Öneri İlk Androidim olacak (para sınırlı 600-700tl)

Sponsorlu Bağlantılar

byAndroid

byAndroid

Üye
En az 1000 lira hatta ben 1200 falan diyorum çünkü çok üst düzey bi cihaz 1200 lira da çok değil öyle cihaza
 


byAndroid

byAndroid

Üye
Birde cihaz temmuz ya da haziranda gelecek beklemeyin Mart falan
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
sadece özelliklere bakarsak evet telefon 1500tl filan hakediyor lakin asus fiyatını önceden açıkladı vergisiz 250 dolar diye. Vergilerle 1000tl olur dediğin fiyata alıcı çıkmaz
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Alıcı çıkar o sorun degil asus, zenfone serisiyle tanındı çoğu kişi kullanıyor. Yurt dışı fiyatina bakmayın 250 dolar falan Türkiye piyasasi belli kim bilir kaç lira olur o telefon yalnız asusun yinede piyasaya ucuz sokma şansı var cihazı. Örnek olarak meizu yurt dışı fiyatından daha ucuz türkiyede
 
Invoke

Invoke

Üye
Dediği fiyata alıcı neden çıkmasın? Nexus 6 da pahalı olacak o arayı kapatacak F/P ürünü yok şuan. Gerçi MX4 gelecek ama... Asus'un satması Meizu'nun satmasından daha kolay olur herhalde bizim ülkede.
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Forumlarda ortak beklenti 900-1000tl arası fiyatı olacağının. Ama gercekten telefonun tek eksiği radyo ve direk göruntlu konusma olmaması. Radyo olayının çözuleceği elle yuklenebldği söyleniyr geriye sadce goruntlu konusma kalyr. Böyle telefonlara niye direk görüntülü konuşma koymazlar şaşıyorum
program üzerinden konuşma isi mevcut ama 20tllik telefonlarda bile var yahu programsız görüntülü konuşma
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aynen bencede kolay olur çünkü meizunun teknosa, bimeks, hb gibi yerlerde satılması lazım tek site üzerinden de çok satış yapar ama stoklar hemen bitiyor stoklarini artırması lazım. Asusun satışı daha kolay çünkü artık çoğu yerde satılıyor gerci o da ilk çıktıklarında sadece teknosada satılıyordu :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Aynen bencede kolay olur çünkü meizunun teknosa, bimeks, hb gibi yerlerde satılması lazım tek site üzerinden de çok satış yapar ama stoklar hemen bitiyor stoklarini artırması lazım. Asusun satışı daha kolay çünkü artık çoğu yerde satılıyor gerci o da ilk çıktıklarında sadece teknosada satılıyordu :D

Ve Asus yani biliniyor. :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aynen sırf görüntülü konuşma yok diye yakınlarım almıyor :D samsunglara yöneliyorlar sony de htcde falanda yok bildiğim kadarıyla lan varya gm de bile var
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
gm yi bırak akılli telefonları bırak hatta dokunmatik telefonları bırak bildiğin tuşlu telefonlar da var yahu
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aynen var yazılımla alakali birşey herkes yapamıyor sanırsam :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Yapmıyor*
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Niye yapmasın ki yapabiliyorsa tabi. kullanıcı için önemli böyle şeyler
 

Benzer Konular

mustafakocatas
Cevap
8
Görüntüleme
14K
mustafakocatas


Üst Alt