Htc sensation xe mi Samsung galaxy s2 mi

Sponsorlu Bağlantılar

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
Htc sensation xe mi Samsung galaxy s2 mi
Öncelikle hepinize merhaba. Yaklasık 4 yıl kullanabilecegim bir telefon arayışı içerisindeyim. Baslıkta da belirttigim gibi iki model arasında kaldım. Biri htc sensation xe. Diğeri ise samsung galaxy s2. Uzun arastırmalarım sonucunda ikisinin de kafa kafaya cihazlar oldugunu gördüm. Benim gözümde iki cihazı birbirinden üstün yapan iki özellik var ; ram ve işlemci gücü. Bildiginiz üzere htc sensation xe 1.5 ghz dual core snapdragon işlemci kullanıyor. S2 de işe bu rakam 1.2 ghz. Htc sensation xe nin rami 768 mb iken s2 1 gb rame sahip. Gelelim samoled plus a. Ben ekranı son parlaklıkta kullanan bir insan değilim. Zaten slcd nin son parlaklıgı ile arasında bir fark yok. Sunuda belirteyim çok fazla müzik dinliyorum. Bu yüzden xe hem beats audio hem de kalitesi ile aklıma daha makul geliyor. Htc sense de cabası. Sizce hangi telefon modelini tercih etmeliyim ? Yorumlarınızı bekliyorum. Nedeni ile belirtir iseniz sevinirim.
 


enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş bununla ilgili bi kaç konu var oralarda yeteri kadar yorumda var onlara da bak fikir sahibi olursun
ama sana şöyle birkaç şey söyleyeyim eğer müzik dinlemeyi seviyosan XE mantıklı olabilir
ekran diyosan S2 nin ekran parlaklığı en düşükte olsa bile çok canlı görüntü veriyo
XE nin işlemcisi daha güçlü ama S2 ile arasında performans farkı pek yok malum sense biraz ağır bi arayüz
ikisinide 4 yıl boyunca kullanabilirsin diye düşünüyorum
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
aynı fikirdeyiz anlasılan. Ama sana katılmadıgım bir konu var sense agır bir arayüz demişsin fazla ram tüketiyor dogru ama bi touchwiz sense ile kıyaslanamaz diye düşünüyorum. Sensation xe nin 256 mb ram eksiği çok hissedilir mi ?
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş normal kullanımda çok etkilemez belki ama oyun oynarken belki biraz etkiler dediğim giibi performansları aynıdır hemen hemen
kardeş sense güzel ama ramden çok işlemciye de yükleniyo
ha illa kullanışlı bi arayüz istiyorum dersen çok güzel launcherlar var onları kurarsın
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
orjinal sense in stabilliğini vermez diye düşünüyorum. Görüşlerin için teşekkürler. Diğer arkadaşların da görüşlerini almak isterim yinede.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Galaxy SII'nin ses kalitesi de çok iyidir. Yanlış hatırlamıyorsam Yamaha ses çipi kullanılmış. Ki çok çok iyidir kendileri.
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi bi konuda anlaşalım. Beats auido ile boy ölçüsecek kalitede hiçbir donanım yok.

----------Eklendi @ 19:15:59 ---------- Yazıldı @ 19:11:55 ----------

Yani sen s2 mi diyorsun kardeşim
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Şimdi bi konuda anlaşalım. Beats auido ile boy ölçüsecek kalitede hiçbir donanım yok.

----------Eklendi @ 19:15:59 ---------- Yazıldı @ 19:11:55 ----------

Yani sen s2 mi diyorsun kardeşim

Beats Audio hakkında fazla bilgim yok. Tek Bildiğim çok fazla reklamı yapılıyor. Bu da onu cazip hâle getiriyor.
Ben SII diyorum.
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
Hmm . Peki senin beats audio hakkında bilgi sahibi olmadıgını varsayarak söyle soruyim. Donanımsal olarak neden s2 ?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
htc
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
@anılbaran sana katılıyorum. Şu anlık htc daha yatkın geliyor aklıma.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Hmm . Peki senin beats audio hakkında bilgi sahibi olmadıgını varsayarak söyle soruyim. Donanımsal olarak neden s2 ?

Sensation XE daha güçlü bi donanıma sahip olsa da SII kadar seri hareket eden, internet tarayıcısı başarılı bir android yok. Ayrıca 1 yıl geçmesine rağmen hâlâ kendisinden kesin olarak daha iyi diyebileceğimiz telefon yok. (iphone 4S müstesna) Bu yüzden SII diyorum :oke:
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
Ben pek öyle düşünmesem de görüşün için çok teşekkürler
 
enaa_881

enaa_881

Üye
Sensation XE daha güçlü bi donanıma sahip olsa da SII kadar seri hareket eden, internet tarayıcısı başarılı bir android yok. Ayrıca 1 yıl geçmesine rağmen hâlâ kendisinden kesin olarak daha iyi diyebileceğimiz telefon yok. (iphone 4S müstesna) Bu yüzden SII diyorum :oke:
evet arkadaşın dediği gibi internet tarayıcısının akıcılığı hiçbir telefonda yok
kardeş XE nin de S2 nin de ses sistemleri iyi ama XE nin yanında verilen kulaklık sadece fark yaratabilir belki
amacım sana ille de S2 al demek değil ben zaten söyledim hangisini alırsan al ikisindende memnun kalırsın diye
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
evet arkadaşın dediği gibi internet tarayıcısının akıcılığı hiçbir telefonda yok
kardeş XE nin de S2 nin de ses sistemleri iyi ama XE nin yanında verilen kulaklık sadece fark yaratabilir belki
amacım sana ille de S2 al demek değil ben zaten söyledim hangisini alırsan al ikisindende memnun kalırsın diye

ben sadece fikrimi söylüyorum. SII'ye alırsın iyi bi kulaklık olur biter.
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş ben sana bişey demedim sadece internet tarayıcısının hızını onaylmak için senden alıntı yaptım
ekstra söylediklerim tamemen kişisel düşüncem zaten bende S2 kullanıcısıyım bana sesi yeterli arkadaş daha önce çok müzik inlerim dediği için kulaklığıda belirtmek istedim sadece
 

caglar_cf

Üye
    Konu Sahibi
Peki görüşleriniz için teşeklürer. Ama benim tercihim xe yönünde (:
 
enaa_881

enaa_881

Üye
söylediklerine de katılıyorum zaten
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kardeş ben sana bişey demedim sadece internet tarayıcısının hızını onaylmak için senden alıntı yaptım
ekstra söylediklerim tamemen kişisel düşüncem zaten bende S2 kullanıcısıyım bana sesi yeterli arkadaş daha önce çok müzik inlerim dediği için kulaklığıda belirtmek istedim sadece

biliyorum. Ben de sana demedim zaten. :)
 
enaa_881

enaa_881

Üye
ok kardeşim yanlış anladım benim yazıyı alıntı yapınca
kardeş sanada hayırlı olsun şimdiden
 


Üst Alt