caglar_cf
Üye
Htc sensation xe mi Samsung galaxy s2 mi
Öncelikle hepinize merhaba. Yaklasık 4 yıl kullanabilecegim bir telefon arayışı içerisindeyim. Baslıkta da belirttigim gibi iki model arasında kaldım. Biri htc sensation xe. Diğeri ise samsung galaxy s2. Uzun arastırmalarım sonucunda ikisinin de kafa kafaya cihazlar oldugunu gördüm. Benim gözümde iki cihazı birbirinden üstün yapan iki özellik var ; ram ve işlemci gücü. Bildiginiz üzere htc sensation xe 1.5 ghz dual core snapdragon işlemci kullanıyor. S2 de işe bu rakam 1.2 ghz. Htc sensation xe nin rami 768 mb iken s2 1 gb rame sahip. Gelelim samoled plus a. Ben ekranı son parlaklıkta kullanan bir insan değilim. Zaten slcd nin son parlaklıgı ile arasında bir fark yok. Sunuda belirteyim çok fazla müzik dinliyorum. Bu yüzden xe hem beats audio hem de kalitesi ile aklıma daha makul geliyor. Htc sense de cabası. Sizce hangi telefon modelini tercih etmeliyim ? Yorumlarınızı bekliyorum. Nedeni ile belirtir iseniz sevinirim.
