slm arkadaşlar ben de bu guardıyanı yaklaşık 2 sene önce buldum.bende fprmatladım ama gıtmıyor...fexplorer dıye dıye program var,program yollama silme gıbı özellıgı var.ordan bulabılrsen sılersın.telefona yukledın hafıza kartına mı.tlf na yukledıysen rahat bulursun.ok
bayy