one x aceleye gelmiş bir model olduğu heryerde konuşuluyor zaten.telefon cıkar çıkmaz sorunlarla ve yeterli performans alamadığı gerekçesiyle güncelleme geldi zaten bu guncelleme sonrası performansında baya artış oldu.1080p cekımındekı hatalarda buna dahil.yani 4+1 çekirdekli bir telefonda sırf yazılımsal nedenlerden performans düşüklükleride olabiliyor.kaldıki htc one x 28mm işlemci teknolojisini kullanmayarak gözümden düşmüş bir telefon fakat u t,p videolara pek inanmıyorum.güncelleme öncesimi çekilip çekilmediğide belli değil.kaldıki her iki telefonun birbirlerine nazaran üstün yönleri var.
iki telefondada oyun açılıyor 4s daha iyi performans versede(htc n,n güncellemesi tahminimce yüklenmeden çekilmiş bu video)ben one x te oynamayı one x te internet deneyimini tercih ederim.ufacık ekranda oyun oynamak ile büyük bir ekrenda oynamak arasında dağlar kadar fark var.
umarım iphone 5 büyük bir ekran ile gelir bu olumsuz tarafını halleder.