huawei ideos x5 kafa karıştırıyor !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
huawei ideos x5 kafa karıştırıyor !!
arkadaşlar sonuna kadar symbian ve nokiadan yana olan gönlüm 5800 yüzünden ideos'a kayıyor.. 5800 dan yana yüzümün gülmemesi beni nokiadan vazgeçmeye itiyor... ama şüphelerim var.. android kullanmadım hiç... hevesli de değilim kullanmaya ama flash desteği sayesinde nette videoların rahatça izlenebiliyor olması, yüz binlerce uygulama imkanı beni taraf tuttuğum nokiadan vazgeçmeye zorluyor.. n9'a hayran oldum.. daha elime almadan nasıl bir cihaz olduğuna, videolarını izleyerek nokianında harika cihazlar yapacağına şahit oldum.. lakin n9 un bana hiçbir faydası olmadığını düşünüyorum :).. sebebi ise fiyatı!.. öğrenci halimle 5800 aldım oda ekran çıtırtısı yüzünden aylardır serviste.. ikinci kez göndermiş durumdayım ve yine yapılmadan geleceğini düşünüyorum... ideos kullanan ve kullanma imkanı bulmuş yada o telefon hakkında düşünceleri olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum ...

5800'ı iade edebilirsem ideos aldığım takdirde pişman olur muyum ????

aradığım özellikler

- mesajlaşan biriyim.. mesaj yazmak kolay mıdır... klavyesine vs alışmak zaman alıyor mu???
- genel kullanımı kolay denebilir mi ??
- tarayıcısı ile netten video izlenebiliyor mu ???
- flaşı program atıp el feneri olarak kullanılabiliyor mu ???
- kasa açıklığı veya çıtırtısı vs gibi sorunları var mıdır ??

yardım ederseniz sevinirim... 5800 nokia iade almazsa 2. el olarak satacağım çünkü kasa açıklığı. ekrandan çıtırtılar gelmesi... kilitlenmesi.. vs gibi sorunlardan dolayı beni yine rahatsız edecek biliyorum
 


eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
en azından fikri olan yok :S
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Hocam telefon senin isini görür o saydıklarının hepsini yaparsın için rahat olsun.Telefonun tek eksisi markası belkide kalitesi tam olark bilemiycam uzun süre kullanmak lazım çünkü.
Bizim halkta özellikle dokunmatik telefonlar çıktıgında çakma çin malı telefon sorgulaması basladı bilirsin.
Elinde dokunmatik olarak ne görseler hemen çakma ayfon mu o diye soranlar olur veya çin malı mı diye ve sen bunlara bu telefon ile kapak yapamazsın bariz çin malı bir model çünkü :d:
 

nonamex

Üye
Huawei isimden kaybediyor sadece..
 
eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
Hocam telefon senin isini görür o saydıklarının hepsini yaparsın için rahat olsun.Telefonun tek eksisi markası belkide kalitesi tam olark bilemiycam uzun süre kullanmak lazım çünkü.
Bizim halkta özellikle dokunmatik telefonlar çıktıgında çakma çin malı telefon sorgulaması basladı bilirsin.
Elinde dokunmatik olarak ne görseler hemen çakma ayfon mu o diye soranlar olur veya çin malı mı diye ve sen bunlara bu telefon ile kapak yapamazsın bariz çin malı bir model çünkü :d:

Derdim kapak yapmak veya orjinal telefon sahibi olmak değil ki hocam... benim çin mallarından uzak durma sebebim sar değerlerinin yüksek olması sağlığa zarar vermesiydi... multimedya telefonu istiyorum bunda da istediğim tüm özellikler var.. 1000 tl lik galaxi s ile aynı nerdeyse :).. umarım 5800 gibi üzmez

----------Eklendi @ 20:35:03 ---------- Yazıldı @ 20:33:07 ----------

Huawei isimden kaybediyor sadece..

:)) artık nokia etiketi alıp yapıştırırım ne yapıyım.. yazdıklarımı yapabiliyorsa bu telefon kasası da sanırım sağlamlık hissi veriyormuş.. ismi çok da önemli değil ne yapalım
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
bunun sar değeri en düşük sar değerlerinden birine sahip..
El fenerini bırak Programla her türlü kullanabilirsin, android sonuçta..
flash player var videoyu bırak facebooktaki oyunları, flash oyunları bile oynarsın.
Klavyesi iyi diyorlar.. ses tanıma özelliği ayrı bi süper.. space'in yanında bi tuş var ona dokununca konuşuyorsun konuştuklarını aynen yazıyor..
kasası iyi ama arkakapak çizilecekmiş gibi duruyormuş.. ön camdada hafif bi açıklık varmış o da her telefonda öyle değilmiş.. olan da da fark edilmiyoruş..

Kullanan biriyle görüştüm.. Edindiklerim bunlar :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Güzel telefona benziyor. Adamlar piyasaya atılmaya çalıştıkları için çok dandik olmadığını düşünüyorum.
 

nonamex

Üye
Turkcell VINN Huawei ürünü, 1 yıldır kullanıyorum sorun çıkarmadı.. Turkcell T10 Ve T20'nin de Huawei ürünü olması lazım, Turkcell itibarını kalitesiz bir şirketle çalışarak riske atmaz bence.
 

spawn92

Üye
huawei operatörler adına telefon ürettiğinden duyulmaması normal telefon'un sar değeri çok düşük ayrıca garantisiyle kvk ilgileniyor sorun çıkma ihtimali çok düşük bu fiyata alınabilecek en iyi android'li tel. kesinlikle budur
 
eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
bunun sar değeri en düşük sar değerlerinden birine sahip..
El fenerini bırak Programla her türlü kullanabilirsin, android sonuçta..
flash player var videoyu bırak facebooktaki oyunları, flash oyunları bile oynarsın.
Klavyesi iyi diyorlar.. ses tanıma özelliği ayrı bi süper.. space'in yanında bi tuş var ona dokununca konuşuyorsun konuştuklarını aynen yazıyor..
kasası iyi ama arkakapak çizilecekmiş gibi duruyormuş.. ön camdada hafif bi açıklık varmış o da her telefonda öyle değilmiş.. olan da da fark edilmiyoruş..

Kullanan biriyle görüştüm.. Edindiklerim bunlar :)

yorumlar için çok tşk ederim... konuştuğunuz arkadaşınız herşeyi apaçık söylemiş.. bende araştırdım... sanırım ağır videolardaki takılmalar haricinde bir problem çıkarmayacak bi telefon ve sanırım alacağım :D

----------Eklendi @ 01:53:49 ---------- Yazıldı @ 01:52:46 ----------

Güzel telefona benziyor. Adamlar piyasaya atılmaya çalıştıkları için çok dandik olmadığını düşünüyorum.

kullanıcı yorumlarına baktım.. sanırım dandik değil... alınabilecek kadar sağlam ve kaliteli olsa gerek

----------Eklendi @ 01:55:09 ---------- Yazıldı @ 01:53:49 ----------

Turkcell VINN Huawei ürünü, 1 yıldır kullanıyorum sorun çıkarmadı.. Turkcell T10 Ve T20'nin de Huawei ürünü olması lazım, Turkcell itibarını kalitesiz bir şirketle çalışarak riske atmaz bence.

kesinlikle katılıyorum.. turkcell kullanıcıları kalitesini bilir... tabiki türkcell yaş tahtaya da basacak kadar deneyimsiz bir gsm şirketide değil... kesinlikle katılıyorum.. 5800 ın akıbeti bir an önce belli olsa da şunu alsam diyorum :)

----------Eklendi @ 01:55:51 ---------- Yazıldı @ 01:55:09 ----------

huawei operatörler adına telefon ürettiğinden duyulmaması normal telefon'un sar değeri çok düşük ayrıca garantisiyle kvk ilgileniyor sorun çıkma ihtimali çok düşük bu fiyata alınabilecek en iyi android'li tel. kesinlikle budur

:oke: kesinlikleee
 
61semih

61semih

Üye
telefonun özellıklerı 1000 tl lık telefonlarla aynı ekran cozunurlugu ıslemcısı vs tek soru ısaretı cın malı olması ve malzeme kalıtesi.zaten bu soru ısaretlerı olmasa fıyatı 1000 tl cıvarında olurdu.bırde ıkıncı el olarak satmaya kalkarsan cok zorlanırsın alırsan bozulana kadar kullanman gerekebılır.ben htc yı telefoncuya goturdugumde htc almıyoruz demıstı adam cın malını sen dusun.bunlar olumsuz yonlerı tabıkı ozellıkleri şahane fakat sırf bu olumsuz yonlerı nedenıyle gio aldım ben memnunumda
 
eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
telefonun özellıklerı 1000 tl lık telefonlarla aynı ekran cozunurlugu ıslemcısı vs tek soru ısaretı cın malı olması ve malzeme kalıtesi.zaten bu soru ısaretlerı olmasa fıyatı 1000 tl cıvarında olurdu.bırde ıkıncı el olarak satmaya kalkarsan cok zorlanırsın alırsan bozulana kadar kullanman gerekebılır.ben htc yı telefoncuya goturdugumde htc almıyoruz demıstı adam cın malını sen dusun.bunlar olumsuz yonlerı tabıkı ozellıkleri şahane fakat sırf bu olumsuz yonlerı nedenıyle gio aldım ben memnunumda

ben 6600'ı tam 6 sene kullandım.. telefonum hala taş gibi duruyor.. ve bugün satmaya kalksam edeceği taş çatlasa 40 tl... 5800 aldım bi 6 senede bunu kullanırım dedim ama olmadı.. 5800 sanırım kronik sorunları olan bir telefon ve bana toyota corolla kalitesi tattırmadı :D.. hasılı bunu da 6 sene kullanabilsem satmaya kalktığımda 40 tl ancak edecekti... yani bir telefon bana adam gibi telefonluk yapsın ben uzun seneler kullanırım.. sorun etmem de sıkılmam da ... lakin kullanışlı olması önemli olan nokta benim için... kullanışlılığı da android olmasından dolayı illaki vardır kullananlar bu kadar övündüğüne göre diyorum o yüzden alacağım
 
61semih

61semih

Üye
kullanısı kolay aslında en fazla 3 4 gununu alır android e alışmak.aldıgında bazı seylerı bulamıyacaksın dogal olrak ama dedıgım gıbı 3 4 gun ıcınde halloluyor bu adaptasyon surecı
 
eç038

eç038

Üye
    Konu Sahibi
inş 3-4 günde alışılabilecek bir telefon olur benim için ;)
 

forzaçarşı

Üye
android kullanmadığını söylüyorsun.ideos x5 im var ve etrafımda telefonumu görenler dokunmatiğinin i phone den iyi olduğunu söylüyorlar kamerası gündüz çekimi süper 2.5 dk lık video tam 101 mb yer kapladı sen hesap et.gelelim flaşı işık olarak kullanmaya gece gündüz çalışan biriyim bende araştırdım. isveç çakısı diye bi program var tabi asıl adı ingilizce içinde pusulası,metresi,ışığı, ve bi iki özellik daha var.eğer aklında şüphelerin varsa hala youtube dan tanıtım videolarını muhakkak izle.pişman olmazsın.haa şunuda söylim 8 gb hafıza kartım vardı yeter diye düşünüyordum yetmiyor.oyunlarının boyutu büyük (250-500 mb arası)bi fotoğraf 1.5 mb bana mesaj atarsan bildiğim kadarıyla yardımcı olurum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt