Heroes of Order & Chaos Yardımlaşma platformu!!!!

  • 20 Mart 2013
  • 146793 Okunma
  • 1377 Cevap

  1. Merhaba arkadaşlar. konunun amacı belli oluyor zaten. Ancak kısa bir bilgi verelim ki katılım sayısı artsın.
    Oyunumuz bilgisayardaki karşılığı ile DOTA veya LoL tarzı bir oyundur. Oyun bu ikisiyle o ladar çok benziyor ki arkadaşlarınız sizi oynarken görünce çok şaşıracak.
    Oyun bilindiği üzere ücretsiz olup tamamen herkese açıktır. Oynayabilmek için en az 2 çekirdekli ve 2.3.6 sürümünün üzeri android gerekli.
    Market Linki

    Konumuzun amacı oynayan kişilerin birbirine yardımcı olması , karşılıklı veya aynı takımda oynamasıdır. Birbirimizin nickine mesaj bölümünden arkadaşlık isteği gönderebiliriz. GLive hesabı gerekli sadece.
    Android:
    1-phycyco (aleranol)
    2-stoch94 (Onur32TR)
    3.efege
    4...

    Hadi arkadaşlar sayımız artsın ve iyi bir oyun oynayalım. Iyi olan kişileri oyunda guilde alabilirim. PROTURK guildine üyeyim
     


    Yazan: aleranol
    yunus96 bunu beğendi.
  2. Onur32TR nickim.Kotu oynuyorum biraz ama eklersen sevinirim.Bide bu oyunun taktikleri nelerdir?Yani nasil daha iyi oynayabiliriz?
     
  3. hangi hero ile daha iyisin ona göre söyleyebilirim. atka istersen lut hiran alabilirsin mesela rush yeteneği çok uzağa atliyor. birde reega ve müthiş ultisi var.
     
  4. Bende varım.efege ismim oyunda.
     
  5. gençler lv ve favori karakteri söylerseniz sevinirim. ben hemen hepsinin oranın üstü itemlerini ve 2 tanesini en iyi kombinasyonunu biliyorum
     
  6. Genelde elf kullanıyorum.
     
  7. Bende oynuyorum ama kötü arkadaşlarla oynama imkanımız varmı bu oyunda?
     

  8. Evet oynayabilirsiniz.
     
  9. Genelde okcu ile daha iyi oynuyorum.Hani su fighter sayfasinin en basindaki hero.Attack speed veren itemler kullaniyorum.
     
  10. Söyleyin??
     
  11. bugün kagaxın da tam itemlerini çözdüm. 2 tane bear cleaver mı ne var ondan al 480 e 2 adet. direk cangıl. 5 lve kadar felan. arada savaşa gir.
    sonra 1100 luk ten 2 adet. 1 tane 1200 e kanat. ardından 2300e alet. sonrası da ya hadese yoneleceksiniz ya da itemleri tamlamak.
     
  12. Ben attacker oynuyorum.Başta atak veren 1100 lük fiyatı olan 2 balta alıyorum.onları üst seviye yapıp daha sonra atak speed veren şeyler alıp üstüne armor alıyorum.
     
  13. sakin onları tumleme. 2 tanesini al bırak. sonra direk atak speed al. sebebi zaten adamalr kalkan çekmiyor onları birlestirmen gerekmez. ben karşı takımda senin gibi yapan Okçuyu tumlemeyip başka basit item alarak 7 kere kestim. bu sabah 7 de oyun buldum birtane 5e 4 daldik adamlarim 2ye 4 falan ben 12ye 2 :) yardirdim. adamların basede kule yani 3 adam aldım birde kule temizledim adamlar pes etti :kop:

    - - - Eklendi - - -

    ben artık okcudan bıktım minotor peila ile kagaxa felan daliyorum isi büyüttüm artık :D
     
  14. Bende biraz sıkıldım okçudan para biriktiriyorum az kaldı.18k altın oldu.21 k olsun o silahlı hero yu alıcam.
     
  15. sana tavsiyem silahlı alma sakin. benimla karşılaşırsan ya da bana yakın biriyle işin zor olur. debron veya san walkera para kas. ben sand walker alırım mesela. adamdaki 3. skill pasif ve son seviyesinde 4 kere vurunca adama saldırın% 70 artıyor. 1.si adama atlama 2.si zırh azaltma. ulti zaten deli . bence sen sand walker al.


    - - - Eklendi - - -

    lv kaç senin?
     

  16. Silahlı dediğim karakter Demon Hunter.Level 19 şuan benim.
     
  17. biliyorum :zzz:
     
  18. Senin level kaç? efege beni arkadaş olarak ekle istersen.
     
  19. 17. yanlız başka hesaplarım ve offline solo denemelerim oldukça fazla. Şu parlak can yeteneği ile kendini iyi gösteren tiplere de gıcık olurum. teketekte hemen hepsi benim Kölem :ehe
     
  20. Parlak can yeteneği ne ?
     
Yüklüyor...
15/11/2018 - 05:07