Arkadaşlar bi önceki msjmdan sonra bikaç telefon değiştirdim.Ve aynı kulaklıkla dinlediğimi hesaba kattm ve şöyle bi sıralama yaptım:
N91>walkman serisi (w810i)>3250
n91in sesinin yüksekliği falan müthiş.kulaklıkları patlatmasın diye ekolayzırdan her bandı 3-4 kademe indirdim. Hala ses yüksek bass'lar gayet net. 3250im varken n91i dinledim bi telefoncu ark.da. Oha dedim.. Değiştirmeye karar verdim

Arkadaşlarımda da walkman serisi var. 2-3 çeşidi. Onlarla da test yaptım.3250yi sollar,ama n91e yaklaşamaz... (denediğm kulaklık

ennheiser px100 ve sennheiser cx300) Benim yorumum böyledir. Saygılarımla..