seans
Üye
ben caldırdım o zamanlar 3 g sistemi yabancı ulkelerde yeni yeni faliyete geçmişti ama bizim ulkede nedense 4 5 sene sonra bi tek adını duyurdu başka icraat yok yuklu bi miktarda para saymıştım alalı 3 ay olmuştu ve 3 ay sonra hain telefon sapıgı caktırmadan telefonuma haince saldırdı bir dahada göremedim
ama şimdi aklım basıma geldi daha dikkatliyim allah kimseye benim basıma geleni göstermesin
ama şimdi aklım basıma geldi daha dikkatliyim allah kimseye benim basıma geleni göstermesin






