eç038
Üye
huawei ideos x5 kafa karıştırıyor !!
arkadaşlar sonuna kadar symbian ve nokiadan yana olan gönlüm 5800 yüzünden ideos'a kayıyor.. 5800 dan yana yüzümün gülmemesi beni nokiadan vazgeçmeye itiyor... ama şüphelerim var.. android kullanmadım hiç... hevesli de değilim kullanmaya ama flash desteği sayesinde nette videoların rahatça izlenebiliyor olması, yüz binlerce uygulama imkanı beni taraf tuttuğum nokiadan vazgeçmeye zorluyor.. n9'a hayran oldum.. daha elime almadan nasıl bir cihaz olduğuna, videolarını izleyerek nokianında harika cihazlar yapacağına şahit oldum.. lakin n9 un bana hiçbir faydası olmadığını düşünüyorum
.. sebebi ise fiyatı!.. öğrenci halimle 5800 aldım oda ekran çıtırtısı yüzünden aylardır serviste.. ikinci kez göndermiş durumdayım ve yine yapılmadan geleceğini düşünüyorum... ideos kullanan ve kullanma imkanı bulmuş yada o telefon hakkında düşünceleri olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum ...
5800'ı iade edebilirsem ideos aldığım takdirde pişman olur muyum ????
aradığım özellikler
- mesajlaşan biriyim.. mesaj yazmak kolay mıdır... klavyesine vs alışmak zaman alıyor mu???
- genel kullanımı kolay denebilir mi ??
- tarayıcısı ile netten video izlenebiliyor mu ???
- flaşı program atıp el feneri olarak kullanılabiliyor mu ???
- kasa açıklığı veya çıtırtısı vs gibi sorunları var mıdır ??
yardım ederseniz sevinirim... 5800 nokia iade almazsa 2. el olarak satacağım çünkü kasa açıklığı. ekrandan çıtırtılar gelmesi... kilitlenmesi.. vs gibi sorunlardan dolayı beni yine rahatsız edecek biliyorum
.. sebebi ise fiyatı!.. öğrenci halimle 5800 aldım oda ekran çıtırtısı yüzünden aylardır serviste.. ikinci kez göndermiş durumdayım ve yine yapılmadan geleceğini düşünüyorum... ideos kullanan ve kullanma imkanı bulmuş yada o telefon hakkında düşünceleri olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum ...5800'ı iade edebilirsem ideos aldığım takdirde pişman olur muyum ????
aradığım özellikler
- mesajlaşan biriyim.. mesaj yazmak kolay mıdır... klavyesine vs alışmak zaman alıyor mu???
- genel kullanımı kolay denebilir mi ??
- tarayıcısı ile netten video izlenebiliyor mu ???
- flaşı program atıp el feneri olarak kullanılabiliyor mu ???
- kasa açıklığı veya çıtırtısı vs gibi sorunları var mıdır ??
yardım ederseniz sevinirim... 5800 nokia iade almazsa 2. el olarak satacağım çünkü kasa açıklığı. ekrandan çıtırtılar gelmesi... kilitlenmesi.. vs gibi sorunlardan dolayı beni yine rahatsız edecek biliyorum


kesinlikleee