iguanam...bitanem :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

konyarapp

Üye
benim bi tanem öldü hala ..........


Takma kafana ölenle ölünmüyor hayata devam ediyoruz unutur gidersin 1 ay sonra...
Hem o kadar sevimlide değiller ben olsam kedi felan alırdım onun yerine ??
 


ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Takma kafana ölenle ölünmüyor hayata devam ediyoruz unutur gidersin 1 ay sonra...
Hem o kadar sevimlide değiller ben olsam kedi felan alırdım onun yerine ??

şuana kadarkedisinden tavsanından .... tarantulasına kadar bircok hayvan besledim ama ben igusu çok sevdim tam benim istediğim türde bi hayvann omuzunuzda yatar uykusu gelince kedi gibi sürtünmeye baslar :) doğru söylüyosun ölenle ölünmüyo ama aklıma geldikce hala içim acıyo :(
 

fuatfurit

Üye
:D nasıl birşey o öyle iguana alacağına :D bukalemun alsaydın :D gece fenere ihtiyacın olmazdı :d değiştirsin dursun renk :D süper hayvanlar onla ilgili bi video var seyredin vaktiniz varsa süper birşey
 
kol@j

kol@j

Üye
çok tatlı geldi bana da iguanaya göre biraz küçük değil mi minyatür mü yavru mu?
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
yavruydu daha .... bir yaşına girdi ve öldü :(
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
ama yani taratulanın kendi dogasında yasaması gerekiyor bir hayvan ne olursa insan elinde büyürse ömrü azalıyormuş bazı hayvanlar yani bence çok normal :)
başin sagolsun ebru bu dedigim komıkmi geldi anlamadım :D :(
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
İguana'n öldümü yanlış anlamada soğuk kanlı hayvanları nasıl seviyorsun dokununca bir sıcaklık bile hissedemiyorsun gece yerinden çıksa ortalıkda dolaşsa bellide olmaz çok sinsi oluyor soğuk kanlı hayvanlar aynı duvar gibiler :D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
İguana'n öldümü yanlış anlamada soğuk kanlı hayvanları nasıl seviyorsun dokununca bir sıcaklık bile hissedemiyorsun gece yerinden çıksa ortalıkda dolaşsa bellide olmaz çok sinsi oluyor soğuk kanlı hayvanlar aynı duvar gibiler :D

evet öldü... şimdi yeni igu aldım ama dışarıda dolaşması normal ya :D yani ben salıyorum hemen pencerenin kenarındaki kameranın üstüne gidiyo bıraksan 3 gün boyunca asılı hareketsiz durur orda :D
 

Sidretül Münteha

Üye
Ayyy Ebuşummm Evde Mıı Buuu İguanan :s:s
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Vesselάm;3234006' Alıntı:
Ayyy Ebuşummm Evde Mıı Buuu İguanan :s:s

evet birsürü hayvanım var :) ama bazıları öldü :(
 
время

время

Üye
Süpermiş senin mi? :D
 

Sidretül Münteha

Üye
buketcik

buketcik

Üye
hayvanları çok seviyorsun
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
mesela bir kedi sendeki negativ elektrigi alıyormuş insan bunu yaparmı :D
 
buketcik

buketcik

Üye
evettt :) BAZI DURUMLARDA insanlardan daha çok

hayvan sevgisine zail olmuş bir insan nur-i şanl-ı mücevherle yuğrulmuş elmasa benzer.

''endostra maitez'' budizm din adamı

çok güzel.
benimde balıklarım var:evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
.BlueTR

.BlueTR

Üye
akrep seviyosan getireyim sana 2 tane gece evde hepiniz temiz(bu arada sakın akrep besliyom sanmayın ha:ehe)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
alanım musait olmadığı için alamıyorum aslında iguananın hayranıyım denilebilir. kuyrukları ile yarattıkları darbe çok ağır oluyormuş
 
buketcik

buketcik

Üye
beslenecek çok hayvan varda nereye sığdıracağız yahu:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt