N. O. T. E. 2
Üye
[COLOR=""][SIZE=""][FONT=""][COLOR=""][SIZE=""]Arkadaslar bu ilk sarj suresi ne kadar bilmiyorum ama su cumle kesinlikle yalnıs batarya dolunca akımı kesiyormus.
Hayır akımı kesinlikle kesmiyor bunu 2 olaya kanıtlayacam
1.farkındaysanız sarj tam doldugunda da yarıda olsada (burda tam doludan bahsediyorum) cıkarttığınızda tus ekranı anında açılıyor ki hah tam burda akımı kesiyor iste.
2.bu soyleyecegimi bataryası eskiyen arkadaslar bana hak vereceklerdir.
Ornek veriyorum sarjınız %60 aksam sarja koymadınız sabah kaltığınızsa bu oran % 55 %50 lere duser bu normaldir.
Diyelim sarja koydunuz aksam yatmadan. En fazla 2.5 saatte sarj suresi tamamlanır ve akımı kestiğini iddia eden arkadaslar icin soyluyorum peki neden sarj dusmesi gerektiği halde %100 oluyor aksam takıp oğlen aldığımıda cok hatırlarım. Akımı kesiyorsa bataryaya enerji vermemesi lazım + bataryanın sinyallerden dolayıda olsa en azından %99 a dahi inmesi lazım.
Ha ben bu 8 satte kesinlikle inanmıyorum batarya dolan bir telefon sarjda durur %101 olmayacağına gore sarjda kalma süresi gereksizdir. Sonucta bataryanın maximum miliampersaati yukselmiyor.
Benim düsuncem bu[/SIZE][/COLOR]
- - - Eklendi - - -
Hayır akımı kesinlikle kesmiyor bunu 2 olaya kanıtlayacam
1.farkındaysanız sarj tam doldugunda da yarıda olsada (burda tam doludan bahsediyorum) cıkarttığınızda tus ekranı anında açılıyor ki hah tam burda akımı kesiyor iste.
2.bu soyleyecegimi bataryası eskiyen arkadaslar bana hak vereceklerdir.
Ornek veriyorum sarjınız %60 aksam sarja koymadınız sabah kaltığınızsa bu oran % 55 %50 lere duser bu normaldir.
Diyelim sarja koydunuz aksam yatmadan. En fazla 2.5 saatte sarj suresi tamamlanır ve akımı kestiğini iddia eden arkadaslar icin soyluyorum peki neden sarj dusmesi gerektiği halde %100 oluyor aksam takıp oğlen aldığımıda cok hatırlarım. Akımı kesiyorsa bataryaya enerji vermemesi lazım + bataryanın sinyallerden dolayıda olsa en azından %99 a dahi inmesi lazım.
Ha ben bu 8 satte kesinlikle inanmıyorum batarya dolan bir telefon sarjda durur %101 olmayacağına gore sarjda kalma süresi gereksizdir. Sonucta bataryanın maximum miliampersaati yukselmiyor.
Benim düsuncem bu[/SIZE][/COLOR]
- - - Eklendi - - -
biraz mantıklı konuş.telefon sarjda. Pil azalınca tekrar şarj ediyo.
konu uzar en iyisi burada kapanması..[/SIZE][/COLOR]