İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

belalim1976

Üye
bende de Exploting wiht Limera 1n ekraninda yukleme sona geliyor ve telefon elma isareti cikiyor ve orada kaliyor bir sure sonra telefon aciliyor itunese baglan uyarisi geliyor defalarca tekrarlamama ragmen sonuc alamadim denemeye devam edecegim telefonum 3gs



evet arkadaslar cözdum sonunda ve telefonu actim ((tekrar redsn0w_win_0.9.6b4 programi calistirip Just Boot Tetheret right now)) secenegini isaretledim ve tekrar cydia yukler gibi yukledim islem bittikten sonra ekrana ananas simgesi cikti bir sure sonra telefon acildi cydia normal ama uptdate ettigimde telefon kapaniyor ve acmak icin tekrar ayni yöndemi uygulamak gerekiyor insallah bu böyle olmayacak buna cözum gelecektir mutlaka saygilar
 


kumuk

kumuk

Üye
KONUYU ACAN ARKADAŞTAN RİCAM; İPHONE4 İÇİN BU YÖNTEMİN SAĞLIKLI OLMADIĞI,HATTA HİÇ OLMADIĞI,OLSA BİLE TELEFONDA SORUNLAR YARATTIĞINI KONU BAŞLIĞINA EKLENMESİNİ İSTİYORUM.. İPHONE4 İÇİN "Cydia paketleri IOS 4.2.1 için henüz güncellenmemiş " OLDUĞUNDAN,CYDİA YÜKLENSE BİLE BİR İŞE YARAMIYOR. SAFARİ BOZULUYOR.KNDİ KENDİNE KAPANYOR.. İPHONE4 OLAN ARKADAŞLAR,DAHA FAZLA UĞRAŞIP,TELEFONLARINI YORMASINLAR..İPHONE4 İÇİN GELİŞTİRME PAKETLERİ İÇİN ÇALIŞILDIĞINI ÖĞRENDİM.AZ DAHA SABREDİP BEKLEMELİYİZ..SAYGILAR..
 

monpat01

Üye
dostum saniye yerine kadar hersey tamam ama acma kapama ve home tusu hangisi bilemedigimden hata aliyorum resimle gosterirmisin
 

serhan12345sa

Üye
redsnow hata veriyo telefon ekranın da downloading jailbreak data çıktıktan snra .. :/
 

psycho_mcs

Üye
Tesekkurler 3G ios 4.2.1 Jaılbreak basarıyla oldu.Programları da ıtunes uzerınden atıyorum suanda ;


Oncelıkle wındows 7 de yapmaya calıstım ıse yaramadı, Ek bır surucuye wındows xp yukledım ve yuklemeye basladı.

Ben onceden update ıle ıtunes uzerınden ıos 4.2.1 ıı yuklemıstım iphone na, sonradan ayrıca iphone na uyumlu 4.2.1 ios yı ve redsnow 0.9.6b4 yı ındırdım.Xp yı baslattım redsnowu actım browse den 4.2.1 uyumlu ıos yı gosterdım.Next den cydia secılıydı zaten bu arada xp yı kurdum ama xp yede ıtunesı de yukledım telefonun suruculerı yuklensın dıye telefonu bagladım suruculerı yuklendı sonra redsnowdan sonrakı asamaya gectım o asamada 3 sanıye guc dugmesıne sonra home tusuna telefon kapandıgında yaklasık bır sure guc dugmesınden elınızı cekıyorsunuz.Zaten bu anlattıklarım redsnowda goreceksınız sureyı orasıda gosterıyor ona uyun zaten dfu moda gırıyor.dfu moda gırınce otomatık yukleme baslıyor bende 3-4 dk surdu yukleme kapandı telefon sonra acıldıgında cydia yuklenmıstı sonra wırelessı acıp cydıa ya source eklıyorsunuz ark belırtmemıs onceden yapanlar bılır yenı yapacaklar karıstırabılır sourcye ''cydia.hackulo.us'' uu eklıyorsunuz ondan sonra 1.sayfadada resmı var complete dıyorsunuz sourcenız eklenmıs oluyor.Ondan sonra search ee gelıpr Appsync den 4.2 olanı secıyorsunuz confırm deyıp yukledıkten sonra telefonunuz yenıden baslıyor hersey bu kadar ondan sonra ıtunes den ıstedıgınızı yukleyebılıyorsunuz.
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
KONUYU ACAN ARKADAŞTAN RİCAM; İPHONE4 İÇİN BU YÖNTEMİN SAĞLIKLI OLMADIĞI,HATTA HİÇ OLMADIĞI,OLSA BİLE TELEFONDA SORUNLAR YARATTIĞINI KONU BAŞLIĞINA EKLENMESİNİ İSTİYORUM.. İPHONE4 İÇİN "Cydia paketleri IOS 4.2.1 için henüz güncellenmemiş " OLDUĞUNDAN,CYDİA YÜKLENSE BİLE BİR İŞE YARAMIYOR. SAFARİ BOZULUYOR.KNDİ KENDİNE KAPANYOR.. İPHONE4 OLAN ARKADAŞLAR,DAHA FAZLA UĞRAŞIP,TELEFONLARINI YORMASINLAR..İPHONE4 İÇİN GELİŞTİRME PAKETLERİ İÇİN ÇALIŞILDIĞINI ÖĞRENDİM.AZ DAHA SABREDİP BEKLEMELİYİZ..SAYGILAR..
arkadaşım yüzlerce iphone 4 kullanıcısı yükledi yanlış yüklemişsindir tamam sorunlar var ama kurarken sorunlar var yönergeleri tam takip et öyle yükle

--------------- Ekleme ---------------

redsnow hata veriyo telefon ekranın da downloading jailbreak data çıktıktan snra .. :/

o hatayı bilgisayarındaki işletim sisteminden alıyorsundur tekrar tekrar dene yada başka bir pc de dene düzelecektir

--------------- Ekleme ---------------

dostum saniye yerine kadar hersey tamam ama acma kapama ve home tusu hangisi bilemedigimden hata aliyorum resimle gosterirmisin


arkadaşım telefonun üstündeki telefonu açıp kapadığın düğme açma kapama düğmesi alttaki menü düğmeside home düğmesi

--------------- Ekleme ---------------

#!
 

tranguillity

Üye
herşeyi aynen yaptım cydia yükledim cydia ayarlarını yapıp reboot devices dedikten sonra bidaha açılmıyor. Sizdede böyle bir sorun oldumu yardım edebilecek varmı ?
 
*Slayer*

*Slayer*

Üye
açıkçası ilk başlarda ben hiç bu telefondan anlamıyordum. ama 1 ay içersinde telefonun herşeyini öğrendim. Jailbreak cocuk oyuncagı geliyor artık :) ellerinize sağlık arkadaşlarım. İyi Forumlar.

--------------- Ekleme ---------------

yalnız şöyle gariplik oldu :D cydia kurdum. source u ekledim. intsallus kurduktan sonra rebot dedim. Telefon elma ekranında takıldı :D
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
paylaşım için teşekkür ederim iphone 3g de yaptım kusursuz çalısıyor
 
wairhumer

wairhumer

Üye
ya beyler konuyla pek alakalı degıl ama bırsey sorucam ben 4.2 ı yukledım basta su damlacıklı tema vardı telefonda sonradan normal sıyah temaya donustu onu nasıl su damlacıklıya donusturebılırım yardım edın ltfn telefonum 3G turkıye cıkıslı sımdıden tesekkurler yardımınız ıcın bu arada calısıyor hıc bır sorun olmadan ellerıne saglık ustad cok cıx oldu :D
 
AARSLANNN

AARSLANNN

Üye
Çok Teşekkürler 1 Aydır bu yazılımın Çıkmasını bekliyordum sonunda çıktı. Yurt Dışı Cihazlarında denedinizmi? :D

Tel: iphone 3g 8gb
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
yurt dışı modellere 4.2.1 yüklemeyin kilitlenir unlock çıkamadı
 

cagdasnas

Üye
İp4 simkilitli cihaza jb yapan ve sorunsuz kullanan var mı acaba ? ben acele etmek istemiyorum unlock bekliyorum.
 

yagmurcukk

Üye
KONUYU ACAN ARKADAŞTAN RİCAM; İPHONE4 İÇİN BU YÖNTEMİN SAĞLIKLI OLMADIĞI,HATTA HİÇ OLMADIĞI,OLSA BİLE TELEFONDA SORUNLAR YARATTIĞINI KONU BAŞLIĞINA EKLENMESİNİ İSTİYORUM.. İPHONE4 İÇİN "Cydia paketleri IOS 4.2.1 için henüz güncellenmemiş " OLDUĞUNDAN,CYDİA YÜKLENSE BİLE BİR İŞE YARAMIYOR. SAFARİ BOZULUYOR.KNDİ KENDİNE KAPANYOR.. İPHONE4 OLAN ARKADAŞLAR,DAHA FAZLA UĞRAŞIP,TELEFONLARINI YORMASINLAR..İPHONE4 İÇİN GELİŞTİRME PAKETLERİ İÇİN ÇALIŞILDIĞINI ÖĞRENDİM.AZ DAHA SABREDİP BEKLEMELİYİZ..SAYGILAR..


Evet kesinlikle size katılıyorum.Bir acemi olarak dün bunu yaptım ve bahsettiğiniz sorunlarla karşılaştım ne telim açılmayınca saatlerce ne yapacağımı bilemedim.Sonra forumdan yardım alarak sorunumu hallettim.Sorunsuz 4.2.1 jbreak ne zaman çıkan bilen var mı?
 

ilhan78

Üye
bu yöntem.
iphone 3g , ipod 2g (mc model hariç) ve old bootroom 3gs ler için sorunsuzdur.
diğer cihazlar limera1n veya greenpois0n güncellemesini beklesinler.
 

sersarrr

Üye
şu browser da seçtiğimiz dosyayı nerden temin ediyoruz???
 

sersarrr

Üye
hocam çoooook teşekkürler. mükemmel paylaşım. sağolun.
 
*Slayer*

*Slayer*

Üye
Arkadaşlar ben sizin yerinizde olsam biraz beklerdim. Çünkü 4.2.1 de ufak tefek hatalar var özellikle safaride.
 


Üst Alt