arkadaşım sana şöle sölim bizim aile full nokia kullanıyo ablam hariç nese telefonun markası nokia ise eğer çift hoparlör olmasına dikkat et çünkü tek hoparlör oldumu mono oluyo yani net değil ve dandik hatta bass felan da olmaz yani mesela benim 6600 çok takoz programla bass veriom telefon kendini kaybediyo yani hoparlör patladı patlicak oluyo.alırsan eğer 2 hoparlörlü al mesela arkadaşımda kaçak nokıa n70 war accayip bi tel. biras karışık ama teyip gibi ses veriyo yani bass felan ayarlandığında telefon uçuyo o derece ama unutma bu tel. kaçak.bence alıosan eğer ya n99i yada çakma n70 al derim.