serdar_gs
Üye
Note 2 androidi kullanabileceğin en iyi telefonlardan biridirNacizane tavsiyem o paralara alacağın android bir cihaz kalıcı ve sürekli performans sağlamaz sana.sırf bu yüzden eşimin note 2 cihazını 650 ₺ ye satıp 820 ₺ ye sıfır lumia 1320 sipariş ettim.yine de sen bilirsin tabiiki.



