i9250 nexus htc one s takası sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
i9250 nexus htc one s takası sizce nasıl ?
HTC ONE X CIHAZ S YANLIS YAZMISIM ben htc den memnun kalmadım acıkcası ne sarzından ne sesınden nede buyuklugunden acıkcası hıc memnun degılım bı arkadasta 22 aylık garantılı nexus var sızce takas edeyımmı nedersınız benım cıhaz yurt dısı ?
 


moniacful

Üye
nexus muhteşem şahsen. tarayıcısı muhteşem ötesi özellikle , abi bide android alıcaksan samsung alıcaksın htc one x filan bataryası tarayıcısı filan çok kötü bir tek tegrası var . sende görmüşsündür bunu
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
nexus muhteşem şahsen. tarayıcısı muhteşem ötesi özellikle , abi bide android alıcaksan samsung alıcaksın htc one x filan bataryası tarayıcısı filan çok kötü bir tek tegrası var . sende görmüşsündür bunu
eyw kardesım htc one x den memnun kalmadım sahsen ben nexusu dusunuyorum kullananlar varsa yorum yaparsa sevınırım
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Şarj konusunda samsung gerçekten iyi ;) Bide sar değerleride çok düşük :) Sağlığa fazla zararı yok :)
 
Türe

Türe

Üye
Jelly bean ile çok çok iyi oldu ama şahsen değmez ;) one x jb alınca gör asıl sen ;)
 

moniacful

Üye
günlük kullanımda gün boyu evde oturmuyosan htc almıycaksın bu kadar basit. S2 filan takas ederler bence onunla. ben telefonumun bataryasında aşırı derece memnunum zaten foruma genellikle mobilden girerim şarj banamısın demez. Şöyle birşey var o nexus android 10 u bile alır
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Htc yi bende oldum olalı sevmedim kullanım tarzı şekli ele oturmayışı beni hep rahatsız ettı kullanan arkaşlarımda memnun değiller..
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
arkaasta gelıyomus 15 dakkaya nexusu alıyorum ozaman kısmet bakalım
 

moniacful

Üye
1500tl üstü telefon alıcaksan ya samsung s serisi yada iphone serisi
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
 
Türe

Türe

Üye
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)

Ekranı hd ekran olsun o kadar ;) ama bence yanlış yaptın
 
MrExpert

MrExpert

Üye
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
Hayırlı olsun doğru bi karar... :oke:
 

moniacful

Üye
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
Hayırlı olsun
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
tesekkur ederım moniacful ve b4ttal :spr bıde su var htc yı kotulemem guzel hızlı cıhaz ama bana gore degıl elıme aldıgımda saglamlık hıssı vermıyodu ama bunda o kalıteyı hıssettım uzun bı sure cıhaz almayı dusunmuyorum valla :) :aha:
 
Türe

Türe

Üye
tesekkur ederım moniacful ve b4ttal :spr bıde su var htc yı kotulemem guzel hızlı cıhaz ama bana gore degıl elıme aldıgımda saglamlık hıssı vermıyodu ama bunda o kalıteyı hıssettım uzun bı sure cıhaz almayı dusunmuyorum valla :) :aha:

Plastiğin polikarbondan sağlam olduğunu düşünen bir kimse :hmmm
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi


Plastiğin polikarbondan sağlam olduğunu düşünen bir kimse :hmmm
kardesım plastık olabılır bana malzeme kalıtesı okadar ıyı gelmedı htc nın camıda aynı sekılde seklıde aynı sekılde daha saglam olabılır ama bana cıhaz albenılı gelmedı yanı agırlıgı olsun ws ele oturmuyor bıle cıhaz
 

moniacful

Üye
htc ye para vermem sahsen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt