biraz daha büyüsün çok güzel oluyor
heykel gibi duruyolar gözlerini kırpmadan
çok fena yaa![]()
sendemi besliyosun yoksa hı?? 
bilmemkii bana cok normal geliyoben daha meraklıyım canlılar konusunda kedi köpek çok klasik onlarıda severim ama daha cok tarantula timsah akrep hamster iguş vs. ilginç ve şeker hayvanlar insan baktıkca seni yardana kurban olayım diyesi geliyo
![]()


sen pek norml biri değilsin galba ya![]()
![]()

ciddi olamazsınnie yaa
![]()

sonra????
daha büyüyünce sana vercektim onu nadir
bu kurban bayramında birinci yasını kutlicaktım kısmet değilmiş 
ben istemezdimde senin beslemen ilginçti zaten.üzülme vardır bir hayır.büyüseydi seni uçururdu o zaman.

Çevirmesi mi iyi olur, kızartması mı ?![]()
