Green&Black | 9700 OS6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Green&Black | 9700 OS6


OS6 sürümlerinde kullanabileceğiniz kaliteli bir tema


Önemli not:

Yeni cikan temalar OS6 surumlerinde calisiyor ama cihazimizi yeniden baslattigimizda hata veriyor.
Bu problem temalardan degil OS6 yazilimindandir buyuk ihtimal, cunku ben yeni cikan 3 temayi denedim ucundede hata verdi ve 3 kez cihazi wipe etmek zorunda kaldim. Yeni cikan temalari cihaz dilini sadece ingilizce kullananlar sorunsuz kullanabilir.
Temayi aktif etmeden once ingilizceye cevirip aktif edip daha sonra dili turkceye cevirdigimizde herhangi bir problem yok ama cihazimizin dili turkcedeyken cihaz kapatilip yeniden acildiginda ekranda APP ERROR 602 (uygulama hatasi) hatasi cikiyor ve cihaz hicbirsekilde acilmiyor BiLGiNiZE




 
Tepkiler: Mesut Aktaş
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...