guardian super pro ama bir sorun var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

korsan_6666

Üye
:@bu nasıl sılınecek be sıfreyıde unuttuk napacam sımdı nolacak bu programı sılınmez sekılde hazırlayana bravo ne deyım
 


korsan_6666

Üye
nasıl sildin kardes yardım et bende sılıyım bıktım ya kontur yetiştiremyom diğer hattıma ya
 

devrim21

Üye
bendede aynı sorun vardı
önce telefon hafızasında c:/system/apss/guardian'ı bul uzerine gelerek
c tuşuna basarak sil
ardından
E:/system/apss/guardian'ı bul aynı şekilde üzerine gelerek c tuşuyla sil
tüm kabus bitecek kolay gelsin
 

salih93

Üye
çok teşekkürler programı en sonunda silebildim 1.5 yıldır uğraşıodum silemiodum
 

kaya2334

Üye
kardeş sağol ya işime çok yaradı bende ne zamandan beri nasıl silerim diye düşünüyordum şükür sildim
 

denizakar

Üye
slm arkadaşlar ben de bu guardıyanı yaklaşık 2 sene önce buldum.bende fprmatladım ama gıtmıyor...fexplorer dıye dıye program var,program yollama silme gıbı özellıgı var.ordan bulabılrsen sılersın.telefona yukledın hafıza kartına mı.tlf na yukledıysen rahat bulursun.ok
bayy
 
mustafasen

mustafasen

Üye
nasıl silindiğini bilen arkadaşlar asla söylemesin bunun paylaşımı iyi deyil bence
 
mustafasen

mustafasen

Üye
dll. dosyasını silmediğin sürece o hep yeniden doğar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt