Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
i9250 nexus htc one s takası sizce nasıl ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xPaSHax
Üye
Konu Sahibi
i9250 nexus htc one s takası sizce nasıl ?
HTC ONE X CIHAZ S YANLIS YAZMISIM ben htc den memnun kalmadım acıkcası ne sarzından ne sesınden nede buyuklugunden acıkcası hıc memnun degılım bı arkadasta 22 aylık garantılı nexus var sızce takas edeyımmı nedersınız benım cıhaz yurt dısı ?
moniacful
Üye
nexus muhteşem şahsen. tarayıcısı muhteşem ötesi özellikle , abi bide android alıcaksan samsung alıcaksın htc one x filan bataryası tarayıcısı filan çok kötü bir tek tegrası var . sende görmüşsündür bunu
nexus muhteşem şahsen. tarayıcısı muhteşem ötesi özellikle , abi bide android alıcaksan samsung alıcaksın htc one x filan bataryası tarayıcısı filan çok kötü bir tek tegrası var . sende görmüşsündür bunu
eyw kardesım htc one x den memnun kalmadım sahsen ben nexusu dusunuyorum kullananlar varsa yorum yaparsa sevınırım
CasuS_87
Üye
Şarj konusunda samsung gerçekten iyi Bide sar değerleride çok düşük Sağlığa fazla zararı yok
Türe
Üye
Jelly bean ile çok çok iyi oldu ama şahsen değmez one x jb alınca gör asıl sen
moniacful
Üye
günlük kullanımda gün boyu evde oturmuyosan htc almıycaksın bu kadar basit. S2 filan takas ederler bence onunla. ben telefonumun bataryasında aşırı derece memnunum zaten foruma genellikle mobilden girerim şarj banamısın demez. Şöyle birşey var o nexus android 10 u bile alır
MrExpert
Üye
Htc yi bende oldum olalı sevmedim kullanım tarzı şekli ele oturmayışı beni hep rahatsız ettı kullanan arkaşlarımda memnun değiller..
1500tl üstü telefon alıcaksan ya samsung s serisi yada iphone serisi
xPaSHax
Üye
Konu Sahibi
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
22 ay garantılı kutusunda nexusu aldım telefonun tıpı tam ıstedıgım gıbı cıktı ekranı cok parlak zıl seslerı cok dusuk okadarda olsun ustunede fark aldım =)
tesekkur ederım moniacful ve b4ttal bıde su var htc yı kotulemem guzel hızlı cıhaz ama bana gore degıl elıme aldıgımda saglamlık hıssı vermıyodu ama bunda o kalıteyı hıssettım uzun bı sure cıhaz almayı dusunmuyorum valla
tesekkur ederım moniacful ve b4ttal bıde su var htc yı kotulemem guzel hızlı cıhaz ama bana gore degıl elıme aldıgımda saglamlık hıssı vermıyodu ama bunda o kalıteyı hıssettım uzun bı sure cıhaz almayı dusunmuyorum valla
kardesım plastık olabılır bana malzeme kalıtesı okadar ıyı gelmedı htc nın camıda aynı sekılde seklıde aynı sekılde daha saglam olabılır ama bana cıhaz albenılı gelmedı yanı agırlıgı olsun ws ele oturmuyor bıle cıhaz