Hızlı Mesajj.....????

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hızlı Mesajj.....????
Arkadaşlar öncelikle samsung wave 8500 sahibiyim bnm sorunum samsungdan önceki telefonum iphone 3g idi iphone da msj yazarken gayet seri ve hızlı bi şekilde yazabiliyordum samsungtaki sorun ise aynı hızda yazmaya kalkıştığımda bazı harfleri atlıor hassasiyetiyle alakalı bişiy sanırım, dolayısıyla aynı hızla yazamıorum sizce bunun sebebi ne olabilir yada sorun sadece benim telefonumdamı ....
 

Noks

Üye
sorun senin telefonunda olabilir ben bu telefonda hiç bi telefonda yazamadıgım kadar hızlı yazıyorum arkadaslarımın agzı acık kalıyor
 

erem.qns

Üye
bnde de şöyle bi sıkıntı var. Msj yazrken haliyle bosluk bırakıyorum. Bosluğa bastıgımda nokta bırakıyor. çok sinir oluyorum :S
 

TozteL

Üye
benim mesaj yazımındada bi sıkıntı yok.senin telefonda sorun olabilir..
 

Noks

Üye
parmaklardan kaynaklanan bi durum olabilir dolma gibiyse
 

mty29

Üye
Eğer tuş sesin açıksan birde kapattıktan sonra dene tuş sesini kapattığında takılmadan daha hızlı mesaj yazabiliyorsun
 

Noks

Üye
MENÜ > Ayarlar > Ses profilleri > Normal > Sistem = 0
 
    Konu Sahibi
Eğer tuş sesin açıksan birde kapattıktan sonra dene tuş sesini kapattığında takılmadan daha hızlı mesaj yazabiliyorsun

aldığım tek mantıklı cvp evet sistem sesini kapatınca ve titreşimi kapatınca daha hızla ama yinede iphone gibi hızlı kullanamıorum ne parmaklarımda nede bnm yazmamda sorun var.

iphone kullnanlar bilir ses kapatma haricinde bi yöntem bilen varsa ltfn sölesin
 

fckrboyy

Üye
iphone da klavye daha büyük ve harfler daha ayrık olduğu icin daha hızlı yaziyorsun ama wavede ekrandan dolayı
 
Swype modunu açın. Arada harf unutsanız dahi kendisi düzeltiyor. Swype bada 1.2 de var. Hala bada 1.2 kullanmıyorsanız boşverin yazmayın daha iyi
 
    Konu Sahibi
iphone da klavye daha büyük ve harfler daha ayrık olduğu icin daha hızlı yaziyorsun ama wavede ekrandan dolayı

evet kardsim böle bi etken var ama bnm problemim bu deil samsungta bi harfe seri olarak basamıorsun ama iphond mumkun
 
1.2 De gelsms t9 da var qwerty klavyde atlama olayini bitrme atlasada tahmn etme ozelligi var. en iyisi alismak ama :d
 
aynen bende çok hızlı yazdığım için bazen atlıyor harfleri iphone ile wave farkı ama düzeltirler yeni güncelleme ile bence.
 

cezalper

Üye
evet bende gayet hızlı bişekilde yazıyorum hiçte sorun oluşmuyo sadece bazen ugulama müzik vs. gibi fazla şey açıksa bastığımdan birazdaha sonra yazıyor okadar oda dediğim gibi fazla uygulama açık olmasından oluyo...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...