Mayk29
Üye
Yellowsn0w İphone3g unlock (turbosimsiz kullanım)
Beyler gozunuz aydin yellowsnowu dev team cikartti ve program son basebandlerle cali$ir durumda bu yuzden telefonunuzu itunes kullanarak 2.2 yapip 02.28.00 baseband e sahip olmaniz gerekiyor
itunes ile restore 2.2 yukleyin
sonra quickpwn ile telefonu jb yapin
ardindan cydia veya installerdan source u yukleyip programi yukleyin
deniyenlerden yorum alalim...
ama oncelikle zaten 02.28.00 base band e sahip olan arakda$lar denesin digerlerinin donu$u olmaz bir daha...
Cydia source:
Installer repo:
-------------------------------------------------
evet elinizdeki 2.2 ve 02.28.00 modem firmware ı olan quickpwn ile pwn edilmiş ve jailbreak yapılmış cihazımızdan ilk önce cydia yı açıyoruz
Cydiadan Manage sekmesine tıklıyoruz
ordan sources butonuna basıyoruz
karşımıza çıkan pencereden edit butonuna basıyoruz
ve add butonuna basıyoruz
buraya
sourcelar update olunca return to cydia buonuna basıyoruz
köşeden done butonuna tıklıyoruz
source adresleri arasındaki apt9.yellowsn0w.com adresine tıklıyoruz
yell0wsnow programına tıklıyoruz
köşedeki install butonuna tıklıyoruz
bu ekranda köşede confirm yazan tuşa tıklıyoruz
Yükleme işlemi bitince büyük return to cydia butonuna tıklıyoruz
bu aşama home tuşuna basıyoruz menü ekranına geldiğimizde 3 4 saniye kapatma tuşuna basıp oku yana kaydırarak telefonumuzu kapatıyoruz ve kapandıktan sonra tekrar açıyoruz
bu işlemi bitirdiktan sonra telefon açıldığı zaman hattınız çekmeye başlamış olması lazım olmaz ise hattı çıkartıp baştan takın tabiki turbo simsiz takın telefona ve daha önceden sim pin kodunu başka bir telefonda kapatın daha sağlıklı olacaktır....
--------------------------------------------------------------------------
1. Sim Kartinizi Pin Kodu Kapalı olarak iPhone’a takin
2. iTunes üzerinden FİRMWARE 2.2 yi indirin ve yükleyin. Sakın Backup’i tekrar yüklemeyin
3. Quickpwn yi calistirin ve installer ile cydia’yi yükleyin.
4. W-Lan (kablosuzag) ile irtibat kurun ve bütün Cydia ve installer Update’lerini yapin.
5. Cydia’dan Bossprefs ve Mobileterminal’İ yükleyin
6. Ayarlardan 3G ve Uluslararasi Dolasim’İ kapatin
7. Installer’a
source’ü ekleyin
veya
Cydia'a source'u ekleyin
8. YellowSn0w aratın, indirin ve yükleyin.
9. YellowSn0w’ u yükledikten sonra Installer/Cydia yeniden start yapmanizi isteyecektir.
Sakin yapmayin ve Bossprefs’ i acin icersindeki Power tusuna Basin ve gelen pencerede REBOOT’u tiklayin
10. iPhone yeniden Acilinca 30 saniye bekleyin ve iPhone'nunuz Acildi
ALINTIDIR....
itunes ile restore 2.2 yukleyin
sonra quickpwn ile telefonu jb yapin
ardindan cydia veya installerdan source u yukleyip programi yukleyin
deniyenlerden yorum alalim...
ama oncelikle zaten 02.28.00 base band e sahip olan arakda$lar denesin digerlerinin donu$u olmaz bir daha...
Cydia source:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Installer repo:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
-------------------------------------------------
evet elinizdeki 2.2 ve 02.28.00 modem firmware ı olan quickpwn ile pwn edilmiş ve jailbreak yapılmış cihazımızdan ilk önce cydia yı açıyoruz
Cydiadan Manage sekmesine tıklıyoruz
ordan sources butonuna basıyoruz
karşımıza çıkan pencereden edit butonuna basıyoruz
ve add butonuna basıyoruz
buraya
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresini yazıyoruz ve add source butonuna basıyoruzsourcelar update olunca return to cydia buonuna basıyoruz
köşeden done butonuna tıklıyoruz
source adresleri arasındaki apt9.yellowsn0w.com adresine tıklıyoruz
yell0wsnow programına tıklıyoruz
köşedeki install butonuna tıklıyoruz
bu ekranda köşede confirm yazan tuşa tıklıyoruz
Yükleme işlemi bitince büyük return to cydia butonuna tıklıyoruz
bu aşama home tuşuna basıyoruz menü ekranına geldiğimizde 3 4 saniye kapatma tuşuna basıp oku yana kaydırarak telefonumuzu kapatıyoruz ve kapandıktan sonra tekrar açıyoruz
bu işlemi bitirdiktan sonra telefon açıldığı zaman hattınız çekmeye başlamış olması lazım olmaz ise hattı çıkartıp baştan takın tabiki turbo simsiz takın telefona ve daha önceden sim pin kodunu başka bir telefonda kapatın daha sağlıklı olacaktır....
--------------------------------------------------------------------------
1. Sim Kartinizi Pin Kodu Kapalı olarak iPhone’a takin
2. iTunes üzerinden FİRMWARE 2.2 yi indirin ve yükleyin. Sakın Backup’i tekrar yüklemeyin
3. Quickpwn yi calistirin ve installer ile cydia’yi yükleyin.
4. W-Lan (kablosuzag) ile irtibat kurun ve bütün Cydia ve installer Update’lerini yapin.
5. Cydia’dan Bossprefs ve Mobileterminal’İ yükleyin
6. Ayarlardan 3G ve Uluslararasi Dolasim’İ kapatin
7. Installer’a
Kod:
http://i.yellowsn0w.com/
veya
Cydia'a source'u ekleyin
Kod:
http://apt9.yellowsn0w.com/
9. YellowSn0w’ u yükledikten sonra Installer/Cydia yeniden start yapmanizi isteyecektir.
Sakin yapmayin ve Bossprefs’ i acin icersindeki Power tusuna Basin ve gelen pencerede REBOOT’u tiklayin
10. iPhone yeniden Acilinca 30 saniye bekleyin ve iPhone'nunuz Acildi
ALINTIDIR....

)) 

