güçlü bas özelliğine sahip telefonlar

Sponsorlu Bağlantılar

ucahmetuc

ucahmetuc

Üye
3250nin sesine laf etmeyin. Bass çıkışı olsun şu olsun bu olsun gayet iyidir. Haa siz nokia kulaklığıyla dinlersiniz o zmn lafım yok. iğrenç bi ses dinlersiniz. Bir de kendi kulaklığınızı takarsanız farkı görürsünüz.. Ses kalitesi olsun yüksekliği olsun ipod kadar iyi bile derim..
 


NoFe@r

NoFe@r

Üye
nokia 3250 büyük ama en iyi ses sistemine sahip telefonlardan biri ve bas sistemi çok güzel istediğin şekilde ayarlayabiliyorsun
 

mhmtbdk

Üye
bence d 600
 

KartalMhoo

Üye
kesinlikle nokia 6233.çift hoparlörü var ve canavar gibi ses çıkartıyo.
 
ucahmetuc

ucahmetuc

Üye
Arkadaşlar bi önceki msjmdan sonra bikaç telefon değiştirdim.Ve aynı kulaklıkla dinlediğimi hesaba kattm ve şöyle bi sıralama yaptım:

N91>walkman serisi (w810i)>3250

n91in sesinin yüksekliği falan müthiş.kulaklıkları patlatmasın diye ekolayzırdan her bandı 3-4 kademe indirdim. Hala ses yüksek bass'lar gayet net. 3250im varken n91i dinledim bi telefoncu ark.da. Oha dedim.. Değiştirmeye karar verdim :) Arkadaşlarımda da walkman serisi var. 2-3 çeşidi. Onlarla da test yaptım.3250yi sollar,ama n91e yaklaşamaz... (denediğm kulaklık:sennheiser px100 ve sennheiser cx300) Benim yorumum böyledir. Saygılarımla..
 

braveheartsrsl

Üye
n91 en iyi cihazdır al basss neymiş gör
 

Metallurjist

Üye
beyler ben 6680 kullanıyorun ama arkadaşın bi 6230i si vardı tellefonda bir bas war görmelisiniz üstelik kulaklıksız bas çok süperdi kulaklık la düşünemiyorum
 
carandiru

carandiru

Üye
6270 derim üstelik nokianın çıkardıgı bi aparat sayesinde telefona normal mp3 player kulaklıgı takabilirsin ben aparatı aldım daha sonra pioneer ın bi kulaklıgını aldım artık bu kadar ii bi sistemden nasıl ses çıktıgını hesapla bana hepsi telefon+aparat+kulaklık 520 milyona mal oldu belki daha da düşmüştür aparat=15 ytl kulaklık=42 ytl TEL i ikinci el aldım
 
chileksh_17

chileksh_17

Üye
nokia 5700 en iyisidir bence
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
6233 derim
 
ak-_-on

ak-_-on

Üye
birader bende nokia 6233 bas değilde 3D ses'e sahip çift hoparlör bende var herkes te hayran alacaksan tavsiye ederim
 

jumpman23

Üye
bende sony ericson
 
gsmemo

gsmemo

Üye
sony ericsson
 

barbudo23

Üye
usta en çok sese çıkan tel ne _?_? (siz yorulmayın ben söyleyim benim telefon)
 

fearlesscaptain

Üye
bence n73 çok kuvvetli bas veriyorr...
 

prens23

Üye
arkadaşlar bende 5300 var ve muhteşem bir sese sahip zaten adındanda anlaşılacağı gibi müzik express
 

birisk

Üye
bendeki k750 ve ses çok iyi
 

sevinc54

Üye
bu konuda kendi telefonum olan n73 müzik editions üzrine telefon tanımam
 
taha

taha

Üye
önemli dostum 6630 a coreplayeri veya power mp3 yükle de bas tizi gör tabiki ekolayezırı ayarladıktan sonra
 

cobrette

Üye
Telefonlara pek ilgim yoktur ama müzik için aynı şeyi söylemem imkansız.
Arkadaşımın telefonunda kulaklıkla biraz müzik dinledim müthiş bir bası vardı.Telefonun markası siemens idi. Başka telefonlarda da böyle özellikler var mıdır? Nokia da mesela..
Bana biraz bilgi verinn:vur:
merhaba arkadaşım dediğin gibi güzel bas veren telefonlar var. önerebileceğim bir tel. var LG yeni modelleri güzel ve fiyat olarak ta nokia vb markalara göre çok uygun
 


Üst Alt