iguanam...bitanem :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
00akvaryum00

00akvaryum00

Üye
:naughty:
 


zx6r

zx6r

Üye
biraz daha büyüsün çok güzel oluyor
heykel gibi duruyolar gözlerini kırpmadan
çok fena yaa :D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
...NUR...

...NUR...

Üye
siz ona bakmayın şaşırmakta haklısınız bnde ik duyduğumda şaşırdım sonra alıştık :kop:biz ebuşu wahşi doğaya vermeyi düşünüoruz wala :kop:

--------------- Ekleme ---------------

ama artık büyüyemicek tabi :cry:
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
İlginç bir şey:D
 

konyarapp

Üye
+o( bu ne kadar tatlı bir hayvan :d :ehe:ehe
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Iguşum öldü :( :( :(
 

wagh

Üye
çok güzelmiş :oke:
 

Captain

Üye
bilmemkii bana cok normal geliyo :) ben daha meraklıyım canlılar konusunda kedi köpek çok klasik onlarıda severim ama daha cok tarantula timsah akrep hamster iguş vs. ilginç ve şeker hayvanlar insan baktıkca seni yardana kurban olayım diyesi geliyo :D

sen pek norml biri değilsin galba ya :D :ehe:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sonra????
 
Mert

Mert

Üye
Kaç yıl yaşadı iguş ? :(
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:hmmm:hmmm:hmmm ben istemezdimde senin beslemen ilginçti zaten.üzülme vardır bir hayır.büyüseydi seni uçururdu o zaman.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
:oha2::oha2:

--------------- Ekleme ---------------

Şaka bir tarafa üzüldüm...
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm:hmmm:hmmm ben istemezdimde senin beslemen ilginçti zaten.üzülme vardır bir hayır.büyüseydi seni uçururdu o zaman.

bu sefer büyük alıcam küçükler cok cabuk hastalık kapıyo sonra kendileride üzülüyo benide üzüyolar :(
 
cataron

cataron

Üye
Çevirmesi mi iyi olur, kızartması mı ?:kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt