Anket General Mobile Discovery Sizce Nasıl Bir Telefon

Sponsorlu Bağlantılar

General Mobile Discovery Sizce Nasıl Bir Telefon


  • Kullanılan toplam oy
    20
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
benim gibi marka takıntısı olanlar için berbat , dandik ve sıradan bir telefon:yuru
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
200 tl koy moto g falan al demişler 200 tl koyma gibi bi şansın varsa xperia sp falanda bakabilirsin. Arkadaşda vardı elime almıştım kamerasını açtım kameraya gelen ışık ekranda nokta olarak gözüküyo :D ne biliyim aslında fiyat gayet uygunda içine sinmesi lazım insan güvenemiyo bilindik bi marka olsun istiyo
 
bahaddin53

bahaddin53

Üye
200 tl koy moto g falan al demişler 200 tl koyma gibi bi şansın varsa xperia sp falanda bakabilirsin. Arkadaşda vardı elime almıştım kamerasını açtım kameraya gelen ışık ekranda nokta olarak gözüküyo :D ne biliyim aslında fiyat gayet uygunda içine sinmesi lazım insan güvenemiyo bilindik bi marka olsun istiyo


+++
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah_-06
Tsukuyomi

Tsukuyomi

Üye
Ya önemli olan bilindik marka olup olmaması degil.Zaten iyi bir marka olsaydı bilinirdi.GMD hiçbir sıkıntısı çıkmasaydı telefon piyasasını alt üst ederdi.Marka takıntısı olanlar için kötü telefon nedenmi çünkü bu zamana kadar marka olmayan iyi bir telefon göremedim ben şahsen.Neyse telefonu çok kötülemeyelim.GMD F/P üründür fakat çok sorunu vardır alıp 6-7 ay sonra telefon bozulabilir hatta 6-7 ay öncedende bozulabilir kalıcı bir telefon istiyorsanız yani 2-3 sene kullanmak istiyorsanız yönelmeyin kardeşim.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Bir arkadaşım kullanıyor gm elime alıp bakmışdım gayet guzel cihaza benziyodu ama şu sıralar baktığımda gercektende pekte iyi olmadigini gordum.yaani cihaz kullanildikca menu gecişleri yavaşlamış,oyun oynarken menuye donduyunde tum widgetler falan gorsenmiyor tekrardan yuklenib ekrana geliyor,yaani biyandan gmye biyandanda kendi cihazim xperia sp e baktimda gercektende gm nin pekte iyi olmadigini ve s3,motorola g le falan karşılaştırılamaz,s3 mini bile daha iyidir .yaani marka takintisi soylemeyin cunki iyi markalar iyi telefonlar cikariyor.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ya önemli olan bilindik marka olup olmaması degil.Zaten iyi bir marka olsaydı bilinirdi.GMD hiçbir sıkıntısı çıkmasaydı telefon piyasasını alt üst ederdi.Marka takıntısı olanlar için kötü telefon nedenmi çünkü bu zamana kadar marka olmayan iyi bir telefon göremedim ben şahsen.Neyse telefonu çok kötülemeyelim.GMD F/P üründür fakat çok sorunu vardır alıp 6-7 ay sonra telefon bozulabilir hatta 6-7 ay öncedende bozulabilir kalıcı bir telefon istiyorsanız yani 2-3 sene kullanmak istiyorsanız yönelmeyin kardeşim.
Aynen öyle. Forumlarda 8 ay ömrü olduğu falan yazılmış tabiki kullanıma ve şansada bağlı. Dediğim gibi uzun ömürlü bişey olacaksa xperia sp falan bak. Aslında marka bilinen bi marka ama hep çin malı ve çakma yönünden :)
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
orjinal romla s3 de oyle. arkadasima uygulama gonderiyorun kasiyor diye yuklemeye cekiniyor kasmalardan sikayetci ama arayuz belli. gerci ben orjinal kullanirken oyle bisey olmuyordu onun sansi da olabilir tasarimdan dolayi cm kullabiyorum uzun zamandir
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Kalite farki var sonucta)
 
Tsukuyomi

Tsukuyomi

Üye
orjinal romla s3 de oyle. arkadasima uygulama gonderiyorun kasiyor diye yuklemeye cekiniyor kasmalardan sikayetci ama arayuz belli. gerci ben orjinal kullanirken oyle bisey olmuyordu onun sansi da olabilir tasarimdan dolayi cm kullabiyorum uzun zamandir
Bende s3 kullanıyorum Emrah_-06'da.Emrahın telefonunda kasma olcagını sanmıyorum.Bendede kasma gibi bir problem yok.Sen S3'e ne yaptıysan kastırmışsın ALLAH ALLAH ilk defa senden S3'ün kastığını duyuyorum:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
benim telefonumda kasma yok arkadasta var pek de kullanan biri degil sade kullaniyor ama kasmadan sikayetci. sunu soyleyebilirim cm rahatligina akistiktan sonra orjinal romun perfirmansi beni geriyor birden fazla islem yaparken seri sekilde gecis yapiyorun uygulamalar arasi orjinal rom icin ayni olmuyordu. amacim s3'u kotulemek degil yanlis anlasilmis olabilir gmdyi ove ove bitiremeyenler var s3'u kotuluyorlar ki s3de de sade bi rom olsa nasil calisacak bilmiyorlar.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ram i ölümüne kullanıp bi çok uygulama yüklerseniz ufak tefek takılmalara alışcaksınızki bu alışılmıycak bi durum değil yani bunu kasıyo diye sorun haline getirecek bişey yok. Uygulamalarda oyunlarda falan hiç sorun yaşamadım. S3 çok iyi bi telefon bu GMD S3 den iyi diyenler falan kendini kandırsın yok öyle bi dünya sırf ben kullanıyorum diye söylemiyorum. Ben elimde takılmıyo denen iphone nun bile kitlenip kaldığını gördüm.Aynen o kadar şikayetçiyseniz saf android yükleyin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
GMD Kullanılmayacak Bir Telefon Değil Ama Performans Açısından Şu An Çok Memnunum. 5 Ay Oldu Alalı, Ne Bir Kasma Ne Bir Sorun Yaşadım ve İlk Aldığım Gibi Akıcı. Kullanıma Göre Değişiyor. Sen Eğer Telefona Gerekli/Gereksiz Uygulamaları Doldurursan Tabi ki de Cihaz Kendini Yoracaktır.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Dark Evo X5 Daha İyi Yalnız Android Sürümünde İyi Discovery Ama Bir Film Kopmaz Arada
 
Tsukuyomi

Tsukuyomi

Üye
Ram i ölümüne kullanıp bi çok uygulama yüklerseniz ufak tefek takılmalara alışcaksınızki bu alışılmıycak bi durum değil yani bunu kasıyo diye sorun haline getirecek bişey yok. Uygulamalarda oyunlarda falan hiç sorun yaşamadım. S3 çok iyi bi telefon bu GMD S3 den iyi diyenler falan kendini kandırsın yok öyle bi dünya sırf ben kullanıyorum diye söylemiyorum. Ben elimde takılmıyo denen iphone nun bile kitlenip kaldığını gördüm.Aynen o kadar şikayetçiyseniz saf android yükleyin :D
S3 geldikten 1 gün sonra Xperia SP gördüm.Allah kahretsin boşuna para verdik 900 TL'lik telefon 1100 TL'lik telefonu geçiyor diye düşündüm.Sonra Xperia'nın Çift çekirdek oldugunu öğrenince rahatladım :D Hayatımda o kadar tedirgin olmamışımdır.Sendede oldumu böyle birşey :D
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yok kardeş herşey çekirdek sayısıyla bitmiyo. S3 sadece donanımı vardı diye bu kadar tutulmadı yazılımsal özellikleriylede ilgi gördü. Mesela sp deki kameranın s3 kadar iyi olmadığı anlatılıyo bi incelemede ekranda öyle. Çift çekirdek ama yeni nesil olduğu için 4 çekirdek kadar performans sunuyodur :) SP nin o ledine ilgim var :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
S3 geldikten 1 gün sonra Xperia SP gördüm.Allah kahretsin boşuna para verdik 900 TL'lik telefon 1100 TL'lik telefonu geçiyor diye düşündüm.Sonra Xperia'nın Çift çekirdek oldugunu öğrenince rahatladım :D Hayatımda o kadar tedirgin olmamışımdır.Sendede oldumu böyle birşey :D

Çekirdek sayısına takılmayın. Çift çekirdekli olmasına rağmen S3'ten daha iyi performans veriyor. Grafik işlemcisi de daha üst düzey. Ama tabii ki S3'ün de Xperia SP'ten üstün özellikleri var.
 

MaxipmaN

Üye
Çekirdek sayısına takılmayın. Çift çekirdekli olmasına rağmen S3'ten daha iyi performans veriyor. Grafik işlemcisi de daha üst düzey. Ama tabii ki S3'ün de Xperia SP'ten üstün özellikleri var.
sp adreno 320 idi sanırım iyi bi gpu vardı onda ama ekran ve kamerada sıkıntı yaşayanlar vardı elemiştim onu tft ekrana o parayı vermem
 


Üst Alt