayan varmiydi acaba?
Bundan daha fazlasina gerek görmüyorum,herzaman her sorunda yardimci olmaga calisiriz,tabii bildigimiz kadar...
Bildiginden cok anlatan,zaten birsey bilmiyordur.
Ama tabii sen lafa ben mühedislik okuyorum,senden 10 kat iyi matematigimm vardir(bunu nasil naldin,bu yorumu nasil yapti ben anlamadim? Ben orada herhangi bir islem sonucu yazmadim islmede yapmadim..); diye lafa baslayinca ,benim yazdiklarim yardimci omak icin, gerekli olanlara verdigim cevaplar sana öyle gelmis tabii..(gerkesiz olanlarin cevabini kendin vermissin)
Sordugun yada benim (sacmabiraz kabaca olmus tabii özür dilerim) gereksiz sorularin cevabini zaten kendin vermissin.Digerlerinede ben yardimci olmaga calistim.
Elbette insanlar bildigi kadar yardim eder veya yazar.Ben herseyi biliyorum demedim iddiada etmedim.
Sen madem herseyi biliyorsun o zaman niye soru soruyorsun?Matematikte senden 10 iyiyimdir diyorsan dogrudur.Buna birsey diyemem,zaten bende o hesabi yapamadigim icin cevabi öyle yazmistim.
6- son olarak bu şekilde bir akrabasına yurt dışından (çok ucuz olması için mobile anlaşmalı aldırtıp yada buna benzer şekilde) getirtip kullanan varsa, nereden aldırdığı? nasıl aldığı? bunları benimle paylaşırsa sevinirim.
Burda sordugun kayit islemi türkiyeye giren telefonun imei kaydi degilmi?
Bunu burada bundan farkli anlayan varmiydi acaba?
Bundan daha fazlasina gerek görmüyorum,herzaman her sorunda yardimci olmaga calisiriz,tabii bildigimiz kadar...
Bildiginden cok anlatan,zaten birsey bilmiyordur.

)ust verısıyon yuklemısım tlfn da sadece acıl arama ve usb fışı sureklı takılı guzukuyor kımsede yapamadı şimdi ben ne yapam b eklıyem mı yoksa tlfnu yurt dışına yolıyam mı yapsınlar 