muratcan68
Üye
İ phone 4s facebook meselesi
Arkadaslar bnde 2 tane i phone 4s var ikisindede vodafone internet paketi var ama ben facebook ta paylasim yaptigim zaman neden i phone 4 s ile yazmiyor millet paylasinca yazior bende neden yazmior yardimlarinizi bekliyorum simdiden tesekkurlerimi sunuyorum ...... Saygilar ...

