Yellowsn0w İphone3g unlock (turbosimsiz kullanım)

Sponsorlu Bağlantılar

Mayk29

Mayk29

Üye
    Konu Sahibi
Yellowsn0w İphone3g unlock (turbosimsiz kullanım)
Beyler gozunuz aydin yellowsnowu dev team cikartti ve program son basebandlerle cali$ir durumda bu yuzden telefonunuzu itunes kullanarak 2.2 yapip 02.28.00 baseband e sahip olmaniz gerekiyor
itunes ile restore 2.2 yukleyin
sonra quickpwn ile telefonu jb yapin
ardindan cydia veya installerdan source u yukleyip programi yukleyin
deniyenlerden yorum alalim...
ama oncelikle zaten 02.28.00 base band e sahip olan arakda$lar denesin digerlerinin donu$u olmaz bir daha...
Cydia source:
Installer repo:

-------------------------------------------------
evet elinizdeki 2.2 ve 02.28.00 modem firmware ı olan quickpwn ile pwn edilmiş ve jailbreak yapılmış cihazımızdan ilk önce cydia yı açıyoruz

Cydiadan Manage sekmesine tıklıyoruz

ordan sources butonuna basıyoruz

karşımıza çıkan pencereden edit butonuna basıyoruz

ve add butonuna basıyoruz

buraya adresini yazıyoruz ve add source butonuna basıyoruz

sourcelar update olunca return to cydia buonuna basıyoruz

köşeden done butonuna tıklıyoruz

source adresleri arasındaki apt9.yellowsn0w.com adresine tıklıyoruz

yell0wsnow programına tıklıyoruz

köşedeki install butonuna tıklıyoruz

bu ekranda köşede confirm yazan tuşa tıklıyoruz

Yükleme işlemi bitince büyük return to cydia butonuna tıklıyoruz

bu aşama home tuşuna basıyoruz menü ekranına geldiğimizde 3 4 saniye kapatma tuşuna basıp oku yana kaydırarak telefonumuzu kapatıyoruz ve kapandıktan sonra tekrar açıyoruz


bu işlemi bitirdiktan sonra telefon açıldığı zaman hattınız çekmeye başlamış olması lazım olmaz ise hattı çıkartıp baştan takın tabiki turbo simsiz takın telefona ve daha önceden sim pin kodunu başka bir telefonda kapatın daha sağlıklı olacaktır....




--------------------------------------------------------------------------
1. Sim Kartinizi Pin Kodu Kapalı olarak iPhone’a takin

2. iTunes üzerinden FİRMWARE 2.2 yi indirin ve yükleyin. Sakın Backup’i tekrar yüklemeyin

3. Quickpwn yi calistirin ve installer ile cydia’yi yükleyin.

4. W-Lan (kablosuzag) ile irtibat kurun ve bütün Cydia ve installer Update’lerini yapin.

5. Cydia’dan Bossprefs ve Mobileterminal’İ yükleyin

6. Ayarlardan 3G ve Uluslararasi Dolasim’İ kapatin

7. Installer’a
Kod:
http://i.yellowsn0w.com/
source’ü ekleyin

veya

Cydia'a source'u ekleyin
Kod:
http://apt9.yellowsn0w.com/
8. YellowSn0w aratın, indirin ve yükleyin.

9. YellowSn0w’ u yükledikten sonra Installer/Cydia yeniden start yapmanizi isteyecektir.
Sakin yapmayin ve Bossprefs’ i acin icersindeki Power tusuna Basin ve gelen pencerede REBOOT’u tiklayin

10. iPhone yeniden Acilinca 30 saniye bekleyin ve iPhone'nunuz Acildi
ALINTIDIR....
 


Ozan

Ozan

Admin
Anlatım için teşekkürler, yurtdışından alınan telefon sahiplerinin merakla bekledikleri işlemdi ..
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bilgi için sağolasın :cool
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Anlatım için teşekkürler.
 
Mayk29

Mayk29

Üye
    Konu Sahibi
Ben kendi telefonumda yaptım sorunsuz kullanıyorum

sadece pin kodunu etkinleştirirseniz sim hatası veriyor nedense...
 

galipkuvvet

Üye
Kardeş 2 gündür uğraşıyordum becerdim sonunda sağolasın :)))
Neden olmuyor derken diğer forumlarda bir püf noktasını yazmayı unutmuşlar yada ben okuma özürlüyüm sanırım :))
 

cirak

Üye
anlatim guzel 2 saat ugrastan sora yaptim koblozuz lan na baglanmakta sikinti ceken arkadaslar iphone a acik olan bir hatla yapabilirler emegi gecen arkadasa tesekurler
 
Mayk29

Mayk29

Üye
    Konu Sahibi
2.2.1 yeni cıkan versiyonda unlock olmuyor haberiniz olsun

dev team kırana kadar bekleyin

ve sakın firmware yükseltmeyin 2.2 de kalsın telefonlarınız....
 

yararli

Üye
arkadaşlar yurtdışından akrabam dönüyor ve ondan iphone3g getirmesini istedim bu unlock olayını duyunca... fakat basebandı 02.08.00 sahip olma olayı kafamı karıştırdı bu değişmeyen birşey mi?
veya yeni alacağıdan daha yüksek olma ve benim bu unlocku yapamama durumum var mı acaba?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar yardım edebilecek kimse yokmu :(
baseband hakkında bir bilgi var mı acaba..? :(

--------------- Ekleme ---------------

mesela bide birşey daha,
eğer benim baseband olması gereken durumdaysa 2.2 ye quickpown ile jailbreakleyip daha sonra mı yellowsnow yapacağım??

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bu 3 sorumu cevaplarsanız çok makbule geçer tek cevap bulamadığım sorular bunlar...
 
Mayk29

Mayk29

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasım eger versiyonun 2.2 veya daha da düsükse jeilbreak yap ve yellowsnow ile calısır

ama 2.2.1 versiyonu almıssa ve yükseltmisse geri 2.2 ye düsürmüsse jeilbreak olur ama yellowsnow olmaz yani sim kilit acılmaz baseband degismediginden.

beklemek gerek dev team cıkaracak yakında heralde..

zaten jeilbreak yapmadan yellowsnow u kuramazsın
 

jonson

Üye
merhaba benim bir sorum olucak duyduguma gore bu dev teamin uygulamasını uyguladıktan sonra birdaha restore yapmamamız gerekiyormus yoksa suan icin simkart kırma işlemi tekrar yapılamıyormus bu dogrumudur lütfen yardımcı olun cünkü iphonu restore etmem lazım...korktugumdan edemiyorum:(
 
Mayk29

Mayk29

Üye
    Konu Sahibi
merhaba benim bir sorum olucak duyduguma gore bu dev teamin uygulamasını uyguladıktan sonra birdaha restore yapmamamız gerekiyormus yoksa suan icin simkart kırma işlemi tekrar yapılamıyormus bu dogrumudur lütfen yardımcı olun cünkü iphonu restore etmem lazım...korktugumdan edemiyorum:(

kardes telefonun simkilitli ve yellowsnow ile kırılmıssa restore edersen sim kilidi tekrar devereye girer ama jeilbreak yaparsan tekrar acabilirsin yani korkacak bir sey yok jeilbreak konusu var oradan onu yap jeilbreak sonrası bu konudan yellowsnowu kur...

Not: anlattıgım 2.2 versiyon icin 2.2.1 icin zaten simkilit kırılamıyor simdilik dev team cıkarmadı daha eger cihazın 2.2 ise restore et ve jeilbreak yap yellowsnowu kur ama sakın 2.2.1 e update etme cihazın ipod olarak kullanırsın:)
 

ihsanberk

Üye
arkadaslar iphone u dun aldım 2.2 idi 2. el aldım tum tel kılıtlerı kırıktı ve de hedıyeydı ben tuttum hıc okumadan 2.2.1 i kurdum ve su anda sım kılıtlı
2.2 ye gerı yukleye bılır mıyım lutfen cok acıl yardım bırı yuklersındesın ve anlatsın lutfen telefon turkcell e kayıtlı pasaport uzerınden oralara gıtsem bı ıse yarar mı ne yapmamı onerıyorsunuz:vur:vur:vur:vur:vur
 

badboy_ma

Üye
bir defa 2.2.1 e yükselttiğin için şu an için sim kilitli olarak kullanmak zorundasın tekrar 2.2 yapsan bile sim kilidi kırılmaz yellowsn0w un yeni sürümünü bekliyeceksin şimdilik ipod touch olarak kullan yakın zamanda 2.2.1 için yellowsn0w çıkar bence....
 

djfocus31

Üye
benm 3G 2.2 ama firmwire 2.30.08 olurmu _?
 

cerez315

Üye
arkadaşlar ben yurt dışından iphone 3g aldım 2.1 vardı 3.0.1 e yükselttim.sim kilitlendi.unlock etmek için redsn0w kullanıyorum unable to recognize specified IPSW diyo ne yapmam lazzım kullanmam için.Saygılar
 

2009MRT

Üye
Kardeşim aynı şey benim başımda üstelik benim 3g bir de kayıt edilmedi diye kapalı bir çare bulursanız buraya yazın lütfen arkadaşlar
 
akolik

akolik

Üye
ben arabistandan 3gs getirtmeyi düşünüyorum bu işlem 3gs içinde geçerlimi yada yapmak şartmı?
 

özcan44

Üye
arkadaşlar ben yurt dışından iphone 3g aldım 2.1 vardı 3.0.1 e yükselttim.sim kilitlendi.unlock etmek için redsn0w kullanıyorum unable to recognize specified IPSW diyo ne yapmam lazzım kullanmam için.Saygılar
redsnowda dosyayı seçerken 3.0ı seçmelisin
 

frht_frht

Üye
ya arkdaşlar bişey sorucam benim iphone ilk çıkanlardan1.1.4 versiyondu daha sonra itunes ile 3.0.1 yaptım şuan telefon açılıyor fakat servis ok diyor şebeke çekmiyor şu aşamada ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilecek arkadaş varmı 2 gündür telefonu kullanamıyorum delirdim resmen :((((( YARDIM LÜTFENNN....
 


Üst Alt